abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77432649
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een bank van Ikea die een bouwpakket is. Ik had begrepen dat de Ektorp dat zou zijn (en bijna gekocht) maar nu blijkt dat alleen de pootjes eraf kunnen. Kan iemand mij helpen? Hij moet echt uit elkaar kunnen om naar boven te kunnen..
KARLSTAD
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77443013
vandaag staat de voorraad van die doucherekjes nog steeds op nul. Ben bang dat ik nog lang kan wachten

Karlstad is inderdaad een bouwpakket, heb vorig week een hoekbank in elkaar gezet op mijn werk, wat een pokkeklus! Maar de pakketten zijn inderdaad relatief klein. In elkaar zetten was vooral lastig omdat een aantal schroefgaten te klein waren en de schroeven er niet doorheen pasten. Was weer een gevalletje "in de gebruiksaanwijzing staat dat je geen hamer nodig hebt, maar na een tijd ben je niet meer zo kritisch" - Youp van 't Hek.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_77447083
Zojuist ff in Heerlen geweest voor drie van deze LACK tafeltjes: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20011408 Zet er één of twee onder m'n GALANT bureau zodat ik daar m'n printers op kan zetten. Wat handiger dan op de grond.

En die tafeltjes zijn voor meer dingen handig: http://wiki.eth-0.nl/index.php/LackRack Dus eens kijken of ik nog wat stekkerdozen creatief kan wegwerken.
pi_77448290
Ik wilde eigenlijk vandaag vanuit Zwolle naar ikea Amersfoort. Doe het toch maar niet met die pittige sneeuwbuien
pi_77453604
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een bank van Ikea die een bouwpakket is. Ik had begrepen dat de Ektorp dat zou zijn (en bijna gekocht) maar nu blijkt dat alleen de pootjes eraf kunnen. Kan iemand mij helpen? Hij moet echt uit elkaar kunnen om naar boven te kunnen..
Mijn bed kwam als een superklein pakketje, en was toch een 2 persoons bed. Ik heb een Dalselv. Daar nog even twee lattenbodems in (zijn OOK demontabel) en klaar
pi_77461466
Ik wil m'n boekenplanken wat opleuken met ledverlichting. Nu heb ik beetje rond gezocht, en uiteraard verkoopt ikea ook ledverlichting
Alleen nu vroeg ik me af of iemand van hier ervaring heeft met de ikea dioder lichtlijst. Hoe zijn de kleuren? Hoe fel is het? etc.

Alvast bedankt!
pi_77470429
Vraagje voor de altijd behulpzame IKEA medewerkers:

Ik wil een 160cm brede matrasbodem kopen die ik daarna van pootjes en bijpassende matras voorzie uiteraard. Dat ding past nooit in mijn lift Ik woon op 4 hoog. Wordt de matrasbodem dan beneden afgezet of leveren de bezorgers hem op de vierde verdieping af?
  zondag 31 januari 2010 @ 09:34:42 #133
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_77470599
quote:
Op zondag 31 januari 2010 08:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

Ik wil een 160cm brede matrasbodem kopen die ik daarna van pootjes en bijpassende matras voorzie uiteraard. Dat ding past nooit in mijn lift Ik woon op 4 hoog. Wordt de matrasbodem dan beneden afgezet of leveren de bezorgers hem op de vierde verdieping af?
Je kunt hier kijken en als je dan op afleveringsvoorwaarden kijkt dan zie je de prijzen voor het bezorgen en de prijzen voor het naar boven slepen.
Volgens mij ligt het dan ook nog aan de afstand wat je uiteindelijk moet betalen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  zondag 31 januari 2010 @ 09:39:30 #134
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_77470640
quote:
Op zondag 31 januari 2010 08:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

bezorgers lopen maximaal vier trappenverdiepingen, mits het gewicht acceptabel en het artikel makkelijk door de gallerij past etc.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zondag 31 januari 2010 @ 09:40:57 #135
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_77470650
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Everlong het volgende:
Ik wil m'n boekenplanken wat opleuken met ledverlichting. Nu heb ik beetje rond gezocht, en uiteraard verkoopt ikea ook ledverlichting
Alleen nu vroeg ik me af of iemand van hier ervaring heeft met de ikea dioder lichtlijst. Hoe zijn de kleuren? Hoe fel is het? etc.

Alvast bedankt!
in de winkel hangt ongetwijfeld een showmodel. zou je niet veel beter daar kunnen kijken ipv wachten op een omschrijving "nou hij is best wel wit en ook behoorlijk fel!" ?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_77471138
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef Snarf het volgende:

[..]

in de winkel hangt ongetwijfeld een showmodel. zou je niet veel beter daar kunnen kijken ipv wachten op een omschrijving "nou hij is best wel wit en ook behoorlijk fel!" ?
Ja, ik ga van de week ook even kijken, maar het is daar zo verlicht dat het niet echt een goed beeld geeft denk ik. Ik hoopte gewoon dat iemand ze ook heeft en daar een foto van wilde plaatsen
pi_77475991
De Kramfors staat weer in de stoffen versie op de website. Evenals de aanvullende bekleding!
Dus zijn ze toch weer gewoon de bestellen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_77476161
Ik zou daar niet teveel op rekenen...

Artikelen worden niet zomaar weer in productie genomen...
(te duur)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77477900
Nou, het vaatwasser-frontje verhaal gaat nog verder...Contact gehad met de klantenservice en zonder problemen een boormal toegezonden gekregen. Maar...deze boormal lijkt niet te kloppen. 2x gebeld, een keer gemaild, mijn vriend een keer laten mailen en het levert allemaal dezelfde boormal op (zie linkje!). Klopt dit en kan iemand dan uitleggen hoe dit werkt? Wij begrijpen het niet...

http://xs.to/image-2655_4B658A67.jpg
pi_77477962
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef Borachick het volgende:
Nou, het vaatwasser-frontje verhaal gaat nog verder...Contact gehad met de klantenservice en zonder problemen een boormal toegezonden gekregen. Maar...deze boormal lijkt niet te kloppen. 2x gebeld, een keer gemaild, mijn vriend een keer laten mailen en het levert allemaal dezelfde boormal op (zie linkje!). Klopt dit en kan iemand dan uitleggen hoe dit werkt? Wij begrijpen het niet...

http://xs.to/image-2655_4B658A67.jpg
Heb je een For IKEA From Whirlpool vaatwasser? Dan moet je die boormal in de linker bovenhoek van de front leggen, je hebt dan een kunststoffen houder gekregen (zit in de deur van je vaatwasser). Die kun je in die boormal drukken en dan kun je die houder vastschroeven. Hetzelfde doe je aan de rechterkant.

Ow nee, je hebt een vaatwasser van Electrolux. Hiervoor hoor je een grote papieren boormal te krijgen. Heb je telefonisch ook aangegeven dat je een nieuwe vaatwasser hebt? En heb je het artikelnummer doorgegeven?
Vraag anders om de papieren versie die bij de nieuwe vaatwassers zit.
pi_77482073
Ik weet dat afgelopen december de PAX kasten
nog in de actie waren..

Maarre komt er nog eens zo'n actie aan?
pi_77482406
Ik heb idd aangegeven dat het een nieuwe vaatwasser is én het artikel nr. Naja, maar weer een keer opnieuw bellen dan. Enorm bedankt voor je hulp in ieder geval!
pi_77482804
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:29 schreef Borachick het volgende:
Ik heb idd aangegeven dat het een nieuwe vaatwasser is én het artikel nr. Naja, maar weer een keer opnieuw bellen dan. Enorm bedankt voor je hulp in ieder geval!
Hmmz... Vreemd!
Ik wou dat ik je verder kon helpen....

Als je nog een keer belt, geef dan aan dat je een papieren mal moet hebben.
  zondag 31 januari 2010 @ 17:47:00 #144
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77482847
quote:
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

# IKEA Amsterdam: JC-Rags
# IKEA Barendrecht: kalinho
# IKEA Breda:
# IKEA Delft: Snarf
# IKEA Duiven: WebForce
# IKEA Eindhoven:
# IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
# IKEA Heerlen: TimC
# IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
# IKEA Utrecht: Memento-Mori
En IKEA Groningen dan?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:46:22 #145
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_77484284
Kan voorlopig even niet naar de IKEA, dus ik hoop dat jullie kunnen helpen. Voor mijn studentenkamertje heb ik een goedkope garderobekast nodig, dus mijn oog viel op de KULLEN (klik). Weet iemand hoe de indeling er van binnen uit ziet? (paint zal erg gewaardeerd worden ) Google was niet erg behulpzaam.
O ja, en of de achterkant er een beetje toonbaar uitziet, of dat hij écht tegen een muur moet staan. Kan dat überhaupt, niet tegen de muur, of flikkert dat ding dan te snel om? Dat had ik namelijk met mijn boekenkast.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_77486582
Voor dat geldt zal er wel van dat lelijke board achterop zitten. Stevig zal het niet zijn, zéker niet als hij vrij staat.
Hoor ik die Griekse melodie...
  zondag 31 januari 2010 @ 20:15:50 #147
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77487452
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef Klaploper het volgende:
Kan voorlopig even niet naar de IKEA, dus ik hoop dat jullie kunnen helpen. Voor mijn studentenkamertje heb ik een goedkope garderobekast nodig, dus mijn oog viel op de KULLEN (klik). Weet iemand hoe de indeling er van binnen uit ziet? (paint zal erg gewaardeerd worden ) Google was niet erg behulpzaam.
O ja, en of de achterkant er een beetje toonbaar uitziet, of dat hij écht tegen een muur moet staan. Kan dat überhaupt, niet tegen de muur, of flikkert dat ding dan te snel om? Dat had ik namelijk met mijn boekenkast.
Productomschrijving
Belangrijkste onderdelen/ Achterkant lade/ Ladezijkanten: spaanplaat, folie
Achterwand: hardboard
Ladebodem: hardboard, folie

Mooi zal het dus niet zijn, stevig denk ik ook niet echt
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 31 januari 2010 @ 20:19:15 #148
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77487579
We hadden ons oog laten vallen op een bedombouw genaamd MELBU, maar in Amersfoort bleek juist deze ombouw niet te staan opgebouwd. De - overigens superattente - medewerker die ons hielp, informeerde nog bij omliggende filialen Utrecht en Amsterdam, maar ook daar staat-ie niet. Reden, omdat het model zo weinig wordt verkocht. De medewerker vertelde ook dat er nog 5 op voorraad waren. Toen we vroegen hoe hij dan dacht dat die ooit nog verkocht zouden worden, moest hij het antwoord schuldig blijven.
Helaas mochten we ook niet even in de verpakking kijken om in elk geval de kleur en het materiaal even te kunnen zien...Beetje jammer! Misschien heeft iemand 'm gezien in een ander filiaal?
pi_77487926
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:34 schreef doeka het volgende:

[..]

Je kunt hier kijken en als je dan op afleveringsvoorwaarden kijkt dan zie je de prijzen voor het bezorgen en de prijzen voor het naar boven slepen.
Volgens mij ligt het dan ook nog aan de afstand wat je uiteindelijk moet betalen.
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:39 schreef Snarf het volgende:

[..]

bezorgers lopen maximaal vier trappenverdiepingen, mits het gewicht acceptabel en het artikel makkelijk door de gallerij past etc.
Bedankt voor de snelle reacties!

Inmiddels heb ik ontdekt dat een bed van 160cm bestaat uit 2x 80cm bedbodems blijkbaar en als dat het geval is, kan ik net zo goed gelijk voor 180cm gaan (dus 2x90cm). Dat past beide makkelijk in de lift. Over een paar weken maar eens gaan shoppen.
  zondag 31 januari 2010 @ 20:31:55 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_77488156
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:19 schreef Aventura het volgende:
We hadden ons oog laten vallen op een bedombouw genaamd MELBU, maar in Amersfoort bleek juist deze ombouw niet te staan opgebouwd. De - overigens superattente - medewerker die ons hielp, informeerde nog bij omliggende filialen Utrecht en Amsterdam, maar ook daar staat-ie niet. Reden, omdat het model zo weinig wordt verkocht. De medewerker vertelde ook dat er nog 5 op voorraad waren. Toen we vroegen hoe hij dan dacht dat die ooit nog verkocht zouden worden, moest hij het antwoord schuldig blijven.
Helaas mochten we ook niet even in de verpakking kijken om in elk geval de kleur en het materiaal even te kunnen zien...Beetje jammer! Misschien heeft iemand 'm gezien in een ander filiaal?
Gek zeg dat een bed niet verkoopt als ze hem niet showen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')