Ik zou niet in paniek raken als ik jullie op jullie vertrouwde stekkie zie, de aanrecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan kom ik wel thee drinken als het allemaal hangt![]()
SR, wat is dat toch met mannen.. Altijd maar miepen over afhankelijke vrouwen etc, en dan zijn er eindelijk een paar die in huis redelijk uit de voeten kunnen en dan is het ineens 'Eng! Paniek! Vrouw met boormachine!'
Ik denk dat er veel mannen zijn die beter koken dan een hoop vrouwen en veel vrouwen zijn die beter klussen dan een hoop mannenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zou niet in paniek raken als ik jullie op jullie vertrouwde stekkie zie, de aanrecht.
Ik heb ze aangeraaktquote:
Maar dan heb je vast niet zo snel last van te korte mouwenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Niet zeuren , ik ben 8 cm kleiner!
Te lang is niet zo'n drama, innemen kan altijd wel. Maar uitleggen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Maar dan heb je vast niet zo snel last van te korte mouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confectie is gewoon niet voor mij gemaaktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Te lang is niet zo'n drama, innemen kan altijd wel. Maar uitleggen..
Woehoe. Hoe surft het?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef gunk77 het volgende:
Haagse tietûhJe hebt de verkeerde plaatje gelinkt of mijn computer is stuk? Ik zie een paar puntige gebouwen en wat verlichte gevels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een poging tot meet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef nectarientje het volgende:
![]()
Voorstel van zeemonster (ja, je doet maar gewoon mee nu) en mij
![]()
![]()
Zullen we een keertje collectief een biertje/colaatje/wat ook gaan drinken in de stad/waar dan ook?
Wie wil en voorkeur ligt denk ik bij iedereen in het weekend? Keertje een zondagmiddag?
mmz nu wil ik wel een poll kunnen maken, iemand enig idee hoe?
We nemen allemaal ons internettelefoontje mee en dan ben je gewoon virtueel aanwezigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik doe niet mee, niet om ongezellig te doen maar omdat communicatie niet zo soepel verloopt als op het forum, ik zou me maar ongemakkelijk voelen terwijl jullie gezellig hebben (heb al vaker aan groepmeets gedaan).
yup! We prikken gewoon een keer een datum en we kijken wel wie aanhaakt hebben zeemonster en ik net bedachtquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde plaatje gelinkt of mijn computer is stuk? Ik zie een paar puntige gebouwen en wat verlichte gevels?
Is wel eng hoor. Mijn laatste meet was in 18vuursteenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
yup! We prikken gewoon een keer een datum en we kijken wel wie aanhaakt hebben zeemonster en ik net bedacht
Dat snap ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik doe niet mee, niet om ongezellig te doen maar omdat communicatie niet zo soepel verloopt als op het forum, ik zou me maar ongemakkelijk voelen terwijl jullie gezellig hebben (heb al vaker aan groepmeets gedaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |