quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef gothic-blackie het volgende:
nee geen eigen ontwerp gewoon een standaard kaart met eigen tekst, we hebben er bv bewust voor gekozen om het in twijfel te houden of het ja word (dit omdat snabbi eigenlijk tegen het concept en de principes van het huwelijk is)
Heuj, mijn rechterelleboog doet pijn, maar die heb ik net wel gestoten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef trovey het volgende:
Waarom doet mijn linkerelleboog pijn....ik kan me niet herinneren dat ik hem heb gestoten......of mijn kortetermijngeheugen wordt slecht
Straks zegt ie 'NEE'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef gothic-blackie het volgende:
nee geen eigen ontwerp gewoon een standaard kaart met eigen tekst, we hebben er bv bewust voor gekozen om het in twijfel te houden of het ja word (dit omdat snabbi eigenlijk tegen het concept en de principes van het huwelijk is)
Je bent jaloers hequote:
En pics.... minstens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
Slaapwel allemaal tot morgen. Morgen uitgebreid verslag van vanmiddag.
zoals in de kaart al staat: een feest komt er zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks zegt ie 'NEE'![]()
[..]
Je bent jaloers he
Neem dan even mijn linker over...dan pak ik jouw goede elleboog wel...kan er tenminste iemand pijnvrij door de avond heenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heuj, mijn rechterelleboog doet pijn, maar die heb ik net wel gestoten!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
Slaapwel allemaal tot morgen. Morgen uitgebreid verslag van vanmiddag.
Liefje, het was maar een garpjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef gothic-blackie het volgende:
maar elies, als jij, en anderen willen komen, is best hoor, maar euhmmm..... geef t ff door dan krijg je wel ff de normale kaart per mail zodat je weet waar het feest is, en jullie dat kunnen bevestigen (kan nieslief tenminste ook mensen van hier zien)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Neem dan even mijn linker over...dan pak ik jouw goede elleboog wel...kan er tenminste iemand pijnvrij door de avond heen
Ja, en zullen wij dan gelijk ff van schouder ruilen?quote:
half kippenhok kan ik nog wel aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, het was maar een garpje
Je wilt het kippenhok écht niet op je huwelijk hoor
jaja, das nog altijd 10x erger dan ditquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
half kippenhok kan ik nog wel aan
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, en zullen wij dan gelijk ff van schouder ruilen?Kan ik tenminste ook weer eens lekker wat doen!
![]()
ech nie, gezellig juistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaja, das nog altijd 10x erger dan dit
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Ich bin wieder zuruck jaaaaaaaaaaaaaaa
Het was tóf zeg, Veldhuis en Kempers
Gegierd van het lachen en prachtige liedjes. Wauwie!
valkparkieten houden gewoon van herriequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ech nie, gezellig juistdis alleen maar euhm een nogal aggressief vogelbeest
Nou..... ik dans wel zonder alcohol.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, het was maar een garpje
Je wilt het kippenhok écht niet op je huwelijk hoor
ik heb toch liever een half kippenhok, we hebben een grote zaal dus kunnen ze aan de andere kant staan als het te kippig wordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
valkparkieten houden gewoon van herrie
Mooie kaart!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef gothic-blackie het volgende:
o ja voor de luie niet teruglezers, nog een keer de kaart: http://www.snirc.nl/fotos/trouwkaart.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pas op wat je zegt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef gothic-blackie het volgende:
maar elies, als jij, en anderen willen komen, is best hoor, maar euhmmm..... geef t ff door dan krijg je wel ff de normale kaart per mail zodat je weet waar het feest is, en jullie dat kunnen bevestigen (kan nieslief tenminste ook mensen van hier zien)
Met Heer G en die vond het ook tof!quote:
Als jullie ervan overtuigd zijn dat het goed is, dan moet je het zo houden. Jullie kaart, jullie (trouw) feestje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef gothic-blackie het volgende:
en nu hebbe ik genoeg van de taalnazis
vriendje met meerdere links aan me uitgelegd dat dit de juiste schrijfwijze is, hijs toch me aanstaande dus die hou ik maar aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tja, ik heb geen leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
waar je je maar druk over kan maken, 1 lettertje
Niet doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt!Dadelijk heb je een Fokmeet in je nek!
ik moet m altijd spellen anders gaat het zeker fout, behalve op me werk, laat de klanten het maar fout schrijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Mooie aparte naam heb je trouwens!
Je moet vast iedereen verbeteren die hem spelt denk ik.
Met DT! Prrrrlease!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb toch liever een half kippenhok, we hebben een grote zaal dus kunnen ze aan de andere kant staan als het te kippig word
sneeuww met t trouwenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet doenDan gaat het sneeuwen, worden mensen ziek enzo en moet je een nieuwe datum prberen te prikken
Maar da's niet leuk zeg, mag je niet eens op een bruidsuiker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik moet m altijd spellen anders gaat het zeker fout, behalve op me werk, laat de klanten het maar fout schrijvenen vind het heel mooi geschreven, maar heeft ook zijn nadelen, streepjes kent bijna geeneen systeem en bv nu als we bruidssuikers willen bedrukken gaat dat tot max 9 letters per naam. mijn naam is 10 letters met het streepje
Kleine meisje ligt nog in het ziekenhuis omdat ze aan een infuus met medicijnen ligt om infecties voor te zijn maar het ziet er allemaal goed uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met DT! Prrrrlease!![]()
![]()
Hoe is het trouwens met Rossi?
En hebben we nog wat gehoord over het nichtje van Senes?
En hoe was de dag van Nieslief?
En wie brengt even dat miljoen langs wat ik vandaag verloren ben?
Mijn ouders zijn half maart getrouwd. Sneeuwstorm.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sneeuww met t trouwenwel mooi maar eind maart nog sneeuw, lijkt me sterk
Fijn! Natuurlijk jammer dat ze nog niet thuis is, maar ze kunnen nu beter goed doorpakken met de behandeling zodat ze straks echt niet meer terug hoeft. Hoe is het met je zus en haar man?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Kleine meisje ligt nog in het ziekenhuis omdat ze aan een infuus met medicijnen ligt om infecties voor te zijn maar het ziet er allemaal goed uit
* vraagt abbo aan en zet Zwabber en G-B op de vijand lijst*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
gothic-blackie, als ik jou was zou ik de rest van 2010 uit wraak alleen nog maar werkwoorden vervoegen met een D
Wel redelijk geloof ik hoor al is het natuurlijk best hectisch allemaal. Ze heeft ook nog een zoontje van zes en hoewel die prima opgevangen word is het toch niet fijn zo allemaal uit elkaar. Maar inderdaad is het beter dat het nu gewoon allemaal helemaal goed is voor ze naar huis gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn! Natuurlijk jammer dat ze nog niet thuis is, maar ze kunnen nu beter goed doorpakken met de behandeling zodat ze straks echt niet meer terug hoeft. Hoe is het met je zus en haar man?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit (lig) hier trouwens helemaal tevreden met mezelf te wezen.
dat doe je niet, je kan niet zonder mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef CaD22 het volgende:
[..]
* vraagd abbo aan en zed Zwabber en G-B op de vijand lijsd*
Aw, dat maakt het extra moeilijk natuurlijk. Dat jochie mist zijn ouders en zusje ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel redelijk geloof ik hoor al is het natuurlijk best hectisch allemaal. Ze heeft ook nog een zoontje van zes en hoewel die prima opgevangen word is het toch niet fijn zo allemaal uit elkaar. Maar inderdaad is het beter dat het nu gewoon allemaal helemaal goed is voor ze naar huis gaat.
Ik wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Gaat iedereen nu naar bed?![]()
Trusten slaperts!
Ow ja, dat.quote:
ik ga wel, ik moesd alleen cad22 nog even pesdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Zwabbert blijkbaar nog nietxD
Rod jij maar gouw op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga wel, ik moesd alleen cad22 nog even pesden
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat doe je niet, je kan niet zonder me
Nee, met een A.quote:
Heb alles wel gelezen maar was er op de tijden dat jij er niet was dus kon nog niet goed reageren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Kleine meisje ligt nog in het ziekenhuis omdat ze aan een infuus met medicijnen ligt om infecties voor te zijn maar het ziet er allemaal goed uit
quote:
Jij begrijpt me.quote:
Arm kleintje, maar gelukkig is de grote paniek er af!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zijn prettige momenten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit (lig) hier trouwens helemaal tevreden met mezelf te wezen.
Waren ze leuk?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
Het leukste liedje van Veldhuis en Kemper was trouwens INCONVENIENT TRUT, gezongen met Neil Diamond stem
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Ik zou zo morgen weer gaan!quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Heeft het span het DA bezoek goed doorstaan?
Klinkt als een heel leuke avond!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou zo morgen weer gaan!
Het was écht heel leuk, had ze nog nooit live gezien maar zeker een aanrader.
Heb zelfs een CD gekocht na afloop met alle mooie liedjes - en dat doe ik eigenlijk nooit - en heb de hele avond gelachen
Wie wat waar heeft je gebeten/gesneden/gekrabt/beroofd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik iets minder; een kleine ¤ 400 armer (gokje; kan het alleen maar meevallen) en een snee rijker
Pet nodig?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik iets minder; een kleine ¤ 400 armer (gokje; kan het alleen maar meevallen) en een snee rijker
Wie: Fritz, Plumeau en Sootyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Wie wat waar heeft je gebeten/gesneden/gekrabt/beroofd?
Eerder een pleister denk ik.quote:
Poekies boos?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie: Fritz, Plumeau en Sooty
Wat: gebeten en gekrabbeld
Waar: op de tafel / mijn vingers en armen
Wat zijn/waren mijn katten dan altijd braafquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie: Fritz, Plumeau en Sooty
Wat: gebeten en gekrabbeld
Waar: op de tafel / mijn vingers en armen
Stelletje aanstellers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik had Sooty in zijn nekvel vast, maar dat weerhield hem er niet van om het op een lopen te zetten. Of eigenlijk: op een springen. Ik liet niet los, dus dat moet een leuk gezicht zijn geweest. Op een gegeven moment sprong ie van tafel over de stoel tegen de muur. En via het stucwerk en de rand van de schakeaar ook nog een stukje omhoog. Met mij er achteraan dus.
Sneu, want vrij onnodig, maar ze zijn er allemaal al weer overheen
Als zijn ballen eraf zijn, dan denk ik ook dat ze 'm gevonden heeftquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Stelletje aanstellers.![]()
Het zal wel met de omgeving te maken hebben. Thuis zijn ze vertrouwd en ga je sneller uit je plaatje als er nare dingen gebeuren. Bij de DA is alles eng en weet je niet welke kant je op moet vluchten.
Satsu heeft daar zijn eigen oplossing voor: die bestaat gewoon niet meer.
Toen ik hem dinsdag meenam naar de DA voor zijn castratie heeft hij net zolang gewurmd tot hij in/onder zijn handdoekje zat. En totdat ik wegging en hem daar achterliet heb ik hem niet meer gezien.
Ik gok erop dat de assistente hem uiteindelijk toch gevonden heeft.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook naar bed.![]()
![]()
Disclaimer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben terug en iedereen gaat slapen![]()
Is dit een manier om mij iets duidelijk te maken?![]()
@ Cat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja. Dat je moet gaan slapen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben terug en iedereen gaat slapen![]()
Is dit een manier om mij iets duidelijk te maken?![]()
quote:@ Cat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |