stuk stond dan vanmorgen al in BD alleen jij leest hem op het tijdstip dat je normaal NRC binnen krijgtquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:14 schreef Crazy-M het volgende:
de witte kruizen waren vanwege willem 2. stond net stuk in brabants dagblad.
kiddie, de flitser stond er niet meer of heb gemist
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
stuk stond dan vanmorgen al in BD alleen jij leest hem op het tijdstip dat je normaal NRC binnen krijgt
Zie hierbovenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef aardappel het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap niet
Beetje maar.. jesusquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef theKiD het volgende:
En ja ik geef toe.. het drong pas laat tot me door
Moet ik mij even opnieuw voorstellen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor van huis geweest, en van huis = [delete alles van Fok]
ehm jah, wie ben je ook alweer ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet ik mij even opnieuw voorstellen?
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet ik mij even opnieuw voorstellen?
Wat staat er boven die quote voor naam wijsneus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm jah, wie ben je ook alweer ?
Ehm TheKid ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat staat er boven die quote voor naam wijsneus?
Maar je brommer is niet stoer genoeg?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef theKiD het volgende:
Outlaw Bikers is nu op discoveryToevallig net het boek uit wat over die serie gaat, supergaaf!
![]()
![]()
* theKiD is stiekem fan van de Hells Angels
asjemenouquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die quote die jij had gemaakt van degene waarvan je dr naam niet meer wist?![]()
Mijn brommer is stoer genoeg, maar tis geen Harleyquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar je brommer is niet stoer genoeg?
Er is toch sinds kort een cluppie in Tilburg dat ook een chapter wil worden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef theKiD het volgende:
Outlaw Bikers is nu op discoveryToevallig net het boek uit wat over die serie gaat, supergaaf!
![]()
![]()
* theKiD is stiekem fan van de Hells Angels
Ken paar gasten die bij de chapter van Rotterdam zitten, zijn gewoon prima kerels. In Tilburg heb je natuurlijk Satudarah. Daar zitten ook gewoon echt prima kerels bij! Vorige keer met EK daar nog flink wat wedstrijden zitten kijken daar op het clubhuis. Echt geweldige kerels! Je moet alleen soms dingen niet willen vragen/wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn brommer is stoer genoeg, maar tis geen HarleyEN het hele sfeertje/ imago rondom de Angels doen toch "spannend jongensboek-achtig" aan..
Ja zit een club die dat willen, maar er nog lang niet zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Er is toch sinds kort een cluppie in Tilburg dat ook een chapter wil worden?
Maar heb jij een Harley?
Ja dat weet ik, tis niet dat je even een antwoordkaart instuurt en je bent een chapter...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja zit een club die dat willen, maar er nog lang niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |