Weet ik veel, er waren ze;fs mensen die vertelden over hun plasfetish. Maar verwacht eerder reacties van vrouwen of homo's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef DutchErrorist het volgende:
En jij verwacht dat iemand hier gaat vertellen over zijn kleine lul?
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Pixie. het volgende:
TS is eigenlijk een jongen en heb gewoon een kleine piemelemoos
quote:Dat je gewoon weet dat het iets is waar je partner misschien wel over zou struikelen.
Nee, juist niet.quote:Persoonlijk zou ik me echt genaaid voelen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[..]
Nee, juist niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuw is niet altijd beter.
LOL dat is toch zuur. He je pik is klein en afzichtelijk maar mss kan een operatie je helpen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Een operatie!. voorstellen![]()
goed voor zelfvertrouwen
Hoezo oppervlakkig? Ik heb het niet over kleiner dan gemiddeld. Maar over écht klein.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef LaTiNo het volgende:
Ws reageren ze hetzelfde als wanneer ze een lekker wijf ontmoeten en ze net zo achterlijk en oppervlakkig blijkt te zijn als jij
Maar ik was toch homo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef porsche1 het volgende:
TS heeft een kleine lul en is maagd. En nu wilt hij weten wat vrouwen hier over gaan zeggen.
Haha, nu ben je letterlijk een NEWFAG.quote:
Klopt, wij hebben allemaal 30 cm of groter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef TjilpTjilp het volgende:
Op FOK! zitten toch helemaal geen mensen met kleine piemels, of vriendinnen daarvan?![]()
Wel als je kleine tieten hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Hechter het volgende:
Ik ben een vrouw dus gelukkig hoef ik me nergens voor te schamen
32,5 hier...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben allemaal 30 cm of groter.
Niets zo veranderlijk als het weer en de penisomvang, nietwaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Hechter het volgende:
Ik ben een vrouw dus gelukkig hoef ik me nergens voor te schamen, maar ik vroeg me af, hoe is het nou als je een hele kleine hebt? Dat je gewoon weet dat het iets is waar je partner misschien wel over zou struikelen. Ben je voorzichtiger met de aanloop tot seks of heb je juist nooit seks gehad?
En voor de vrouwen: stel, je bent verliefd, je houdt echt van je vent, maar je bent nog niet met hem naar bed geweest omdat hij steeds de boel afhoudt. En dan eindelijk, het moment supreme... en zijn piemel blijkt echt van een ieniemienie formaat. Hoe voel je je dan? Wil je dan nog wel door met zo iemand?
Persoonlijk zou ik me echt genaaid voelen, zeker als ik van zo iemand begon te houden. Ik zou het er waarschijnlijk wel om afkappen want ik zie mezelf gewoon niet mijn leven lang tekort gedaan worden... Hoewel, als ik echt dol op iemand ben, geef ik het nog een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |