Ja joh tis toch zo..deze hele discussie slaat nergens op als ik eerlijk ben..zoveel drama om zoiets kleinsquote:
Welcome to singlesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:38 schreef DjinN het volgende:
No offence ofzo..maar dit gaat echt nergens over..
Me!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zitten hier eigenlijk nog wel Singles?
Behalve ikzelf zei de gek.
Jawel. Kusjekroel en zulks. Kijk maar in OUD en F&F.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
Als je beste vriend nou zegt dat je op moet horken met je miskraamverhaal dan lijkt me dat wat vreemd. Maar van een wildvreemde op internet kun je niet verwachten dat hij een arm om je heenslaat.
daarom, ik heb er gewoon niets over te melden, maar dus idd ook geen (fok-eigen) kutopmerkingen, ik zie niet in wat daar triest in isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wou dat ze dat in meer subfora deden: niet posten als ze er niks over te zeggen hebben.
Ik had het alleen over de discussie die hier nu looptquote:
Wat is daar mis mee? Zwaffelgebak ...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..] Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. ....
Ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zitten hier eigenlijk nog wel Singles?
Behalve ikzelf zei de gek.
Nog nooit gehad tbhquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zwaffelgebak ...
Ik op jouw reactie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik had het alleen over de discussie die hier nu loopt![]()
Goede woordspeling.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja joh tis toch zo..deze hele discussie slaat nergens op als ik eerlijk ben..zoveel drama om zoiets kleins
Hoewel men hier niet altijd vriendjes met elkaar is (geweest), komen mensen hier ook om leuke en minder leuke persoonlijke dingen te delen. Gewoon, omdat het een manier is om wat te ventileren. Dan is het ook wel fijn als erop gereageerd wordt en zeker als het iets is wat je verdrietig maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat zegt ook niemand, maar het wordt omgedraaid, dat het triest is als je (nofi RZ, echt niet) geen zin hebt om je bezig te houden met het leed van iemand die je niet of nauwelijks kent via Internet.
quote:
Warme yoghurttaart met piemelbrie, versierd met wat schaamschaafquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zwaffelgebak ...
the MI's, it buurrnnssszzzzzquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Warme yoghurttaart met piemelbrie, versierd met wat schaamschaaf
Dat heb ik allang gezegd, zeg wat je wil, maar eisen dat mensen er op reageren zoals jij wil, dat is onrealistisch.quote:Sommige onderwerpen kunnen dan best heftig zijn of een gevoelige snaar raken bij bepaalde personen. Maar dan nog, moet een persoon die een verdrietige mededeling heeft het dan maar niet vertellen, omdat er mensen zijn die hier alleen komen "voor de lol"? (HW, nofi).
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb net gegetenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop dat als mensen niks zinnigs te zeggen hebben - waarbij "zinnig" niet betekent dat het persé een gewenste reactie is - dat ze dan even niet meeposten ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezegd, zeg wat je wil, maar eisen dat mensen er op reageren zoals jij wil, dat is onrealistisch.
Het is een gave RZ en jij hebt die.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
Tof. Indirect heb ik toch een beetje gezorgd voor een rel.
Mee eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop dat als mensen niks zinnigs te zeggen hebben - waarbij "zinnig" niet betekent dat het persé een gewenste reactie is - dat ze dan even niet meeposten ofzo.
Ja, het is een heel naïeve gedachte, maar af en toe een paar lieve woorden van onbekenden kunnen je heel veel kracht geven.
Dat was juist het hele puntquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop dat als mensen niks zinnigs te zeggen hebben - waarbij "zinnig" niet betekent dat het persé een gewenste reactie is - dat ze dan even niet meeposten ofzo.
Ja, het is een heel naïeve gedachte, maar af en toe een paar lieve woorden van onbekenden kunnen je heel veel kracht geven.
Nee, je maakt alleen duidelijk wie hier echt eikels zijn en wie hier zich als eikels gedragen. Daar zit een verschil in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
Tof. Indirect heb ik toch een beetje gezorgd voor een rel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |