quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
tieten krijgen jullie wel na half twaalf
En dat zeg je op 8 minuten over half 12..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
tieten krijgen jullie wel na half twaalf
Tuurlijk niet, alles beleeft nu een revival, dus ook de Glam Rock.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
jullie veranderen me langzaam in zo'n enge metro-man, met m'n geurige shampoo en m'n trendylunch straks
geef mij maar de huidige revival van progquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alles beleeft nu een revival, dus ook de Glam Rock.
[ afbeelding ]
* Pagan zoekt headbang smiley.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alles beleeft nu een revival, dus ook de Glam Rock.
[ afbeelding ]
* Pagan zoekt headbang smiley.
Go Zwabquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, vanaaf voor het eerst weer "school", 2x in de week een avond om me voor te bereiden op de toelatingsexamens![]()
ik hoop dat ik het niet verkloot
Tuurlijk niet, je bent haske op de goede weg!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, vanaaf voor het eerst weer "school", 2x in de week een avond om me voor te bereiden op de toelatingsexamens![]()
Hier ken/heb ik toch wel een groot deel van, zal jou dus ook wel aanspreken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geef mij maar de huidige revival van prog
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
Je moet eens zien wat de huisdieren hier allemaal kunnen....een boormachine gebruiken is er niets bijquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
dan ga ik nu even de deur uit, boormachine halen voor napoleon
en jullie maar denken dat hij alleen maar kon bellen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:48 schreef bigbird het volgende:
ik maar even hard aan het werk voordat ze hier gaan zeiken....
Krijgt ie ook een gele dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
dan ga ik nu even de deur uit, boormachine halen voor napoleon
en jullie maar denken dat hij alleen maar kon bellen
Oh ik vind rozengeur zo viesquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:52 schreef Maes het volgende:
Mijn badje was echt hemelsHet water kleurt roze en er zitten echt rozeblaadjes in die dan op het water blijven drijven
En het ruikt naar (ja hoe kan het ook anders) rozen
Mijn Pake had vroeger een hele grote rozentuin en die geur was het gewoon
Dat zal het euvel zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet ook niet hardop gaan lachen....dat doe je nooit op het werk
Wat betreft die Ghost heb je helemaal gelijk. Ik heb er nu 2x mee gedoucht en ik vind het niet lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind rozengeur zo vies![]()
Pislucht vind ik dat![]()
Maar ik ben blij dat jij genoten hebt
Vies is die hequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat betreft die Ghost heb je helemaal gelijk. Ik heb er nu 2x mee gedoucht en ik vind het niet lekkerEen iele geur ik kan het niet omschrijven. Dus als iemand het wel lekker vind
geef een gil en je mag het hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |