en daar gaat de snelheidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:15 schreef automatic_ het volgende:
Jullie hebben de snelheid er weer goed in zitten!
iedereen is druk met de foto'squote:
foto's?quote:
je geheugen werkt prima merk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:15 schreef Litpho het volgende:
Ach, ik ben er ook niet wild over. Maar ik ben dan gelukkig ook zijn type niet.
quote:
Als dat op een forum waar alles voor je wordt opgeslagen al niet meer lukt, wordt het tijd om het licht uit te doen.quote:
tuurlijk , heel veel zelfsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef mrbox het volgende:
maar Kitao geef jij eigenlijk wel om je vriendin ?
En je zit in Singles omdat....?quote:
Gotcha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet alles goud wat er blinkt.... het is een piercing!De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Gotcha!en zilverkleurig ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet alles goud wat er blinkt.... het is een piercing!![]()
en blijf je mijn foto's posten?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ik nam aan dat het uit de losse pols kwam , gelukkig is inderdaad het zoeken knopje best wel handig , voorheen ging ik al mijn actieve topics na en was ik wel een uurtje bezig onderhand , hoewel ik ook weer niet alles makkelijk kan terugvindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:23 schreef Litpho het volgende:
Als dat op een forum waar alles voor je wordt opgeslagen al niet meer lukt, wordt het tijd om het licht uit te doen.
hij enorm veel van zn chickie houd, en vlees hier niet van toepassing isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je zit in Singles omdat....?
Als de situatie erom vraagtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en zilverkleurig ook nog![]()
zodat je weer stiekem in mn fobo kan?quote:
Dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je zit in Singles omdat....?
Stiekem?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..] zodat je weer stiekem in mn fobo kan?
Oh, dat kwam het ook wel, maar het kan helemaal geen kwaad om de prestatie alsnog even in het juiste licht te plaatsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef kitao het volgende:
ik nam aan dat het uit de losse pols kwam
wow , ben jij dat , ... dat is niet verkeerd meid of bedoelde je het ironisch ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en zilverkleurig ook nog![]()
geef mn kloon maar de schuldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef kitao het volgende:
[..]
ik Mata hier voorbij zag fietsen , zo is het eigenlijk gekomen
Dan zou ik weg moeten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
Alsof je in Singles niet van je vriendin mag houden
oke, gewoon dik opvallendquote:
uhm.. het schijnt ik te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:29 schreef kitao het volgende:
[..]
wow , ben jij dat , ... dat is niet verkeerd meid of bedoelde je het ironisch ?
Kssshtquote:
Het is gewoon een vraagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
Alsof je in Singles niet van je vriendin mag houden
Waarom, het is een SC, net als elke anderequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef mahlah het volgende:
Toch... bij deze beloof ik plechtig om te stoppen met posten in Singles, zodra ik niet meer single ben.
Ik had een heul ding getikt. Maar omdat ik mijn knopjes van de mac nog niet onder de duim heb is het weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een vraag
Zie je mij de conclusie trekken dat je in Singles niet van je vriendin mag houden? Volgens mij niet.
Beetje lullig voor o.a. jouw man & vele andere vrienden/vriendinnen
Omdat ik dan wel iets beters te doen hebquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..] Waarom, het is een SC, net als elke andere.
zie je wel dat ik toch een goede smaak heb , ik wist echt niet hoe je er uit zag , ik ging alleen maar af op die eerste nacht die ik hier met jou heb doorgebracht...quote:
PM stuurt met adresquote:
Ik zal toch 5 dagen moeten werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Omdat ik dan wel iets beters te doen heb
Haha, handig!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een heul ding getikt. Maar omdat ik mijn knopjes van de mac nog niet onder de duim heb is het weg.
Laat maar
Idd. Dat zie ik nergens.
Ik mag zo werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal toch 5 dagen moeten werken.
Normaal ben ik hier in de avond niet te vinden, maar het zijn rustige weken. al dik 1 week niet veel te doen in de avonden, dat trekt ook wel weer bij
.
*snik*quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef kitao het volgende:
[..]
zie je wel dat ik toch een goede smaak heb , ik wist echt niet hoe je er uit zag , ik ging alleen maar af op die eerste nacht die ik hier met jou heb doorgebracht...
minimaalquote:
wil je een schouder om op uit te huilen? Je mag de mijne wel even lenenquote:
dank je Jannukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
wil je een schouder om op uit te huilen? Je mag de mijne wel even lenen
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank je Jannuk
*snikt en snottert op Jannuk's schouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |