KARLSTADquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een bank van Ikea die een bouwpakket is. Ik had begrepen dat de Ektorp dat zou zijn (en bijna gekocht) maar nu blijkt dat alleen de pootjes eraf kunnen. Kan iemand mij helpen? Hij moet echt uit elkaar kunnen om naar boven te kunnen..
Mijn bed kwam als een superklein pakketje, en was toch een 2 persoons bed. Ik heb een Dalselv. Daar nog even twee lattenbodems in (zijn OOK demontabel) en klaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een bank van Ikea die een bouwpakket is. Ik had begrepen dat de Ektorp dat zou zijn (en bijna gekocht) maar nu blijkt dat alleen de pootjes eraf kunnen. Kan iemand mij helpen? Hij moet echt uit elkaar kunnen om naar boven te kunnen..
Je kunt hier kijken en als je dan op afleveringsvoorwaarden kijkt dan zie je de prijzen voor het bezorgen en de prijzen voor het naar boven slepen.quote:Op zondag 31 januari 2010 08:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vraagje voor de altijd behulpzame IKEA medewerkers:
Ik wil een 160cm brede matrasbodem kopen die ik daarna van pootjes en bijpassende matras voorzie uiteraard. Dat ding past nooit in mijn liftIk woon op 4 hoog. Wordt de matrasbodem dan beneden afgezet of leveren de bezorgers hem op de vierde verdieping af?
bezorgers lopen maximaal vier trappenverdiepingen, mits het gewicht acceptabel en het artikel makkelijk door de gallerij past etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 08:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vraagje voor de altijd behulpzame IKEA medewerkers:
Ik wil een 160cm brede matrasbodem kopen die ik daarna van pootjes en bijpassende matras voorzie uiteraard. Dat ding past nooit in mijn liftIk woon op 4 hoog. Wordt de matrasbodem dan beneden afgezet of leveren de bezorgers hem op de vierde verdieping af?
in de winkel hangt ongetwijfeld een showmodel. zou je niet veel beter daar kunnen kijken ipv wachten op een omschrijving "nou hij is best wel wit en ook behoorlijk fel!" ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Everlong het volgende:
Ik wil m'n boekenplanken wat opleuken met ledverlichting. Nu heb ik beetje rond gezocht, en uiteraard verkoopt ikea ook ledverlichting
Alleen nu vroeg ik me af of iemand van hier ervaring heeft met de ikea dioder lichtlijst. Hoe zijn de kleuren? Hoe fel is het? etc.
Alvast bedankt!
Ja, ik ga van de week ook even kijken, maar het is daar zo verlicht dat het niet echt een goed beeld geeft denk ik. Ik hoopte gewoon dat iemand ze ook heeft en daar een foto van wilde plaatsenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef Snarf het volgende:
[..]
in de winkel hangt ongetwijfeld een showmodel. zou je niet veel beter daar kunnen kijken ipv wachten op een omschrijving "nou hij is best wel wit en ook behoorlijk fel!" ?
Heb je een For IKEA From Whirlpool vaatwasser? Dan moet je die boormal in de linker bovenhoek van de front leggen, je hebt dan een kunststoffen houder gekregen (zit in de deur van je vaatwasser). Die kun je in die boormal drukken en dan kun je die houder vastschroeven. Hetzelfde doe je aan de rechterkant.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef Borachick het volgende:
Nou, het vaatwasser-frontje verhaal gaat nog verder...Contact gehad met de klantenservice en zonder problemen een boormal toegezonden gekregen. Maar...deze boormal lijkt niet te kloppen. 2x gebeld, een keer gemaild, mijn vriend een keer laten mailen en het levert allemaal dezelfde boormal op (zie linkje!). Klopt dit en kan iemand dan uitleggen hoe dit werkt? Wij begrijpen het niet...![]()
http://xs.to/image-2655_4B658A67.jpg
Hmmz... Vreemd!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:29 schreef Borachick het volgende:
Ik heb idd aangegeven dat het een nieuwe vaatwasser is én het artikel nr. Naja, maar weer een keer opnieuw bellen dan. Enorm bedankt voor je hulp in ieder geval!
En IKEA Groningen dan?quote:En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
# IKEA Amsterdam: JC-Rags
# IKEA Barendrecht: kalinho
# IKEA Breda:
# IKEA Delft: Snarf
# IKEA Duiven: WebForce
# IKEA Eindhoven:
# IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
# IKEA Heerlen: TimC
# IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
# IKEA Utrecht: Memento-Mori
Productomschrijvingquote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef Klaploper het volgende:
Kan voorlopig even niet naar de IKEA, dus ik hoop dat jullie kunnen helpen. Voor mijn studentenkamertje heb ik een goedkope garderobekast nodig, dus mijn oog viel op de KULLEN (klik). Weet iemand hoe de indeling er van binnen uit ziet? (paint zal erg gewaardeerd worden) Google was niet erg behulpzaam.
O ja, en of de achterkant er een beetje toonbaar uitziet, of dat hij écht tegen een muur moet staan. Kan dat überhaupt, niet tegen de muur, of flikkert dat ding dan te snel om? Dat had ik namelijk met mijn boekenkast.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:34 schreef doeka het volgende:
[..]
Je kunt hier kijken en als je dan op afleveringsvoorwaarden kijkt dan zie je de prijzen voor het bezorgen en de prijzen voor het naar boven slepen.
Volgens mij ligt het dan ook nog aan de afstand wat je uiteindelijk moet betalen.
Bedankt voor de snelle reacties!quote:Op zondag 31 januari 2010 09:39 schreef Snarf het volgende:
[..]
bezorgers lopen maximaal vier trappenverdiepingen, mits het gewicht acceptabel en het artikel makkelijk door de gallerij past etc.
Gek zeg dat een bed niet verkoopt als ze hem niet showenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:19 schreef Aventura het volgende:
We hadden ons oog laten vallen op een bedombouw genaamd MELBU, maar in Amersfoort bleek juist deze ombouw niet te staan opgebouwd. De - overigens superattente - medewerker die ons hielp, informeerde nog bij omliggende filialen Utrecht en Amsterdam, maar ook daar staat-ie niet. Reden, omdat het model zo weinig wordt verkocht. De medewerker vertelde ook dat er nog 5 op voorraad waren. Toen we vroegen hoe hij dan dacht dat die ooit nog verkocht zouden worden, moest hij het antwoord schuldig blijven.
Helaas mochten we ook niet even in de verpakking kijken om in elk geval de kleur en het materiaal even te kunnen zien...Beetje jammer! Misschien heeft iemand 'm gezien in een ander filiaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |