als je bij het zoekschermpje Farmville intikt kom je het tetenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Bar, fijn dat je meteen kon komen, en goed dat je hebt gebeld!
Dat farmville he, dat had ik dus net ontdekt (thanks for the gifts Kleurdoos), maar nu kan ik het niet meer terugvinden
ik wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Chell het volgende:
Niet aan beginnen hoor miss_sly, tis veels te verslavend!
Ik moet mijn farm nodig eens ontkersten trouwens...
Aah, thanks, weer gevonden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je bij het zoekschermpje Farmville intikt kom je het teten
je kan ook links klikken in je scherm op Toepassingen. daar staat ie ook tussen.
Ja ik snap dat wel, ik denk ook dat de enige wijze van loslaten van mijn gewicht voor mij ook zit in een zwangerschap, haha. Dan moet je ook wel en dan denk ik niet dat ik dat ene stukje chocolade zou kunnen laten liggen, want aankomen doe je dan toch wel..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef _Bar_ het volgende:
Hier heb ik mezelf in het begin van de zwangerschap nogal laten gaan, wat betrefd snacks enzo...
met als gevolg dat ik ze er na de zwangerschap niet meer vanaf gekregen heb, en nog steeds het grote deel van m'n zwangerschapskleding alleen nog maar pas
maar het wil helemaal nog niet groeien enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Chell het volgende:
Niet aan beginnen hoor miss_sly, tis veels te verslavend!
Ik moet mijn farm nodig eens ontkersten trouwens...
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar het wil helemaal nog niet groeien enzo
spelletje op Feestboekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Vivi het volgende:
Wasda?
Geduldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |