oke, gewoon dik opvallendquote:
uhm.. het schijnt ik te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:29 schreef kitao het volgende:
[..]
wow , ben jij dat , ... dat is niet verkeerd meid of bedoelde je het ironisch ?
Kssshtquote:
Het is gewoon een vraagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
Alsof je in Singles niet van je vriendin mag houden
Waarom, het is een SC, net als elke anderequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef mahlah het volgende:
Toch... bij deze beloof ik plechtig om te stoppen met posten in Singles, zodra ik niet meer single ben.
Ik had een heul ding getikt. Maar omdat ik mijn knopjes van de mac nog niet onder de duim heb is het weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een vraag
Zie je mij de conclusie trekken dat je in Singles niet van je vriendin mag houden? Volgens mij niet.
Beetje lullig voor o.a. jouw man & vele andere vrienden/vriendinnen
Omdat ik dan wel iets beters te doen hebquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..] Waarom, het is een SC, net als elke andere.
zie je wel dat ik toch een goede smaak heb , ik wist echt niet hoe je er uit zag , ik ging alleen maar af op die eerste nacht die ik hier met jou heb doorgebracht...quote:
PM stuurt met adresquote:
Ik zal toch 5 dagen moeten werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Omdat ik dan wel iets beters te doen heb
Haha, handig!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een heul ding getikt. Maar omdat ik mijn knopjes van de mac nog niet onder de duim heb is het weg.
Laat maar
Idd. Dat zie ik nergens.
Ik mag zo werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal toch 5 dagen moeten werken.
Normaal ben ik hier in de avond niet te vinden, maar het zijn rustige weken. al dik 1 week niet veel te doen in de avonden, dat trekt ook wel weer bij
.
*snik*quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef kitao het volgende:
[..]
zie je wel dat ik toch een goede smaak heb , ik wist echt niet hoe je er uit zag , ik ging alleen maar af op die eerste nacht die ik hier met jou heb doorgebracht...
minimaalquote:
wil je een schouder om op uit te huilen? Je mag de mijne wel even lenenquote:
dank je Jannukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
wil je een schouder om op uit te huilen? Je mag de mijne wel even lenen
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank je Jannuk
*snikt en snottert op Jannuk's schouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |