Zit voorlopig nog op mn werkquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je er altijd zelf even langs gaan natuurlijk
Ze hebben vast wel koopavondquote:
Hehe, ook daar heb ik vandaag nix aanquote:
Arme jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef Flappekz het volgende:
[
[..]
Hehe, ook daar heb ik vandaag nix aanIk wacht wel ff tot zaterdag ofzo
Volgens mij is dat een vrouwenactie....had namelijk precies hetzelfde. Kastje op slot...shit ik heb geen zakken! Gelukkig heeft mn mama (mn sportnazi) nu wel zakken in dr broek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef zeemonster het volgende:
Ik was overigens iets teveel aan het stuntelen bij de kastjes, waarop een man vroeg of hij moest helpen . Ik vertelde hem vriendelijk dat ik niet wist of mijn broek zakken had voor het sleuteltje van het slotje
. Echt weer zo een kneuzenactie van mij
Die man zal wel gedacht hebben : We hebben er weer een gek bij
Wel 3 keer per week gaan he. Anders heb je er zo weinig aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben net terugen still alive! Ik was zelfs vergeten hoe die apparaten werken joh en ik red 20 minuten op de crosstrainer , volgende keer iets langer... totdat het me eindelijk weer lukt om er een uur zonder hijgen op te staan
.
Daarna wat arm en been apparaten gedaan en toen vond ik het mooi geweest .. Aardige mensen daar trouwens ! .
Ah vandaar dat ze bij mijn fitness pincodes hebben op de kastjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vrouwenactie....had namelijk precies hetzelfde. Kastje op slot...shit ik heb geen zakken! Gelukkig heeft mn mama (mn sportnazi) nu wel zakken in dr broek.
Gisteren ook geweest, voel het weer in mn kuiten en mn armpjes. Maar goede pijn
Uh, bouwmarkt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil plastic ruitje kopen om een raamventilator in te bouwen, waar zou ik dit het beste kunnen doen? Wil ermee kunnen werken (boren, zagen enz).
Zou het? Ff kijken dan hoe duur het daar is en of het wat is wat ik zoek. Ik kreeg ze altijd gratis mee van een ruitenbedrijf maar die is weg.quote:
Plexiglas? Bouwmarkt denk ik of daar bij jou op Scheveningen zit een glashandel ,Piket? Die zal het ook wel hebben denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil plastic ruitje kopen om een raamventilator in te bouwen, waar zou ik dit het beste kunnen doen? Wil ermee kunnen werken (boren, zagen enz).
Piket ligt op de routequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Plexiglas? Bouwmarkt denk ik of daar bij jou op Scheveningen zit een glashandel ,Piket? Die zal het ook wel hebben denk ik.
Hoe doe jij dat eigenlijk in een winkel. Als je ergens om vraagt en je krijgt antwoord versta je het misschien niet helemaal. Leg je dan uit dat je slechthorend bent? Zal wel een domme vraag zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Piket ligt op de route![]()
kijk ik gelijk ff...
Kijk jij nooit naar de Lama's?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat eigenlijk in een winkel. Als je ergens om vraagt en je krijgt antwoord versta je het misschien niet helemaal. Leg je dan uit dat je slechthorend bent? Zal wel een domme vraag zijn
Nee, want ik vind ze totaal niet grappigquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar de Lama's?
Welk scheldwoord?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:49 schreef zeemonster het volgende:
Op AD.nl staat dat er een lammetje met menselijke gelaatstrekken is geboren... het eerste wat mij te binnen schoot was een oud scheldwoord. Dit terwijl ik absoluut niet van de scheldwoorden ben maar het was gewoon het eerste waar ik aan moest denken ...
Dat sommige dus toch geiteneukers zijn .quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welk scheldwoord?
Ik denk alleen maar: dat kan alleen in Turkije
Het ziet er overigens wel superranzig uit zeg![]()
Het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat sommige dus toch geiteneukers zijn .
Op de Laan van NOI? Zo ja, dan was je 150 meter bij me vandaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:21 schreef MissMSX het volgende:
Genoeg over al dat gezonde gedoe!
Ik heb zojuist 2 heerlijke Bossche bollen gehaald bij Boheemen
Ja, ik moet maar geluk hebben, sommige mensen praten heel verstaanbaar, anderen niet. Sommigen kan ik door middel van uitleg wat leren, anderen niet. Sommige mensen beginnen overigens ineens te gebaren, want ze hebben een dove nicht of dove broer of en laten maar al te graag zien wat ze kunnen (soms leuk, soms is het van o nee he en doe je maar alsof je het leuk vind uit beleefdheid...).quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat eigenlijk in een winkel. Als je ergens om vraagt en je krijgt antwoord versta je het misschien niet helemaal. Leg je dan uit dat je slechthorend bent? Zal wel een domme vraag zijn
10 kinderen en 113 kleinkinderen. Dat is nou pas FOKKEN!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef MissMSX het volgende:
Dit is dan weer heel schattig nieuws uit Turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |