abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76928854
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:40 schreef mstx het volgende:

[..]

Niet zo slecht als dat ik van Showtek gewend ben maar deze is toch een stuk beter:

Giuseppe Ottaviani
Die Simon Gain en Tiësto remixes zijn ook wel chill

edit:

wilde het niet posten, maar die 3 zijn idd de remixes die ik wél geslaagd vond.

die break van de Akira Kayosa remix
pi_76930491
Line-up Knock Out: GE-NI-AAL!

Ik ga zeker kijken of ik wat mensen mee kan trekken.
Mixes onder de naam Khadber
pi_76930910
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:35 schreef RiKe het volgende:
Gister The Others gekeken, kan er maar niet achter komen in welk nummer deze schrik reactie zit:
Keek een maatje aan en we dachten allebei hetzelfde..."hey dat ken ik!"
Ik dacht zelf aan Wraow maar daar kon ik het niet in vinden (snel door een nummer skippen enzo)
Die 2e gil is inderdaad in een Hardstyle nummer verwerkt.
De gene die dit raad is echt een baas Vaak komen er wel dingen voorbij maar ik vind deze ook zeer moeilijk.
  zondag 17 januari 2010 @ 17:58:05 #154
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76931136
die gil zit in een Zany plaat maar kom even niet op de titel, ik heb ook de melodie in mijn hoofd, nu de titel nog

ff op onderzoek:

Antwoord:
Widowmaker van zany

Ben ik nu een baas ?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_76931329
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
die gil zit in een Zany plaat maar kom even niet op de titel, ik heb ook de melodie in mijn hoofd, nu de titel nog

ff op onderzoek:

Antwoord:
Widowmaker van zany

Ben ik nu een baas ?
Iedereen moet jou hier nu de hele week met baas aanspreken
pi_76931391
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Tha_Bartman het volgende:

ff op onderzoek:

Antwoord:
Widowmaker van zany

Ben ik nu een baas ?
Baas
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_76932165
Die line-up van KO is op zich wel leuk. Wel een veeg teken dat ze dit uit de kast moeten halen om een feest maar enigszins aantrekkelijk te maken voor het verwende Nederlandse feestpubliek... Zelfde geldt m.i. voor Hardbass...

Ben benieuwd wanneer we Donkey Rollers vs. TNT meets Tat n Zat op een feest gaan zien.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_76933790
Baas Bart
Ik heb Widowmaker zelfs op plaat
Toch maar weer eens draaien
  zondag 17 januari 2010 @ 19:29:56 #159
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_76934591
Ik zit net Magnolia te kijken en weer een hardstyle quote gehoord.
Dit stuk zit in Crypsis - Highest Pressure.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 17 januari 2010 @ 20:07:18 #160
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_76936255
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef kollie het volgende:
Die line-up van KO is op zich wel leuk. Wel een veeg teken dat ze dit uit de kast moeten halen om een feest maar enigszins aantrekkelijk te maken voor het verwende Nederlandse feestpubliek... Zelfde geldt m.i. voor Hardbass...
het is niet onze schuld dat we verwend zijn

Ben trouwens benieuwd of dit jaar een Noisecontrollers moeheid toeslaat. Die gasten maken hele vette shit natuurlijk maar staan tegenwoordig werkelijk op elk groot feest. (check de Q-feesten van het afgelopen jaar maar eens) Tot nu toe is dat altijd succesvol geweest maar er moet toch een tijd gaan komen dat die overkill irritant gaat worden?
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 17 januari 2010 @ 21:01:26 #161
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76938852
Jullie vinden Luna vs Crypsis niks?
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef kollie het volgende:

Ben benieuwd wanneer we Donkey Rollers vs. TNT meets Tat n Zat op een feest gaan zien.
Watte? Battle's zijn niet echt nieuw ofzo hoor ?
There is no rehab for stupidity.
  zondag 17 januari 2010 @ 21:31:31 #162
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_76940583
Was een geslaagd avondje. Wegens de sneeuw maar 50km p/h op de snelweg kunnen doen waardoor we PP en de 1ste helft van Crypsis moesten missen. Na Crypsis kwam Zany, die hallo tegen me zei in de parkeergarage . Ik ben niet constant in de zaal geweest maar ik heb 't Hard Bass-anthem niet voorbij horen komen
Proppie begon met, naar mijn idee, een skleroxx-edit ... maar meer dan dat & een 1-2-3,A-B-C vanuit de rokersruimte heb ik nix van zijn setje meegekregen omdat we verhuisd waren naar zaaltje2 waar Tuneboy (of zoals MC Stephy zei: Tu-boy ) zorgde voor een feestelijke stemming .. hoorde die nieuwe van TNT ook nog voorbij komen. Afsluiters A2 vielen ons wat tegen, thad lager/dieper&harder gemogen. Maar mede doort gezelschap weer een heerlijke editie van Euforia meegemaakt.
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
euphoria was vet, crypsis held van de vond voor mij!
Eens met Tha_Baasman

Nadat alles was afgelopen en het fokking druk bij de parkeer-automaat was kwam Zany binnenrollen met z'n koffer en op de lift-knop drukte, waarna hij zich omdraaide en riep: "Weet je waar jullie moeten gaan?! .... het dak op! - ik namelijk ook"

PP & Crypsis setjes online
Wat je vindt, ...
  zondag 17 januari 2010 @ 21:57:13 #163
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_76941972
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
De line-up van Knock-Out is echt dikke shit .

Luna vs Crypsis Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Tatanka vs Zatox Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Technoboy vs Tuneboy Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Deepack vs Alpha2 Dit kon wel eens een knaller gaan worden!
Coone vs Psyko Punkz Geen verassing, beiden dezelfde stijl
The Prophet vs Headhunterz Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan Kan misschien wel leuk worden indien ze niet alleen maar eigen dingen willen draaien.
MC Villain vs MC Da Syndrome

!
Ben niet te spreken over deze combi's... Waarom niet gewoon dj's tegenover elkaar zetten van andere labels, dan krijg je tenminste variërende sets!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_76953481
quote:
[b]Op zondag 17 januari 2010 21:01

Watte? Battle's zijn niet echt nieuw ofzo hoor ?
KLopt. Mijn punt is alleen dat als B2S hier gewoon een "normale" line-up neerzet het feest niet uitverkoopt, of misschien zelfs flopt. Zelfde geldt voor Hardbass.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  maandag 18 januari 2010 @ 09:08:45 #165
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76954550
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ben niet te spreken over deze combi's... Waarom niet gewoon dj's tegenover elkaar zetten van andere labels, dan krijg je tenminste variërende sets!
Heb je er al bij nagedacht dat dj's zelf en de labels achter de dj's er misschien oorzaak van zijn dat ze zulke battles niet kunnen programmeren?

Los daarvan vind ik de kritiek bullshit want dit is gewoon een gruwelijke line-up met gruwelijke combi's, en misschien niet verrassend maar wel gewoon succes gegarandeerd met een deepack-alpha, tat-zat, luna-crypsis etc. Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_76955211
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
dj ezteq - fuck you up

wat is mindhacker - punk motherfuck toch een zuivere snoei plaat van de bovenste plank
Fuck You Up, daar opende Lownoise mee op XQ Holland en YT-linkje voor die Mindhacker?
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
De line-up van Knock-Out is echt dikke shit .

Luna vs Crypsis
Tatanka vs Zatox
Technoboy vs Tuneboy
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz
The Prophet vs Headhunterz
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan
MC Villain vs MC Da Syndrome

!
dikke dikke, maar dan ook echt dikke shit deze lijn
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Sethje het volgende:
Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
goed gezegd Sethje!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 januari 2010 @ 09:43:01 #167
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 18 januari 2010 @ 10:25:24 #168
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76956198
quote:
YT-linkje voor die Mindhacker?
Staat er niet op: Maar hij zit in de set van Alpha Twins @ IQ '06 ( )

op 53 min uit mijn hoofd
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 18 januari 2010 @ 10:58:23 #169
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76957175
quote:
Op maandag 18 januari 2010 07:32 schreef kollie het volgende:

[..]

KLopt. Mijn punt is alleen dat als B2S hier gewoon een "normale" line-up neerzet het feest niet uitverkoopt, of misschien zelfs flopt. Zelfde geldt voor Hardbass.
Het ligt misschien aan mij maar ik zie het verschil niet meer tussen de Q-Dance en B2S line-up's. De line-up van bv. defqon 1 en decibel zijn vrijwel altijd gelijkwaardig, B2S zorgt soms voor wat meer verrassingen.
Vorig jaar was het ook flink druk met Knockout, ik snap niet wat je precies probeert te zeggen .
  maandag 18 januari 2010 @ 11:14:55 #170
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76957744
quote:
Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[quote]
Vorig jaar was het ook flink druk met Knockout, ik snap niet wat je precies probeert te zeggen .
Nou...2087 bezoekers knock out in 2009 versus 5816 hard bass 2008. Dus ze hebben ten opzichte van de hard bass feesten wel de helft van hun bezoekers ingeleverd.

Maar dat is een weg die B2S waarschijnlijk heel bewust genomen heeft. Een groot stadion evenement erbij ( Hardbass-gelredom ) en een nieuw goedlopend evenement in het silverdome. Elk nieuw feest moet een naam opbouwen en het eerste jaar kost het altijd geld, bezoekers aantallen lopen daarna vanzelf wel op, mits je een goed concept neerzet natuurlijk met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ze geven het 3 tot 5 jaar de kans denk ik. Mocht het echt op niets uitlopen keert het feest niet meer terug, maar ik denk dat B2S hier wel in slaagt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  maandag 18 januari 2010 @ 11:19:39 #171
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_76957925
quote:
Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Het ligt misschien aan mij maar ik zie het verschil niet meer tussen de Q-Dance en B2S line-up's. De line-up van bv. defqon 1 en decibel zijn vrijwel altijd gelijkwaardig, B2S zorgt soms voor wat meer verrassingen.
Ik denk dat ie bedoelt dat er in deze periode veel grote feesten zijn (xqlusive, hardbass, zany show, knock out, inqontrol) en dat mensen keuzes gaan/moeten maken..aangezien knockout nog niet echt een naam heeft opgebouwd zoals een xqlusive of een inqontrol, zullen ze zich moeten onderscheiden op een andere manier..en dus doen ze dat met de battle-lineup. Ze verwachten dat dat meer mensen overhaalt om naar knockout te komen dan een 'gewone' lineup met pakweg 9 dj's na elkaar die je bij wijze van spreken elk weekend 2 keer ergens in actie kan zien.
The only limit is your own imagination
pi_76958190
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:43 schreef JortK het volgende:
Erbij bij Knock-Out
Ik denk ik ook, line-up is heel dik! Ik ga even vriendjes polsen!

Ik vind het Knock Out concept erg vet! Die battles zijn misschien niet de orgineelste, maar dat kan zeker leuk worden. Luna Vs. Crypsis zit sowieso wel goed, hetzelfde voor Tat vs. Zat, goed hard rammelen!

Het is inderdaad ERG druk qua feestjes rond die tijd. Toch denk ik dat ik Knock Out kies ivm tentamens enzo. En zoals gezegd, de lineup is wel erg aantrekkelijk!
  maandag 18 januari 2010 @ 11:28:52 #173
60704 LeonH
pi_76958257
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Sethje het volgende:

[..]

Heb je er al bij nagedacht dat dj's zelf en de labels achter de dj's er misschien oorzaak van zijn dat ze zulke battles niet kunnen programmeren?

Los daarvan vind ik de kritiek bullshit want dit is gewoon een gruwelijke line-up met gruwelijke combi's, en misschien niet verrassend maar wel gewoon succes gegarandeerd met een deepack-alpha, tat-zat, luna-crypsis etc. Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
Mij hoor je niet klagen over de line-up. Wel over dat eeuwige gezeik van die labels altijd. Je krijgt veel leukere sets met 2 verschillende (draai)stijlen. Ik zou echt niet warm lopen voor dat Scantraxx uurtje van Proppy en Heady. In die setlist zal denkelijk niks anders staan dan HHZ, Prophet, Gostosa... Die wat jij opnoemt zijn ook de enige waar ik nog wat verassingen zie komen. De rest niet...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_76958363
Ik ben het helemaal eens met Sethje, aangezien een verrassende line-up niet meteen een goede line-up betekend. De artiesten die geboekt zijn vind ik (bijna) allemaal, stuk voor stuk, goed en ik weet zeker dat ze door die battles toch wel een gevarieerde set gaan neerzetten. Ook al zitten er veel van 1 label bij elkaar (The Prophet vs. Headhunterz bijvoorbeeld) kan het nog steeds een knalset gaan worden. Ik hoop ook dat ze niet alleen maar nieuwe shit gaan draaien maar ook lekkere oudere klappers (zoals Scar Ur Face in het geval van Proppert & HHZ)!

Bij deze is T-Force ook aanwezig met z'n meid
pi_76958497
als er afgezien van mij nog meer mensen in de groep enthousiast zijn over dit feestje, dan ben ik zekers te weten present
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 januari 2010 @ 12:30:31 #176
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76960381
Jongens face it, als je verrassende sets wil horen moet je over het algemeen niet naar de grote feesten gaan..Het hardstyle wereldje is (helaas) niet meer klein en underground.

Het draait in het wereldje al lang niet meer om plezier maken en leuke dingen proberen zoals dat vroeger vaker was (voordat Hardstyle doorbrak bij het grote publiek), nu draait het gewoon om cashen. En als je wil cashen dan zorg je dat je een line up hebt die je kan verkopen en wat er dan gedraaid wordt zal de organisatie een worst wezen, wat maakt het hen uit of het alleen maar scantraxx of fusion of wat dan ook is...
De labels vinden het ook niet erg want dat zijn organisaties gericht op winst dus die zullen ook vooral eigen materiaal draaien om zichzelf te promoten..

Het wereldje draait niet meer om origineel zijn of verrassend zijn, want daar haal je blijkbaar niet genoeg geld mee binnen (mede door het hele narrow minded publiek wat over het algemeen naar hardstyle feesten gaat), het wereldje draait puur om geld (en ik snap dat Dj's etc ook hun brood moeten verdienen, en dat er dus weinig aan te veranderen is) en ik zie het voorlopig nog niet veranderen, het zal in mijn ogen eerder nog erger worden...

En nu ga ik een midweek weg dus allen veel plezier
  maandag 18 januari 2010 @ 12:34:36 #177
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_76960503
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef Tha_Bartman het volgende:

En nu ga ik een midweek weg dus allen veel plezier
en dat vertelt ie dan niet even..klootviool
tegen wie moet ik nou aan ouwehoeren?
pi_76960572
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jongens face it, als je verrassende sets wil horen moet je over het algemeen niet naar de grote feesten gaan..Het hardstyle wereldje is (helaas) niet meer klein en underground.

Het draait in het wereldje al lang niet meer om plezier maken en leuke dingen proberen zoals dat vroeger vaker was (voordat Hardstyle doorbrak bij het grote publiek), nu draait het gewoon om cashen. En als je wil cashen dan zorg je dat je een line up hebt die je kan verkopen en wat er dan gedraaid wordt zal de organisatie een worst wezen, wat maakt het hen uit of het alleen maar scantraxx of fusion of wat dan ook is...
De labels vinden het ook niet erg want dat zijn organisaties gericht op winst dus die zullen ook vooral eigen materiaal draaien om zichzelf te promoten..
Eens. Toch blijf ik het vreemd vinden dat mensen gaan lopen zeiken dat er op Qlimax en Defqon zoveel dagjesmensen staan blabla. Alsof de scene underground is. Als jij 27000 kaarten in 3 uur uitverkoopt kun je van underground al lang niet meer spreken, in tegendeel zelfs. Maarja, hardstyle is wel van ons he?

Het zal inderdaad erger worden, maar de bel zal vast wel een keertje knappen. Wie weet dat de stijl weer een beetje minder melodieus word en dergelijke, dat zie je wel bij een aantal artiesten veranderen (SAIFAM plaatjes die op een gegeven moment ultra-happy waren, Fusion wat lekker rauw door blijft gaan etc), toch gok ik van niet. Als je het gros van de kleine Dj's ziet, maken allemaal hetzelfde. Een kick met een vreselijk vrolijk computermelodtietje. Dit is toch gek, want als je ziet wie er nu doorgebroken/aan het doorbreken zijn:
Psyko Punkz, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Beat Providers, Crypsis en Titan. Dat zijn toch wel de wat hardere acts op de avond. Blijkbaar is dat toch de way to go. Toch hoopgevend

Veel plezier alvast!
pi_76960843
quote:
[b]Op maandag 18 januari 2010 12:37 Dit is toch gek, want als je ziet wie er nu doorgebroken/aan het doorbreken zijn:
Psyko Punkz, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Beat Providers, Crypsis en Titan. Dat zijn toch wel de wat hardere acts op de avond. Blijkbaar is dat toch de way to go. Toch hoopgevend
Veel plezier alvast!
Je vergeet AVIO
En verder is ik ook eens met Tha_Baasman
pi_76961285
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:45 schreef T-Force het volgende:

[..]

Je vergeet AVIO
En verder is ik ook eens met Tha_Baasman
Kun je AVIO nog echt een doorbrekende act noemen? Was een twijfelaartje want de meeste liefhebbers waarderen ze al heel erg.. Nou nog de massa, dat gaat lastig worden gezien toch de andere sound dan gebruikelijk. Dat zie ik B-Front & Ran-D en dergelijke sneller doen.
pi_76961957
ik vind B-Front ook geen doorbrekende act meer eigenlijk en b2s heeft blijkbaar ineens wat met Coone, HardBass staat hij er en ook op Knock Out!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 januari 2010 @ 13:30:57 #182
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76962723
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef LeonH het volgende:

[..]

Mij hoor je niet klagen over de line-up. Wel over dat eeuwige gezeik van die labels altijd. Je krijgt veel leukere sets met 2 verschillende (draai)stijlen. Ik zou echt niet warm lopen voor dat Scantraxx uurtje van Proppy en Heady. In die setlist zal denkelijk niks anders staan dan HHZ, Prophet, Gostosa... Die wat jij opnoemt zijn ook de enige waar ik nog wat verassingen zie komen. De rest niet...
Klopt, maar dat ligt wel aan de labels/dj's zelf en niet aan de wensen van de organisatie dat bedoelde ik meer te zeggen.
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind B-Front ook geen doorbrekende act meer eigenlijk en b2s heeft blijkbaar ineens wat met Coone, HardBass staat hij er en ook op Knock Out!
DWX hoste een area op q-base en is in belgie best groot, zal wel beetje met elkaar te maken hebben denk ik.
Mijn party reviews
pi_76965085
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef Sethje het volgende:
[..]

DWX hoste een area op q-base
owja, Psyko Punkz
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 januari 2010 @ 17:59:53 #184
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76975017
quote:
Dit is toch gek, want als je ziet wie er nu doorgebroken/aan het doorbreken zijn:
Psyko Punkz, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Beat Providers, Crypsis en Titan. Dat zijn toch wel de wat hardere acts op de avond. Blijkbaar is dat toch de way to go.
Ik vind Frequencerz, Beat Providers en Titan niet echt hard ofzo hoor?
pi_76977768
Bekijk deze YouTube-video

Ow wat ging ik toen los bovenin

Scantraxx heeft nog meer online gegooid. Volgens mij willen ze mensen zoals Stanley voor zijn
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_76979733
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:19 schreef de_huig het volgende:

[..]

Ik denk dat ie bedoelt dat er in deze periode veel grote feesten zijn (xqlusive, hardbass, zany show, knock out, inqontrol) en dat mensen keuzes gaan/moeten maken..aangezien knockout nog niet echt een naam heeft opgebouwd zoals een xqlusive of een inqontrol, zullen ze zich moeten onderscheiden op een andere manier..en dus doen ze dat met de battle-lineup. Ze verwachten dat dat meer mensen overhaalt om naar knockout te komen dan een 'gewone' lineup met pakweg 9 dj's na elkaar die je bij wijze van spreken elk weekend 2 keer ergens in actie kan zien.
Dank voor de aanvulling, helemaal correct!
Bobby Robson forever!
pi_76983139
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Ow wat ging ik toen los bovenin
wat wil je ook met zo'n plaat?!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_76983392
quote:

Daar doen we 't voor, zulke platen.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:49:37 #189
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_76986987

hahaha kutbart de fotofuck is helaas niet helemaal gelukt

zoek de huig

jah..euphoria was leuk
  maandag 18 januari 2010 @ 21:53:50 #190
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_76987225
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:49 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]

hahaha kutbart de fotofuck is helaas niet helemaal gelukt

[ afbeelding ]
zoek de huig

jah..euphoria was leuk
ekte bazeng jwz
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 18 januari 2010 @ 22:13:04 #191
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_76988400
quote:
[ afbeelding ]

hahaha kutbart
quote:
..... de fotofuck is helaas niet helemaal gelukt
Chan had me verteld van jullie fotofok! .. en dat jij erop stond met een smile als een braaf kind op z'n klassenfoto
quote:
Wat je vindt, ...
  maandag 18 januari 2010 @ 22:27:51 #192
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_76989236
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:25 schreef NLS04 het volgende:

[..]

zeker Het heeft met zown line-up alle potentie voor een van de betere feesten van het jaar. Ik zeg T-killer wat is jouw bevinding? Kaartjes halen?
Ja dat is nu zeeker een optie, maar ik wacht nog even met kaartjes halen aangezien ik rond die tijd ook een keer naar zuid afrika ga, dus even kijken of die data niet tegelijk vallen en of ik dan nog wel knaakjes heb voor n trip naar zoetermeer.
quote:

[ afbeelding ]
zoek de huig

Uhm ik zeg heeeelemaal links
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 18 januari 2010 @ 22:28:17 #193
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_76989270
Die foto doet me trouwens denken aan deze pica die Bart z'n chick ooit heeft gemaakt
👾
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:33:38 #194
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76998815
quote:

zoek de huig

jah..euphoria was leuk
Die linkse gast lijkt Frans Duijts wel!
Mijn party reviews
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:47:14 #195
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76998998
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:47 schreef JortK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage dinsdag 19 januari 2010 @ 13:12:32 #197
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_77007314
tvp!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:40:20 #198
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_77012390
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:47 schreef JortK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:58:36 #199
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_77015818
quote:
# The Beholder & Zany - To Protect And Serve... (Hardbass Anthem) status.... FINISHED!
11 minutes ago from Ping.fm
👾
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:57:42 #200
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_77030229
In navolging op die preview van Coone's - Twilight Zone
Wat je vindt, ...
pi_77033633
Leuk gedaan, die promoclip
Sowieso is Twilight Zone echt vet! Die kick is awesome en die melodie is oooooldskool man
Throw ya handz up is ook wel goed zo te horen.

Coone is goed bezig
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:34:43 #202
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77035584
quote:
DJZatox
Started the new Zatox & Tatanka
25 minutes ago from Echofon
Oooeeh goed nieuws
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_77043248
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Oooeeh goed nieuws
Die gast blijft maar produceren! Echt gestoord!
quote:
Ruud van Eijk: working on the cover for a new hardstyle album!
Laat het speculeren maar beginnen.. Zelf gok ik op de 2e Hardstyle Mixmasterz ofzo. Zou ook kunnen voor de Hard Bass 2010 CD ofzo, maar lijkt me onlogisch..

Weet iemand trouwens wat Wildstylez aan eht doen is? Het is (op een paar samenwerkingen na) stil rond de man, te stil misschien wel.. En er liggen toch een paar plaatjes met zijn naam erop die nog niet aangekondigd zijn, zeker niet de minste.

Tot slot deze plaat:

Die mid intro: ! Te gestoord! Superplaatje!

edit:

[ Bericht 4% gewijzigd door ElDani op 20-01-2010 11:56:49 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:43:51 #204
60704 LeonH
pi_77048404
Vette plaat van Geck-o & Phrantic!
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:00:39 #205
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_77049092
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef LeonH het volgende:
*eensch
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_77052186
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef LeonH het volgende:
+1

Deze ga ik zeker nog vaak draaien Jammer dat hij pas rond april uitkomt.
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:42:04 #207
238230 em-dee-em-aa
pi_77053316
Zo dies inderdaad heerlijk dat plaatje van Geck-O & Phrantic
pi_77054714
Moet wel zeggen dat ik de geluiden heel erg AVIO vind klinken. Nu ken ik niet echt de sound die Geck-o platen hebben. Maar zou het toch een soort samenwerking zijn? Zelfde heb ik met de platen van Titan. Het klinkt namelijk wel heel erg naar het fusion geluid. Maar toen ik laatst op discogs keek stonden zijn platen er nog niet (en ik denk nog steeds niet omdat ze nog niet uit zijn). Weet iemand of daar mee geholpen is? Of is hij juist om die sound gevraagd om bij fusion te komen?

Vroeg ik me gewoon even af
pi_77055342
En ja hoor...vanaf nu ben ik hoteldebotel op AVIO Records Echt alles (met de nadruk op ALLES) wat hun tot nu toe hebben uitgebracht vind ik gruwelijk

Zo ook die klappert van Geck-O & Phrantic (al heb ik nog nooit gehoord van die kerels )
Oh my GOOOOD

Ik wacht potverdrie nog steeds op Dikke Bleek Wanneer gaan ze die nou eens releasen

Nu begint hier de zon wat te schijnen en heb ik zin in de zomer, dus ga ik maar even Deadmau5 luisteren

Edit: dit stond op de AVIO Records-site:
quote:
There is an EP coming up by Alphaverb & Intractable One and let's not forget about Intractable One's "Dikke Bleek EP" with the Jack Of Sound Remix.
We know it has taken ages to get this out there, but we really try to make 3 different versions to appeal to as much people as possible.
Edit2: En dit ook:
quote:
VA - AVIO EP // Volume 3

A1: Geck-o & Phrantic - The Hard Way
B1: Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
B2: The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul
Ben benieuwd naar die andere 2
pi_77056053
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef ElDani het volgende:

[..]

Laat het speculeren maar beginnen.. Zelf gok ik op de 2e Hardstyle Mixmasterz ofzo. Zou ook kunnen voor de Hard Bass 2010 CD ofzo, maar lijkt me onlogisch..

Prophet Hard 4.. Kwam altijd rond deze tijd uit..
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:58:50 #211
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_77056690
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef T-Force het volgende:

Edit2: En dit ook:
VA - AVIO EP // Volume 3

A1: Geck-o & Phrantic - The Hard Way
B1: Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
B2: The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul

Ben benieuwd naar die andere 2
Ik denk dat B1 een remake is van Pau DJ - Hands up (Put your hands up for Madrid). Kan zo geen YT filmpje vinden, maar is n dikke plaat kan ik je zeggen.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_77057223
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef T-Force het volgende:

Zo ook die klappert van Geck-O & Phrantic (al heb ik nog nooit gehoord van die kerels )
Geck-O & Phrantic doen veel bij Theracords. Zou daar maar ff checken!
pi_77061326
Nice! Krijg opeens een mailtje van iemand uit het niks met de vraag of ik op een feest van ze wil draaien.
Eerst echt 2 jaar gedraaid zonder ook maar 1x ergens te hebben gedraaid en nu heb ik opeens mensen die ik een half jaar geleden gesproken heb ofzo die me opbellen om te vragen of ik kom draaien grappig.
pi_77061898
wat een toffe shit zit er allemaal aan te komen op AVIO zeg en qua artiesten is het niks minder The Hard Way laatst nog wel gehoord tijdens Geck-O bij Dangerouzmind

ik zat trouwens weer eens de aftermovie van QuakeDance te checken en daar ontdekte ik mezelf eens zo rond 03.05
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:31:03 #216
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77071254

Wat ie vroeger maakte was wel vet maar sinds memento kan ik me geen plaat meer herinneren van BH wat me echt kon bekoren.. .
pi_77071407
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:31 schreef NLS04 het volgende:

Wat ie vroeger maakt was wel vet maar sinds memento kan ik me geen plaat meer herinneren van BH wat me echt kon bekoren.. .
Zijn kicks lijken wat anders, het is nu echt een flinke tok geworden. Melodietje en dergelijke is allemaal wel over nagedacht, maar het is meer van hetzelfde met een matig kickje, dus inderdaad, kan mij ook niet zo trekken.
pi_77078382
Gewoon rammen!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:39:44 #220
238230 em-dee-em-aa
pi_77081187
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gewoon rammen!

The R3bels hebben me vorig jaar erg verrast met een aantal sterke producties en zo te zien word die lijn in 2010 verder doorgezet
pi_77088304
Weer een leuk trackje van The R3bels!

Weet iemand wanneer er eigenlijk weer eens een Hardcopy vinyltje komt? Ik heb namelijk wel heel veel zin in oa Lipservice Radio etcetera!

Rubdown blijft ook gewoon een track met een lading energie waar je bang van word!
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:03:13 #222
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77088882
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:48 schreef ElDani het volgende:

Rubdown blijft ook gewoon een track met een lading energie waar je bang van word!
Rubdown

Misschien kan seth wat betreft J&W releases wat inside info delen? Ik had eigenlijk ook I've lost you van J&W en low-e als de nieuwe Avio verwacht maar die lijkt ook spoorloos verdwenen te zijn.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:09:05 #223
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_77089110
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Rubdown

Misschien kan seth wat betreft J&W releases wat inside info delen? Ik had eigenlijk ook I've lost you van J&W en low-e als de nieuwe Avio verwacht maar die lijkt ook spoorloos verdwenen te zijn.
Ze hebben hier wel wat leuke ideeen over maar daar zijn ze nog mee bezig. Als het doorgaat gaat het wel in de smaak vallen bij de liefhebbers, dat weet ik zeker
Mijn party reviews
pi_77092124
Hoezo weet Sethje dan veel van J&W af? Ben je een maat van hun ofzo?

Officiele preview van No Mad Soul is online gepleurt door 4VIO:

Hij heeft wel wat vind ik. Sowieso zijn de vocals gaaf (ondanks dat ze al ontelbaar vaak zijn gebruikt)
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:45:18 #225
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_77092850
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef T-Force het volgende:
Hoezo weet Sethje dan veel van J&W af? Ben je een maat van hun ofzo?
Spreek ze regelmatig ja
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')