Goede woordspeling.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja joh tis toch zo..deze hele discussie slaat nergens op als ik eerlijk ben..zoveel drama om zoiets kleins
Hoewel men hier niet altijd vriendjes met elkaar is (geweest), komen mensen hier ook om leuke en minder leuke persoonlijke dingen te delen. Gewoon, omdat het een manier is om wat te ventileren. Dan is het ook wel fijn als erop gereageerd wordt en zeker als het iets is wat je verdrietig maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat zegt ook niemand, maar het wordt omgedraaid, dat het triest is als je (nofi RZ, echt niet) geen zin hebt om je bezig te houden met het leed van iemand die je niet of nauwelijks kent via Internet.
quote:
Warme yoghurttaart met piemelbrie, versierd met wat schaamschaafquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zwaffelgebak ...
the MI's, it buurrnnssszzzzzquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Warme yoghurttaart met piemelbrie, versierd met wat schaamschaaf
Dat heb ik allang gezegd, zeg wat je wil, maar eisen dat mensen er op reageren zoals jij wil, dat is onrealistisch.quote:Sommige onderwerpen kunnen dan best heftig zijn of een gevoelige snaar raken bij bepaalde personen. Maar dan nog, moet een persoon die een verdrietige mededeling heeft het dan maar niet vertellen, omdat er mensen zijn die hier alleen komen "voor de lol"? (HW, nofi).
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb net gegetenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop dat als mensen niks zinnigs te zeggen hebben - waarbij "zinnig" niet betekent dat het persé een gewenste reactie is - dat ze dan even niet meeposten ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezegd, zeg wat je wil, maar eisen dat mensen er op reageren zoals jij wil, dat is onrealistisch.
Het is een gave RZ en jij hebt die.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
Tof. Indirect heb ik toch een beetje gezorgd voor een rel.
Mee eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop dat als mensen niks zinnigs te zeggen hebben - waarbij "zinnig" niet betekent dat het persé een gewenste reactie is - dat ze dan even niet meeposten ofzo.
Ja, het is een heel naïeve gedachte, maar af en toe een paar lieve woorden van onbekenden kunnen je heel veel kracht geven.
Dat was juist het hele puntquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop dat als mensen niks zinnigs te zeggen hebben - waarbij "zinnig" niet betekent dat het persé een gewenste reactie is - dat ze dan even niet meeposten ofzo.
Ja, het is een heel naïeve gedachte, maar af en toe een paar lieve woorden van onbekenden kunnen je heel veel kracht geven.
Nee, je maakt alleen duidelijk wie hier echt eikels zijn en wie hier zich als eikels gedragen. Daar zit een verschil in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
Tof. Indirect heb ik toch een beetje gezorgd voor een rel.
Deden we dat dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef kitao het volgende:
Als reactie op de vorige topic :
het lijkt me echt niet nodig om dyovbaal aan de schandpaal te nagelen , ik heb weinig teruggevonden waaraan hij dat zou verdienen , hij heeft slechts zijn mening uitgedrukt en was zeker niet bedoeld om te shockeren.
en over ghotic gesproken : Nelly Furtado
Om met de woorden van de Talking Heads te spreken:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was juist het hele punt.
het was hier opeens stil, en dat was dus de reden (ik spreek voor mezelf) ik had er niets over te melden, en dat deed ik dan ook niet.
Maar er reageerden volgens bepaalde mensen opeens mensen niet, en dat was dus triest.
quote:When I have nothing to say, my lips are sealed.
Maatschappelijk gezien is het wel triest dat dingen/mensen die niet aan het standaardbeeld voldoen meer genegeerd worden ja. Maar dat kan je de mensen hier persoonlijk niet aanrekenen vind ik. Dat is een stuk cultuur en opvoeding (via de media en groepsgedrag) waardoor het een automatisme wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was juist het hele punt.
het was hier opeens stil, en dat was dus de reden (ik spreek voor mezelf) ik had er niets over te melden, en dat deed ik dan ook niet.
Maar er reageerden volgens bepaalde mensen opeens mensen niet, en dat was dus triest.
Nou weet ik even niks meer te zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hoeft niet altijd het juiste te zeggen als je maar wat zegt. Desnoods zeg je dat je niets weet te zeggen. Beter met zijn tweeën zwijgen dan alleen te spreken.
Het kaasmeisjequote:
Die komen dan ook van een andere planeetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Kusjekroel en zulks. Kijk maar in OUD en F&F.
Amenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
To who it may concern: I have nothing to say.
Dit spreekt zichzelf nogal tegenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hoeft niet altijd het juiste te zeggen als je maar wat zegt. Desnoods zeg je dat je niets weet te zeggen. Beter met zijn tweeën zwijgen dan alleen te spreken.
Nogmaals, ik zie echt niet in waarom mensen, die hier dus voor de lol zitten (geloof het of niet) min of meer door jou en DK verplicht worden iets te zeggen over een onderwerp waar ze niets mee hebben, bij iemand die ze niet of nauwelijks kennen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maatschappelijk gezien is het wel triest dat dingen/mensen die niet aan het standaardbeeld voldoen meer genegeerd worden ja. Maar dat kan je de mensen hier persoonlijk niet aanrekenen vind ik. Dat is een stuk cultuur en opvoeding (via de media en groepsgedrag) waardoor het een automatisme wordt.
Bovendien is het op internet weglopen van een bepaalde situatie even wat makkelijker dan als het een naaste gebeurt.
Niet iedereen heeft het intellect een paradox te doorgrondenquote:
Als je tegen iemand zegt dat het allemaal veel erger had gekund, dan komt dat bij de ander over alsof de gebeurtenis niet erg genoeg is om daar voluit de emoties van te hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deden we dat dan?
Dat was iig niet mijn bedoeling. Ik kan een beetje fel worden als ik het idee krijg dat een rouwproces of verlies van iemand onderschat wordt. Daarom reageerde ik ook. Ik wil nergens stellen dat Dyondinges een ongevoelige eikel is ofzo. Maar dat heb ik in het vorige topic ook al uitgelegd.
Klaar voor mij
Dit is net even de enige keer dat ik je niet aan de schandpaal nagel. Ik probeerde het te nuanceren en uit te leggen dat ik het niemand persoonlijk aanreken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie echt niet in waarom mensen, die hier dus voor de lol zitten (geloof het of niet) min of meer door jou en DK verplicht worden iets te zeggen over een onderwerp waar ze niets mee hebben, bij iemand die ze niet of nauwelijks kennen.
Ik ken RZ een beetje, van meets, biertje drinken, meer niet. Ik vind het ook wel naar nieuws voor hem, maar het gaat ook nog eens over een familielid, hij doet er zelf redelijk nuchter over, en maakt er geen punt van. Maar JULLIE nagelen meteen mensen weer aan een schandpaal.
Ik trek me niet het leed van de hele wereld aan, zeker niet op Internet. Maakt mij dat een slecht persoon, ik dacht het even niet.
Dat het erger had gekund, zei ik dan ook niet. Dus waarom herhaal je dat tegen me?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je tegen iemand zegt dat het allemaal veel erger had gekund, dan komt dat bij de ander over alsof de gebeurtenis niet erg genoeg is om daar voluit de emoties van te hebben.
Het is vaak heel goed bedoeld - ik maak me er ook weleens schuldig aan - maar het is vaak beter om het voor de ander dus niet te relativeren.
Dit is toch redelijk het eens zijn met elkaar lijkt me zoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fijn dat jij het even te berde brengt. Ik wilde er ook wat van zeggen maar dan strijk ik weer mensen tegen de gevoelige haartjes in.
Owkeeeee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat het erger had gekund, zei ik dan ook niet. Dus waarom herhaal je dat tegen me?
Ik weet dat het goed bedoeld is.
Trouwens, ik had het hier met Dyon over, niet met jou. Je mogelijk goed bedoelde/bemiddelende post of weet ik het. Is voor mij niet zo relevant meer.
Mag die van mij dan wel omgekeerd zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik nagel iedereen aan zijn of haar kruis! Dat schijnt voor een religie een prima basis te zijn!
Dat jij het zo opneemt, daar kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Owkeeeee.
Hint is begrepen, Lieve Lotusss wordt ook niet gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken RZ een beetje, van meets, biertje drinken, meer niet. Ik vind het ook wel naar nieuws voor hem, maar het gaat ook nog eens over een familielid, hij doet er zelf redelijk nuchter over, en maakt er geen punt van.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Owkeeeee.
Hint is begrepen, men is hier nog niet toe aan Lieve Lotusss.
ik draag mn kruis welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik nagel iedereen aan zijn of haar kruis! Dat schijnt voor een religie een prima basis te zijn!
Beide!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op naar het volgende onderwerp dan maar!
Is het leven één spel dat gaat om het spelen of om de knikkers?
Sorry die is al bezet. Petrus was je voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag die van mij dan wel omgekeerd zijn?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je tegen iemand zegt dat het allemaal veel erger had gekund, dan komt dat bij de ander over alsof de gebeurtenis niet erg genoeg is om daar voluit de emoties van te hebben.
Het is vaak heel goed bedoeld - ik maak me er ook weleens schuldig aan - maar het is vaak beter om het voor de ander dus niet te relativeren.
Jij kent mijn lieve kant al... maar de rest nog niet.quote:
Met toveren kan je ook niemand tot leven wekken. Anders kan Voldemort weer terug komen en zou dumbledore weer leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb met mijn schoonzus en broer te doen maar heb niet het gevoel dat ik een familielid verloren ben. Het zou wat anders worden als mijn neefje
zou overlijden.
En ik ben van mening dat je, als je er niks over te zeggen hebt je dat ook niet moet doen. Je moet niet iets zeggen om het zeggen. Want dan kom je bij al die cliché's die mensen ook altijd zeggen als anderen verdriet hebben:"Het komt wel weer goed." Dat vind ik , als iemand is overleden altijd zo wrang. Het komt namelijk niet meer goed, want we kunnen nog steeds niet toveren. Dat zijn juist de momenten dat je in stilte moet troosten. Niks zeggen , gewoon er zijn. Dat is namelijk voor mensen vaak al voldoende.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry die is al bezet. Petrus was je voor.
Eens zolang het om de spreekwoordelijke knikkers gaat.quote:
inderdaad, ik had beter een kleinere mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag mijn kruis ook helaas. Een flink kruis hebben is funest voor je rug!
Het is een typische "mannen"opmerking... praktisch denken enzo. Ik denk ook zoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mijn broer zei dat dus tegen zijn vrouw.
ik heb van de week de laatste film gezien.... en ik moest huilenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met toveren kan je ook niemand tot leven wekken. Anders kan Voldemort weer terug komen en zou dumbledore weer leven.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij kent mijn lieve kant al... maar de rest nog niet.
Voldemort kwam terug uit de doodquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met toveren kan je ook niemand tot leven wekken. Anders kan Voldemort weer terug komen en zou dumbledore weer leven.
Black man on the inside AND on the outsidequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag mijn kruis ook helaas. Een flink kruis hebben is funest voor je rug!
Neenee, hij was helemaal niet dood. Behalve op het eind pasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Voldemort kwam terug uit de dood
Maar maar de laatste film is nog helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik heb van de week de laatste film gezien.... en ik moest huilen
Knikkers kan je ook invullen voor iets anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Eens zolang het om de spreekwoordelijke knikkers gaat.
Zo niet dan alleen spelen
Wat MSX al heeft getikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Voldemort kwam terug uit de dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |