Dat IKEA daar nog nooit over nagedacht heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Syrena het volgende:
Kunnen in de Ikea lampen ook gewone gloeilampen of moeten er altijd de Ikea-peertjes in?
Geef 't door aan het hoofdkantoor zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat IKEA daar nog nooit over nagedacht heeftGloei-/spaarlampen die alleen in fittingen passen van lampen verkocht bij IKEA...
Maar nee... Zolang je lampen koopt (waar dan ook) met E14 en E27 fittingen kun je daar in principe altijd overal gloei-/spaarlampen indoen met deze zelfde fittingmaat
In Ikea lampen passen gewoon andere gloeilampen of spaarlampen. Je moet alleen op de fitting maat letten maar dat moet bij iedere lamp waar je die ook koopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geef 't door aan het hoofdkantoor zou ik zeggenTja, ik kwam erop omdat ik de Kvart bureaulamp heb gekocht voor 5.99 en de lamp die erin moet is 4.99
en toen pas ging ik eens nadenken. Al mijn lampen zijn van Ikea, en er zitten dus ook de geadviseerde lampen in. Die gaan zo lang mee dat ik er verder nooit over had nagedacht. Ik heb ook nog zat voorraad
Gloeilampen zijn helemaal uit het assortiment gehaald...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aparte Ikea-peertjes, geweldig![]()
Over het algemeen zijn ze volgens mij wel het goedkoopst bij de Ikea.
Nou meen ik me te herinneren dat ze bij Ikea Delft geen gloeilampen meer hebben, alleen spaarlampen... Of heb ik dat zelf verzonnen? Andere Ikea's weet ik niet.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je de stekker uit het stopcontact gehaald?
waarom vind je het dan eng? Er kan toch niets gebeuren?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Straks naar huis en dan lekker mijn nieuwe vloerlamp en nieuwe bureaulamp neerzetten
Nu niet meer, maar nu staat er een loze lamp in de kamer waar ik geen peertje meer in durf te doenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarom vind je het dan eng? Er kan toch niets gebeuren?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00120007quote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef willempjewever het volgende:
Ik kwam op fok deze foto tegen en die stickers komen van de Ikea. Maar ik kan ze op de site niet vinden? Waar staan ze op de website?
[ afbeelding ]
Ja, er was wat aan verknipt, volgens mij inderdaad van Ewelina. Zit in het topic van show je keuken. Ik vind ze leuk en dacht: hier krijg ik vast snel een reactie waar ik ze kan vinden. Thanks!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het die, ik herinner me dat Ewelina (het is haar keuken, toch?) de stickers zelf wat heeft lopen verknippen en zo.
Ja, we willen dus het pakket beneden wegleggen, en dan stuk voor stuk naar boven tillen. Dan moet het lukken hopelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
die moet je zelf monteren, armleuningen zijn sowieso los, en rugleuning volgens mij ook, het is een vrij plat pakket iig
ik denk dat het pakket in zn geheel zelfs moet lukken, het pakket is niet veel groter dan alleen het zitgedeelte zeg maarquote:Op maandag 8 februari 2010 12:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, we willen dus het pakket beneden wegleggen, en dan stuk voor stuk naar boven tillen. Dan moet het lukken hopelijk.
Misschien vanavond nog even langsgaan om na te vragen..
volgende de ikeasite is het pakket maar 20 cm smaller dan de werkelijke grootte, zie:quote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat het pakket in zn geheel zelfs moet lukken, het pakket is niet veel groter dan alleen het zitgedeelte zeg maar
Alle artikelen zijn wereldwijd uitwisselbaar. Kan alleen zijn dat ze ergens andere afmetingen hanteren. Maar een SULTAN FJELDALL is hetzelfde matras in China als in Nederland.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef static het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar heeft de Ikea in elk land dezelfde collectie? Ben nu in Hong Kong en zoek een bed voor Amsterdam, dat wil ik natuurlijk eerste proberen en dan bestellen in NL (vanwege langere levertijd?).
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Kluwer het volgende:
Na een tijd zoeken ben ik er nog steeds niet uit wat nou normale beddencombinaties bij Ikea zijn. Ik wil een nieuw bed van 140 cm, bij voorkeur een boxspring omdat ik van iedereen hoor dat dat zo lekker ligt, en ivm. mijn student zijn en al flinke studieschuld ook niet al te duur. Maar wat nou precies een boxspring is bij Ikea snap ik niet.
Welke combinatie van onderdelen heb je hiervoor nodig? Is een matrasbodem en een dekmatras een combinatie? Of moet je een matrasbodem en binnenveringsmatras (en evt. dekmatras) hebben? Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |