abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76878430
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef RAVW het volgende:
want mocht het wel zo zijn dan moet de woningbouw daar eens wat aan gaan doen ..
Ja natuurlijk, als jij om 2 uur 's nachts nog de speakers vol aan wil hebben, dan moet de woningbouw daar maar wat aan doen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_76881594
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:22 schreef nostra het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, als jij om 2 uur 's nachts nog de speakers vol aan wil hebben, dan moet de woningbouw daar maar wat aan doen.
Ik zit nou ook te gamen om 3:45 uur, maar heb wel een koptelefoon op mijn hersens en laat mijn onderbuurvrouw en de andere 5 bewoners wel slapen. Wat een ophef, waarom doet TS nou snachts niet het zelfde!?

Wat meen je dat het door klinkt snachts (zonder hoofdtelefoon op mijn speakers) als ik een tijdens een schietpartij bij het gamen een stel terroristen sta neer te schieten, denkt de buurt dat er een echte schietpartij in mijn flat is.
pi_76881629
Ben jij 1 van deze gasten, mischien heb je het zelf niet door

zaterdag 16 januari 2010 @ 10:55:08 #104
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76883795
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:22 schreef nostra het volgende:

[..]

nogmaals ze staan hier niet eens op 10%
Dus een gemiddelde Senseo en Wc door trekken maak meer geluid .
wat gewoon toe gestaan is ..
Ik weet ook zeker als de politie hier was langs geweest die avond hadden ze helemaal niets gedaan
als ze al daar de moeite voornemen .

maar zo als ik al in het hele begin vertelde het gaat hier niet over hard lawaai het gaat hier over gewoon praten en de game die ik speelde was ook geen shooter ..
Rpg ( geen Wow)
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 03:56 schreef bijderechter het volgende:

lol nee als ik zo achter me pc zou zitten had ik me wel op laten nemen
maar dat er zulke mensen zijn die zo een game spelen ..
game is voor mij pure ontspanning en ook ben ik wel een heel stuk ouder dan de gemiddelde persoon die in het filmpje voorkomt

[ Bericht 16% gewijzigd door RAVW op 16-01-2010 11:01:15 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_76885083
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef RAVW het volgende:

ook ben ik wel een heel stuk ouder dan de gemiddelde persoon die in het filmpje voorkomt
Je bent dus een hardhorende opa?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:57:47 #106
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76885211
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je bent dus een hardhorende opa?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee maar wel rond de 40 .... echt hard horend ben ik niet alleen als mijn oor weer eens verstopt zit maar dat is nu niet het geval
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_76885236
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee maar wel rond de 40 ....
In fok-termen is dat erg oud, opa dus.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:00:00 #108
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76885278
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

In fok-termen is dat erg oud, opa dus.
oke
pi_76885346
Heb je nog zin in nog eens 200 postjes te horen krijgen dat je een lawaaimaker ben enz enz?
pi_76887044
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 03:56 schreef bijderechter het volgende:

WTF, wat een mongolen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 13:31:53 #111
155227 crew  Guppy
dus
pi_76888231
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

WTF, wat een mongolen
Best scary ook wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_76961195
TS moet een headset aanschaffen en na 22:00 uur geen herrie maken - simpel zat. Die "jonge knul" die kwam klagen heeft helemaal gelijk en je mag van geluk spreken dat de politie niet is gebeld, of erger.
pi_76963769
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef RAVW het volgende:

[..]

nogmaals ze staan hier niet eens op 10%
Dus een gemiddelde Senseo en Wc door trekken maak meer geluid .
wat gewoon toe gestaan is ..
Hoe weet jij dat nou, je bent toch oostindisch doof?
  maandag 18 januari 2010 @ 14:06:02 #114
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_76964071
ts is slechthorend !
net als die bejaarden die niet doorhebben zelf dat hun volume op 150 staat bij het nieuws
pi_76964537
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Holy_Goat het volgende:
ts is slechthorend !
net als die bejaarden die niet doorhebben zelf dat hun volume op 150 staat bij het nieuws
Ja...oostindisch doof dus.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:27:45 #116
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76970677
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Holy_Goat het volgende:
ts is slechthorend !
daarom voor dat mij oor dicht zit (wat met regelmaat voorkomt ) heb ik alles gewoon getest .. TV niet harder dan 24 dan weet ik dat het geluid goed staat ..

Ik ga namelijk niet op het geluid af maar op de standen als mijn oor dicht zit , en weet dat ik gewoon weer even geduld moet hebben .
om het weer goed te horen meestal een paar daagjes en dan is het wel weer voorbij.
Dus daarom weet ik ook dat ik zelf er rekening mee houd dat alles gewoon normale sterkte blijft staan ..

inderdaad als zou ik alles op gehoor doen dan zou mij tv al op 35 komen maar dat is iets te hard.
Ook zo met mijn pc geluid weet ik gewoon wanneer hij te hard staat omdat ik hem afgesteld heb op de normale norm zo ik het zou horen als ik wel goed horend ben.
En daar kom ik gewoon niet over heen ..
Dat is gewoon omdat ik rekening houd met mijn omgeving.
pi_76971213
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:27 schreef RAVW het volgende:

[..]

daarom voor dat mij oor dicht zit (wat met regelmaat voorkomt ) heb ik alles gewoon getest .. TV niet harder dan 24 dan weet ik dat het geluid goed staat ..

Ik ga namelijk niet op het geluid af maar op de standen als mijn oor dicht zit , en weet dat ik gewoon weer even geduld moet hebben .
om het weer goed te horen meestal een paar daagjes en dan is het wel weer voorbij.
Dus daarom weet ik ook dat ik zelf er rekening mee houd dat alles gewoon normale sterkte blijft staan ..

inderdaad als zou ik alles op gehoor doen dan zou mij tv al op 35 komen maar dat is iets te hard.
Ook zo met mijn pc geluid weet ik gewoon wanneer hij te hard staat omdat ik hem afgesteld heb op de normale norm zo ik het zou horen als ik wel goed horend ben.
En daar kom ik gewoon niet over heen ..
Dat is gewoon omdat ik rekening houd met mijn omgeving.
En heb je er verder ook last van in andere dagelijkse werkzaamheden? Lijkt mij toch wel vervelend en zou er wel meer over willen weten, gewoon zomaar..
  maandag 18 januari 2010 @ 17:04:36 #118
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76972576
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef lighted het volgende:

[..]

En heb je er verder ook last van in andere dagelijkse werkzaamheden? Lijkt mij toch wel vervelend en zou er wel meer over willen weten, gewoon zomaar..
Ja soms wel ..
maar het kan ook maanden goed zijn hoor ( gelukkig wel) maar vaak als er dan weer eens een oorontsteking komt dan ben ik weer wel weer heel zoet mee.

het is inderdaad vervelend en lastig , zeker als je op dat moment net belangrijke afspraken of zo heb..
vaak zeg ik het dan ook wel dat mijn oor dicht zit .
Dus daar hebben ze dan wel begrip voor.

Heb het gelukkig nu even een lange tijd niets gehad maar kan zijn dat hij morgen in eens weer 2 a 3 weken dicht zit en dan weer een week open en daarna gewoon weer 3 weken dicht ...
Het verschild heel erg ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')