ik mag hopen dat zn vriendin er achter komtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij laat het toe, dus zal hij zich er ook wel goed bij voelen...
aha tumtum... oud snoepje dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Neeee, ik heb een paars tumtummetje
uh ja ga maar doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ooooh .. mn schoenen..
ja dat moet ik nog doen idd..
als ik naar boven ga straks misschien.. ze staan al boven enzo
Dat is weer een ander punt...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mag hopen dat zn vriendin er achter komt
je hebt kuisheidsgordels, en je hebt mannen die niet trouw zijn..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef kitao het volgende:
[..]
hallo , dit is twintig-tien ja ?
kuisheidsgordels is een eeuwtje of 4 geleden meid.
weet ze hoor , niet details maar ze is niet overdreven bezitterig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je bent wel erg geobsedeerd door mn nieuwe schoenen he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
aha tumtum... oud snoepje dus
[..]
uh ja ga maar doen
waarschijnlijk draait het om de detailsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef kitao het volgende:
[..]
weet ze hoor , niet details maar ze is niet overdreven bezitterig.
Vanwaar die fascinatie met andermans relatie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou , dat zijn er totaal maar drie , is toch geen wild losbannig leven dan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je hebt kuisheidsgordels, en je hebt mannen die niet trouw zijn..
blijkbaar moet die vriendin van jou een kuisheidsgordel bij je omhangen
eerst dr zus, en nu dit weer
fascinatie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanwaar die fascinatie met andermans relatie?
Doe jij eens lief over mn autootje jah, grrrrrrrquote:
er zijn geen vrije landenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:50 schreef kitao het volgende:
[..]
nou , dat zijn er totaal maar drie , is toch geen wild losbannig leven dan ?
niet zo streng hoor , it's a free country ...., zeggen ze tenminste
maar jij dan ook niet bij haar ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef kitao het volgende:
[..]
weet ze hoor , niet details maar ze is niet overdreven bezitterig.
nu je het zegtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent wel erg geobsedeerd door mn nieuwe schoenen he?
ok, wist niet dat het om ontrouw ging... maar je vriendin mag dan ook doen wat ze wil? of op zijn minst 2 andere hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:50 schreef kitao het volgende:
[..]
nou , dat zijn er totaal maar drie , is toch geen wild losbannig leven dan ?
niet zo streng hoor , it's a free country ...., zeggen ze tenminste
dat is jouw goed recht en ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk , maar volgens mij zijn die een beetje dungezaaid..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
waarschijnlijk draait het om de details
ik ben ook niet overdreven bezitterig, maar ik verwacht van mijn vent wel dat ie trouw is
als je ze ook wilt.. bij van harenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar jij dan ook niet bij haar ?
[..]
nu je het zegt![]()
de man die mij niet trouw is, zal huilend achterblijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef kitao het volgende:
[..]
dat is jouw goed recht en ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk , maar volgens mij zijn die een beetje dungezaaid..
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je ze ook wilt.. bij van haren![]()
laat maar lullen die kerel , niets van aantrekken , ik zie het niet als fascinatie Ms. Evil and Good , ik vind het juist leuk om zo even met je te babbelenquote:
ik was juist kei lief..quote:
Pak de popcorn er maar bijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef mahlah het volgende:
Alweer een REL!
Dit topic is nog spannender dan de afloop van een voetbal wedstrijd!
ik trek me nergens wat van aan.. dat weet je inmiddels hoop ik welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
laat maar lullen die kerel , niets van aantrekken , ik zie het niet als fascinatie Ms. Evil and Good , ik vind het juist leuk om zo even met je te babbelen
aan kitao: Ben je haar ontrouw met deze actie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..] de man die mij niet trouw is, zal huilend achterblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |