Niet doen , jezelf naar beneden halen bedoel ik .quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, misschien wel he.
Maar ja, dan ziet iedereen ook dat ik gewoon een saaie uitgezakte huisvrouw ben (ja, ben heel goed in mezelf naar beneden halen).
Die zin met mijn naam erboven kan je echt op een heel foute manier lezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zeemonstertje!!
"Enne onthoudt het goed heren: twee keer groen en je mag dr doen".
Was dan ook stiekem een beetje expresquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Die zin met mijn naam erboven kan je echt op een heel foute manier lezen
nu weet ik dan wel waar de zin vandaan komt maar goed
Das gemeen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Was dan ook stiekem een beetje expres.
Dan zal ik het goed maken door het filmpje te posten, dan weet iedereen waar het over gaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Das gemeen..Nu denken ze ,dat bij twee keer groen ,ze eroverheen kunnen
. Ouwe pestkop!
Ik heb een aversie tegen pokeren en voetbalquote:
GOED NIEUWS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 08:56:02 ]
Een aversie tegen voetbal? Je hebt zelf gevoetbald...... ik weet wel waar je gevoel vandaan komt maar jij hebt gewoon een 'slecht' voorbeeld gehad,...24/7 voetbal en poker dat is idd vervelendquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen pokeren en voetbal. Al kan ik mij heel goed indenken dat het beide leuke spelletjes kunnen zijn
Ik ken vrouwen die beide namelijk ook leuk vinden. Het laatste vind ik wel echt een mannending.
Een vrouwenmeet? OK, als dat mensen over de drempel helpt, lijkt me dat een prima initiatief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef zeemonster het volgende:
Ja dat klopt dat weer wel.. En leuk Lovechild , dat je probeert om mee te gaan en anders inderdaad eerst een vrouwen meet . Lijkt mij ook leuk.
Nu ga ik naar de sportschool... ja ik ga echt ...
Bedankt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een vrouwenmeet? OK, als dat mensen over de drempel helpt, lijkt me dat een prima initiatief.
Succes zeemonster
Gotc...is dat een nieuwe muziekstroming?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Bedankt!
Jij hoort bij Gotc dan mag je mee, en ik verwacht jullie op korte termijn tegen te komen in de sportschool ! Hoe komt het dat Gotc en je broer wel een foto in hun fotoboek hebben maar jij niet...
Ik zal er een deze dagen eentje toevoegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Bedankt!
Jij hoort bij Gotc dan mag je mee, en ik verwacht jullie op korte termijn tegen te komen in de sportschool ! Hoe komt het dat Gotc en je broer wel een foto in hun fotoboek hebben maar jij niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |