nee, het was het weggetje naast de weg, als ik op de weg had gefietst was er waarschijnlijk niks gebeurd, maar ik ben eigenwijsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef kitao het volgende:
ik wou ook tussen de billetjes glijden maar ze had geen zin vandaag......tenminste , daar dan
![]()
blij dat je nog heel bent GvE , voor hetzelfde geld glij je onder een SUV met die gladheid
Met 25 graden niet in een t-shirt kunnen lopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, das zo'n vervelende temperatuur... je kan net niet in een t-shirt lopen, maar ook weer niet in een trui want dat is dan weer te warm...
(zie je kan overal wel over zeuren)
Ik ook niet, al begint dat wel weer vervelend dichtbij te komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zet verwarming vast omhoog..
zo als het warm genoeg is even de ventilator pakken, en ik hoef tot 9.00 uur niet te werken
echt he.. ben blij dat ik om 12.00 uur klaar benquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, al begint dat wel weer vervelend dichtbij te komen.
17:30quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt he.. ben blij dat ik om 12.00 uur klaar ben
en dan donderdag nog.. 9.00 tot 16.00 uur en dan weekend
soms wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, het was het weggetje naast de weg, als ik op de weg had gefietst was er waarschijnlijk niks gebeurd, maar ik ben eigenwijs
arme jij enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
17:30en dat elke dag tot en met Vrijdag.......
altijd,.. en jaquote:
Zo gemeend ookquote:
maar niet genoegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo gemeend ook.
Ach, het geld maakt weer een hoop goed.
als ik mijn wekker ervoor moet zettenquote:
mooi antwoord , ben je diplomaat of politicus ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als ik mijn wekker ervoor moet zetten
geen van beidenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:55 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi antwoord , ben je diplomaat of politicus ?
Ik werk nooit en dat is elke dag van de week!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
17:30en dat elke dag tot en met Vrijdag.......
Mooie regelmaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werk nooit en dat is elke dag van de week!
luie kutnijmegenarenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het electra-complexquote:
Het is ook een loodzwaar bestaan.quote:
rentenieren is ook een vak...quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
ben jij ook nijmeegs ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
in nmgn zekerquote:
Nee, ik woon er alleen.quote:
die is er lekker niet !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |