Anders even naar een andere Ikea rijden op een zaterdag? In Amersfoort is hij wel op voorraad bijvoorbeeld, maar wellicht is er een andere Ikea dichter in de buurt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:56 schreef Tarin het volgende:
Zou hij uberhaupt nog wel leverbaar gaan worden?
We wonen precies tussen Delft (niet op voorraad) en Barendrecht (niet in assortiment) in. Vriendin van me woont in Groningen, daar is hij ook niet in het assortiment.. Maar ik kijk even verder.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:14 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Anders even naar een andere Ikea rijden op een zaterdag? In Amersfoort is hij wel op voorraad bijvoorbeeld, maar wellicht is er een andere Ikea dichter in de buurt.
[...]
ligt eraan! ikea verkoopt namelijk matrasbodems en binneveringsbeddenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef willempjewever het volgende:
Voor een boxspring heb je (meen ik) het volgende in iedergeval nodig:
- matrasbodem
- pootjes
- matras
- dekmatras
+ bevestigingsmateriaal zoals een matraswig of verbindingsbeslag
Desgewenst kan je een hoofdeinde kopen
Op de site is het niet te doen ervaar ik
Smaken verschillen nogal en ze hebben veel, heel veel. Zeker tot max. 100 euro. Zonder maten is het trouwens erg lastig iets voor te stellenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:24 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik woon niet echt om de hoek van een Ikea maar ben op zoek naar een mooie grote plaat/schilderij met een budget van 75-100 euro. Iemand tips?
Afgelopen weekend was hij nog wel in Haarlem.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:19 schreef Tarin het volgende:
[..]
We wonen precies tussen Delft (niet op voorraad) en Barendrecht (niet in assortiment) in. Vriendin van me woont in Groningen, daar is hij ook niet in het assortiment.. Maar ik kijk even verder.
Echt eens gaan kijken, in die range hebben ze erg veel. Ook voor die prijs!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef mark_dabomb het volgende:
Maten, max een meter breed OF hoog
dat lijjkt mij ook het handigst, ze hebben er minimaal 100 verschillende schat ik zo in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Echt eens gaan kijken, in die range hebben ze erg veel. Ook voor die prijs!
Haarlem heeft idd alles op voorraad.. Misschien dat ik een maat van me zo gek krijg binnenkort eens langs te rijden..quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was hij nog wel in Haarlem.
Edit: Nog steeds zo'n 24!
Wat betreft voorraden reserveren;quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Cerbie het volgende:
*is een hele boodschappenlijst aan het opstellen*
Heb een nieuw appartementje om in te richten (student, ~45m²), morgen naar de IKEA in Duiven om wat kleine dingen te kopen en de rest te bekijken zodat het later opgehaald kan worden.
Twee vraagjes voor de IKEA medewerkers hier
- Is het mogelijk een aantal spullen te reserveren? Of te betalen en later op te halen? Het zou nogal vervelend zijn als we daar met aanhanger en busje staan en het artikel blijkt niet voorradig
- Het kan aan mij liggen, maar bij deze GORM kast ga ik ervan uit dat ik voor 39¤ alles op het plaatje krijg. Volgens de artikellijst is het echter alleen het rechtergedeelteAls je hem zelf uittekent kom je op ¤52,50 uit
Dan ben ik toch gekquote:Op zondag 14 februari 2010 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat betreft voorraden reserveren;
Je kunt op internet nakijken of artikelen op voorraad zijn. Wij kunnen niet reserveren omdat veel artikelen in het zelfbedieningsmagazijn of in de winkel liggen. Over het algemeen is er ook geen ruimte om betaalde goederen op te slaan. Dus dat is helaas geen optie.
GORM;
Je krijgt voor dat bedrag, volgens het artikeloverzicht op die pagina van je:
1x 00058524 - zijsteun 174 - 3,50
1x 30058508 - stellingkast 174x78x35 - 16,95
4x 50058512 - plank 50x31 - 12.- (3.-/stuk
1x 70093307 - hangmand - 2.-
3x 90093306 - afdekdop 4.50 (1.50/stuk)
Totaal 38.95... klopt dus wel?
in amsterdam kon dat in beperkte mate. Ik woon in Friesland en daar kwamen ze niet vaak en had ik weinig keuze en ik moest 5 weken wachten. Maar in dicht bevolktere gebieden heb je meer keuze. Het is alleen niet goedkoop (lees duur). Je kan een gratis karretje lenen, is dat geen optie? Dan kan je op zaterdag er zelf heen en het meenemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:47 schreef MrData het volgende:
Kan je bij het laten bezorgen nou ook aangeven hoe laat je het wil hebben? Ik moet gewoon werken dus het zou alleen zaterdags of 's avonds kunnen, maar ik kan dat niet helemaal uit de site opmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |