Mannetje, en al een tijd gecastreerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is Puk mannetje of vrouwtje? En gecastreerd of niet?
Want dit is de tijd waarin de hormonen rondgieren en sproeien hoort daarbij. En dat STINKT!
Hahaha zo mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh van gisteravond:
Billy moest taart trakteren:
[ afbeelding ]
Zn liefste dinnetje wilde wel helpen met de kaarsjes ( dat armpje om Billy heen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze wilde ook wel even helpen met taart eten ( want dat vieze fruit lust ze zelf niet dus dat mocht dr wel ff af):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, had je de rechtsbijstand en de verzekering zelf nog niet geregeld dan?
Voorschot is wel handig, letselschadetoestanden lopen vaak echt lang!
Ze neemt ook geen regelwerk over alleen ik had papieren gekregen van de tegenpartij die ik volgens de tegenpartij moest tekenen en dat ging over een medische machtiging. Nou wil zij graag dat zij die machtiging krijgt en dat de tegenpartij de info maar via haar krijgt anders krijgt de HA en de fysio bij aanvraag numero zoveel het idee van nou laat maar zitten. Dus dat is het regelwerk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Overigens zijn advocaten er niet echt voor om regelwerk bij instanties en zo maar over te nemen hoor
Leuke foto's, Billy blijft ook net zo mooi zitten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh van gisteravond:
[ afbeelding ]
Zn liefste dinnetje wilde wel helpen met de kaarsjes ( dat armpje om Billy heen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze wilde ook wel even helpen met taart eten ( want dat vieze fruit lust ze zelf niet dus dat mocht dr wel ff af):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er loopt ook zoveel door elkaar heen hiero al die mensen die info van me willen om moe van te wordenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Trovey, nog bedankt voor de tip.
Maare nee, geen bloedluis, daar word hier streng op gecontroleerd.
Het blijft vooralsnog een raadsel.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef nieslief het volgende:Mogguh
Even resume: gesprek ging goed, ze heeft allerlei papieren van ons meegenomen ook de papieren van de tegenpartij. Ze gaat de rechtsbijstand en de ongevalleninzittenenverzekering van ons op de hoogte stellen. M.a.w. ze neemt ons een hoop werk uit handen. Ze gaat een voorschot vragen van de tegenpartij om huishoudelijke hulp te kunnen regelen voor 5 uurtjes per week. Een vergoeding voor mantelzorg die ik gehad heb.
Mijn hoofd zit nog steeds er vol en het helpt ook niet dat er continue mensen bellen met vragen....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mannetje, en al een tijd gecastreerd.
He bah.![]()
Kunnen ze dan nog steeds sproeien? Ja, alleen hun ballen zijn verwijderd natuurlijk, prostaat-dinges niet..
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh van gisteravond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* bookmarkt *quote:
Ik vul ze echt meestal heel simpel en snel met restjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik ook gebookmarkt! Wow zeg! Daar kan ik wel wat mee
Oh ik vind het ook echt iets voor jouquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg ook gewoon zin omdat te doen als ik straks weer naar school ga
ben zeker de enige man die dat leuk lijkt, zie alleen maar vrouwen in dat topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |