Lezen in een boek mag ik pas weer na mijn tentamensquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef Guard het volgende:
ga zo maar eens in bed liggen, Duister lot van Baldacci erbij, ben bijna bij de ontknoping
Ben je nu nog niet klaar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lezen in een boek mag ik pas weer na mijn tentamens
Ja die doos van een Hamer nu... Dat mens heeft echt de uitstraling van een (no phun intended) een Aardappel...quote:
Nee.. dinsdag IPG en donderdag arbeid/ecoquote:
Zo'n goed boek!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef Guard het volgende:
ga zo maar eens in bed liggen, Duister lot van Baldacci erbij, ben bijna bij de ontknoping
Dat is gewoon een belediging voor de Aardappel =)quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja die doos van een Hamer nu... Dat mens heeft echt de uitstraling van een (no phun intended) een Aardappel...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Stuurloos het volgende:
Waarom bestaat er niet een apparaat die met een klik kan zeggen of je griep hebt of niet?
quote:Hier nog even een overzichtje van de symptomen van griep:
- koorts boven de 38 graden
- rillingen
- pijn in spieren en ledematen
- hoesten en niezen
- loopneus
- geen trek in eten
- vermoeidheid
- hoofdpijn
Na een Ibuprofen en een douche hoop ik me morgen iets beter te voelenquote:Hier nog even een overzichtje van de symptomen van griep:
- koorts boven de 38 graden![]()
- rillingen
- pijn in spieren en ledematen
- hoesten en niezen
- loopneus
- geen trek in eten
- vermoeidheid![]()
- hoofdpijn
Haaaaiquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Frasier, beste serie evahquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het zo druk dat ik nu echt keiveel series heb liggen, en ook nog Frasier op televisie, nu kan ik dat nooit inhalen
.
Wat voor auto rijd je nu ?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:51 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor de 2e keer vandaag opgestaanOm half 11 had ik geen zin meer en ben weer terug naar bed gegaan
ok thanksquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef theKiD het volgende:
Wat is een matic_?
enne Crazy ik weet niet of je over ringbaan noord gaat, maar vanmiddag stonden ze daar te flitsen met een wit busje. Ter hoogte van postkantoor.
Mijne deed het ook niet vandaag.. maar mijn achternaam valt in de laatste categorie dus ik kan hem pas volgende week activeren... -_-'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde mijne activeren maar die paal deed het niet. Ik las ergens dat Veolia pas 30 januari die scanners in de bussen plaatst, naast dat je tot 1 februari nog gewoon zo kan reizen. Heb zo'n vermoeden dat die deadline nog wel wordt uitgesteld...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijne deed het ook niet vandaag.. maar mijn achternaam valt in de laatste categorie dus ik kan hem pas volgende week activeren... -_-'.
Ja, http://www.studentenov-chipkaart.nl/ en dan linksonderin de eerste letter van je achternaam invullen.quote:
stuk stond dan vanmorgen al in BD alleen jij leest hem op het tijdstip dat je normaal NRC binnen krijgtquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:14 schreef Crazy-M het volgende:
de witte kruizen waren vanwege willem 2. stond net stuk in brabants dagblad.
kiddie, de flitser stond er niet meer of heb gemist
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
stuk stond dan vanmorgen al in BD alleen jij leest hem op het tijdstip dat je normaal NRC binnen krijgt
Zie hierbovenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef aardappel het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap niet
Beetje maar.. jesusquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef theKiD het volgende:
En ja ik geef toe.. het drong pas laat tot me door
Moet ik mij even opnieuw voorstellen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor van huis geweest, en van huis = [delete alles van Fok]
ehm jah, wie ben je ook alweer ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet ik mij even opnieuw voorstellen?
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet ik mij even opnieuw voorstellen?
Wat staat er boven die quote voor naam wijsneus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm jah, wie ben je ook alweer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |