quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ze werd ook vet boos op me. Maar goed dat boeide me nogal weinig toen. Maar zo een jongen kwam in de kleedkamer (echt de nerd van de klas). Die was natuurlijk verliefd op dat meisje. Die meteen zo: ja wat je deed was echt niet normaal. Ik keek hem echt zo aan van. Echt een IHvK type
Achteraf gezien was het niet correct van me. Maarjaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.![]()
Maar ook de schuld van docenten, gemengd gym is onzin.
quote:
Dit bedoel ik dus! Hahahahaha. Echt iedereen die daar heeft gestudeerd zegt hetzelfde. Mijn neef zegt ook dat Bilkent een hele aparte wereld binnen Turkije is en dat je daar als normale Turk of Nederlander echt niks te zoeken hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude, zo een bilkent was bij ons thuis, kennis ofzo bla bla. Wat een ongelooflijke kapsones niet normaal. Echt zo een houding van: ik ben cosmopolitiaan en jij bent een boer.
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.![]()
Maar ook de schuld van docenten, gemengd gym is onzin.
ik zou wel blij zijn, bij ons gaan ze verraden als je niet normaal meedoet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het niet correct van me. Maarja.
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik dus! Hahahahaha. Echt iedereen die daar heeft gestudeerd zegt hetzelfde. Mijn neef zegt ook dat Bilkent een hele aparte wereld binnen Turkije is en dat je daar als normale Turk of Nederlander echt niks te zoeken hebt.
Sowieso kost een jaar schoolgeld voor de Turken in Turkije daar iets van 25000 euro. Dus ga maar na wat voor Turken daar te vinden zijn.
Ja man.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Burakius het volgende:
Bilmi in Turkije. Yeah right. Je spreekt nog beter Swahili dan dat je Turks spreekt.
Ze was nogal feministisch, dus nee dat viel niet goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzo![]()
Bij voetbal moet je gewoon scheiden
WOONT ER IN TURKIJE EEN GEZIN DIE JIJ KENT! WOOOOOOOWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Er woont een Turks gezin daar dat ik ken.
Klopt.. jongens spelen anders en zijn gewoon beter, gemengd gym is tijdverspilling.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzo![]()
Bij voetbal moet je gewoon scheiden
Ze vond het zeker wel 'heel normaal' dat ze een laptop had, heel nonchalant ermee omgaan terwijl ze er een knipperende neonpijl ernaartoe laat wijzen ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebook.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
WOONT ER IN TURKIJE EEN GEZIN DIE JIJ KENT! WOOOOOOOWWWWWWWWW
Ze had 'em gekregen van school (tamelijk normaal in Turkije als je hoog studeert). En ze was ook echt een wereldmens. Je weet wel, ze wist wel alles van de wereld etc. (nooit uit Turkije geweest maar goed). Maar goed voor de rest wel aardig ofzo hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze vond het zeker wel 'heel normaal' dat ze een laptop had, heel nonchalant ermee omgaan terwijl ze er een knipperende neonpijl ernaartoe laat wijzen ofzo
Lol hahahahaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebook.
Waarom zou je tegenwoordig nog feminist moeten zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was nogal feministisch, dus nee dat viel niet goed.
Emel, jouw Turks is zo slecht, dat ik me soms afvraag of het slimmer is je Turks paspoort gewoon af te pakken als je die al hebt. Inburgeringscursus Turkije!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
je snapt wel wat ik bedoelde
turks gezin dat er later heen is gegaan en nu daar studeert.
Voor 25.000 euro verwacht ik ook een mooie laptop hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze had 'em gekregen van school (tamelijk normaal in Turkije als je hoog studeert). En ze was ook echt een wereldmens. Je weet wel, ze wist wel alles van de wereld etc. (nooit uit Turkije geweest maar goed). Maar goed voor de rest wel aardig ofzo hoor.
je weet ook alles van mijn Turks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Emel, jouw Turks is zo slecht, dat ik me soms afvraag of het slimmer is je Turks paspoort gewoon af te pakken als je die al hebt. Inburgeringscursus Turkije!
Als buitenlandse student mag je hier ook snel 15k neertikken hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 25.000 euro verwacht ik ook een mooie laptop hoor![]()
Lekker cheap hier studeren voor 1500-2000 eu per jaar![]()
Ik hoor alles van mijn huisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet ook alles van mijn Turks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |