wilde het niet posten, maar die 3 zijn idd de remixes die ik wél geslaagd vond.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet zo slecht als dat ik van Showtek gewend ben maar deze is toch een stuk beter:
Giuseppe Ottaviani![]()
Die Simon Gain en Tiësto remixes zijn ook wel chill
edit:
![]()
Die 2e gil is inderdaad in een Hardstyle nummer verwerkt.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:35 schreef RiKe het volgende:
Gister The Others gekeken, kan er maar niet achter komen in welk nummer deze schrik reactie zit:
Keek een maatje aan en we dachten allebei hetzelfde..."hey dat ken ik!"
Ik dacht zelf aan Wraow maar daar kon ik het niet in vinden (snel door een nummer skippen enzo)
Iedereen moet jou hier nu de hele week met baas aansprekenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
die gil zit in een Zany plaat maar kom even niet op de titel, ik heb ook de melodie in mijn hoofd, nu de titel nog
ff op onderzoek:
Antwoord:
Widowmaker van zany
Ben ik nu een baas?
Baasquote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
die gil zit in een Zany plaat maar kom even niet op de titel, ik heb ook de melodie in mijn hoofd, nu de titel nog
ff op onderzoek:
Antwoord:
Widowmaker van zany
Ben ik nu een baas?
het is niet onze schuld dat we verwend zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef kollie het volgende:
Die line-up van KO is op zich wel leuk. Wel een veeg teken dat ze dit uit de kast moeten halen om een feest maar enigszins aantrekkelijk te maken voor het verwende Nederlandse feestpubliek... Zelfde geldt m.i. voor Hardbass...
Watte? Battle's zijn niet echt nieuw ofzo hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef kollie het volgende:
Die line-up van KO is op zich wel leuk. Wel een veeg teken dat ze dit uit de kast moeten halen om een feest maar enigszins aantrekkelijk te maken voor het verwende Nederlandse feestpubliek... Zelfde geldt m.i. voor Hardbass...
Ben benieuwd wanneer we Donkey Rollers vs. TNT meets Tat n Zat op een feest gaan zien.
Eens met Tha_Baasmanquote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
euphoria was vet, crypsis held van de vond voor mij!
Ben niet te spreken over deze combi's... Waarom niet gewoon dj's tegenover elkaar zetten van andere labels, dan krijg je tenminste variërende sets!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
De line-up van Knock-Out is echt dikke shit.
Luna vs Crypsis Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Tatanka vs Zatox Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Technoboy vs Tuneboy Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Deepack vs Alpha2 Dit kon wel eens een knaller gaan worden!
Coone vs Psyko Punkz Geen verassing, beiden dezelfde stijl
The Prophet vs Headhunterz Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan Kan misschien wel leuk worden indien ze niet alleen maar eigen dingen willen draaien.
MC Villain vs MC Da Syndrome!
KLopt. Mijn punt is alleen dat als B2S hier gewoon een "normale" line-up neerzet het feest niet uitverkoopt, of misschien zelfs flopt. Zelfde geldt voor Hardbass.quote:
Heb je er al bij nagedacht dat dj's zelf en de labels achter de dj's er misschien oorzaak van zijn dat ze zulke battles niet kunnen programmeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben niet te spreken over deze combi's... Waarom niet gewoon dj's tegenover elkaar zetten van andere labels, dan krijg je tenminste variërende sets!
Fuck You Up, daar opende Lownoise mee op XQ Hollandquote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
dj ezteq - fuck you up
wat is mindhacker - punk motherfuck toch een zuivere snoei plaat van de bovenste plank
dikke dikke, maar dan ook echt dikke shit deze lijnquote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
De line-up van Knock-Out is echt dikke shit.
Luna vs Crypsis
Tatanka vs Zatox
Technoboy vs Tuneboy
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz
The Prophet vs Headhunterz
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan
MC Villain vs MC Da Syndrome!
goed gezegd Sethje!!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Sethje het volgende:
Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
Staat er niet op: Maar hij zit in de set van Alpha Twins @ IQ '06 (quote:YT-linkje voor die Mindhacker?
Het ligt misschien aan mij maar ik zie het verschil niet meer tussen de Q-Dance en B2S line-up's. De line-up van bv. defqon 1 en decibel zijn vrijwel altijd gelijkwaardig, B2S zorgt soms voor wat meer verrassingen.quote:Op maandag 18 januari 2010 07:32 schreef kollie het volgende:
[..]
KLopt. Mijn punt is alleen dat als B2S hier gewoon een "normale" line-up neerzet het feest niet uitverkoopt, of misschien zelfs flopt. Zelfde geldt voor Hardbass.
Nou...2087 bezoekers knock out in 2009 versus 5816 hard bass 2008. Dus ze hebben ten opzichte van de hard bass feesten wel de helft van hun bezoekers ingeleverd.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[quote]
Vorig jaar was het ook flink druk met Knockout, ik snap niet wat je precies probeert te zeggen.
Ik denk dat ie bedoelt dat er in deze periode veel grote feesten zijn (xqlusive, hardbass, zany show, knock out, inqontrol) en dat mensen keuzes gaan/moeten maken..aangezien knockout nog niet echt een naam heeft opgebouwd zoals een xqlusive of een inqontrol, zullen ze zich moeten onderscheiden op een andere manier..en dus doen ze dat met de battle-lineup. Ze verwachten dat dat meer mensen overhaalt om naar knockout te komen dan een 'gewone' lineup met pakweg 9 dj's na elkaar die je bij wijze van spreken elk weekend 2 keer ergens in actie kan zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Het ligt misschien aan mij maar ik zie het verschil niet meer tussen de Q-Dance en B2S line-up's. De line-up van bv. defqon 1 en decibel zijn vrijwel altijd gelijkwaardig, B2S zorgt soms voor wat meer verrassingen.
Vorig jaar was het ook flink druk met Knockout, ik snap niet wat je precies probeert te zeggen.
Ik denk ik ook, line-up is heel dik! Ik ga even vriendjes polsen!quote:
Mij hoor je niet klagen over de line-up. Wel over dat eeuwige gezeik van die labels altijd. Je krijgt veel leukere sets met 2 verschillende (draai)stijlen. Ik zou echt niet warm lopen voor dat Scantraxx uurtje van Proppy en Heady. In die setlist zal denkelijk niks anders staan dan HHZ, Prophet, Gostosa... Die wat jij opnoemt zijn ook de enige waar ik nog wat verassingen zie komen. De rest niet...quote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb je er al bij nagedacht dat dj's zelf en de labels achter de dj's er misschien oorzaak van zijn dat ze zulke battles niet kunnen programmeren?
Los daarvan vind ik de kritiek bullshit want dit is gewoon een gruwelijke line-up met gruwelijke combi's, en misschien niet verrassend maar wel gewoon succes gegarandeerd met een deepack-alpha, tat-zat, luna-crypsis etc. Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
en dat vertelt ie dan niet even..klootvioolquote:Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
En nu ga ik een midweek weg dus allen veel plezier![]()
Eens. Toch blijf ik het vreemd vinden dat mensen gaan lopen zeiken dat er op Qlimax en Defqon zoveel dagjesmensen staan blabla. Alsof de scene underground is. Als jij 27000 kaarten in 3 uur uitverkoopt kun je van underground al lang niet meer spreken, in tegendeel zelfs. Maarja, hardstyle is wel van ons he?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jongens face it, als je verrassende sets wil horen moet je over het algemeen niet naar de grote feesten gaan..Het hardstyle wereldje is (helaas) niet meer klein en underground.
Het draait in het wereldje al lang niet meer om plezier maken en leuke dingen proberen zoals dat vroeger vaker was (voordat Hardstyle doorbrak bij het grote publiek), nu draait het gewoon om cashen. En als je wil cashen dan zorg je dat je een line up hebt die je kan verkopen en wat er dan gedraaid wordt zal de organisatie een worst wezen, wat maakt het hen uit of het alleen maar scantraxx of fusion of wat dan ook is...
De labels vinden het ook niet erg want dat zijn organisaties gericht op winst dus die zullen ook vooral eigen materiaal draaien om zichzelf te promoten..
Je vergeet AVIOquote:[b]Op maandag 18 januari 2010 12:37 Dit is toch gek, want als je ziet wie er nu doorgebroken/aan het doorbreken zijn:
Psyko Punkz, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Beat Providers, Crypsis en Titan. Dat zijn toch wel de wat hardere acts op de avond. Blijkbaar is dat toch de way to go. Toch hoopgevend
Veel plezier alvast!
Kun je AVIO nog echt een doorbrekende act noemen?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Je vergeet AVIO![]()
En verder is ik ook eens met Tha_Baasman
Klopt, maar dat ligt wel aan de labels/dj's zelf en niet aan de wensen van de organisatiequote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen over de line-up. Wel over dat eeuwige gezeik van die labels altijd. Je krijgt veel leukere sets met 2 verschillende (draai)stijlen. Ik zou echt niet warm lopen voor dat Scantraxx uurtje van Proppy en Heady. In die setlist zal denkelijk niks anders staan dan HHZ, Prophet, Gostosa... Die wat jij opnoemt zijn ook de enige waar ik nog wat verassingen zie komen. De rest niet...
DWX hoste een area op q-base en is in belgie best groot, zal wel beetje met elkaar te maken hebben denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind B-Front ook geen doorbrekende act meer eigenlijken b2s heeft blijkbaar ineens wat met Coone, HardBass staat hij er en ook op Knock Out!
Ik vind Frequencerz, Beat Providers en Titan niet echt hard ofzo hoor?quote:Dit is toch gek, want als je ziet wie er nu doorgebroken/aan het doorbreken zijn:
Psyko Punkz, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Beat Providers, Crypsis en Titan. Dat zijn toch wel de wat hardere acts op de avond. Blijkbaar is dat toch de way to go.
Dank voor de aanvulling, helemaal correct!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:19 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat er in deze periode veel grote feesten zijn (xqlusive, hardbass, zany show, knock out, inqontrol) en dat mensen keuzes gaan/moeten maken..aangezien knockout nog niet echt een naam heeft opgebouwd zoals een xqlusive of een inqontrol, zullen ze zich moeten onderscheiden op een andere manier..en dus doen ze dat met de battle-lineup. Ze verwachten dat dat meer mensen overhaalt om naar knockout te komen dan een 'gewone' lineup met pakweg 9 dj's na elkaar die je bij wijze van spreken elk weekend 2 keer ergens in actie kan zien.
wat wil je ook met zo'n plaat?!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ow wat ging ik toen los bovenin
ekte bazeng jwzquote:Op maandag 18 januari 2010 21:49 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha kutbartde fotofuck is helaas niet helemaal gelukt
![]()
[ afbeelding ]
zoek de huig
jah..euphoria was leuk
quote:
Chan had me verteld van jullie fotofok! .. en dat jij erop stond met een smile als een braaf kind op z'n klassenfotoquote:Op maandag 18 januari 2010 21:49 schreef de_huig het volgende:
..... de fotofuck is helaas niet helemaal gelukt![]()
quote:
Ja dat is nu zeeker een optie, maar ik wacht nog even met kaartjes halen aangezien ik rond die tijd ook een keer naar zuid afrika ga, dus even kijken of die data niet tegelijk vallen en of ik dan nog wel knaakjes heb voor n trip naar zoetermeer.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
zekerHet heeft met zown line-up alle potentie voor een van de betere feesten van het jaar. Ik zeg T-killer wat is jouw bevinding? Kaartjes halen?
Uhm ik zeg heeeelemaal linksquote:
Die linkse gast lijkt Frans Duijts wel!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die linkse gast lijkt Frans Duijts wel!
quote:# The Beholder & Zany - To Protect And Serve... (Hardbass Anthem) status.... FINISHED!
11 minutes ago from Ping.fm
Oooeeh goed nieuwsquote:DJZatox
Started the new Zatox & Tatanka
25 minutes ago from Echofon
Die gast blijft maar produceren! Echt gestoord!quote:
Laat het speculeren maar beginnen.. Zelf gok ik op de 2e Hardstyle Mixmasterz ofzo. Zou ook kunnen voor de Hard Bass 2010 CD ofzo, maar lijkt me onlogisch..quote:Ruud van Eijk: working on the cover for a new hardstyle album!
Edit2: En dit ook:quote:There is an EP coming up by Alphaverb & Intractable One and let's not forget about Intractable One's "Dikke Bleek EP" with the Jack Of Sound Remix.
We know it has taken ages to get this out there, but we really try to make 3 different versions to appeal to as much people as possible.
Ben benieuwd naar die andere 2quote:VA - AVIO EP // Volume 3
A1: Geck-o & Phrantic - The Hard Way
B1: Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
B2: The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul
Prophet Hard 4.. Kwam altijd rond deze tijd uit..quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
Laat het speculeren maar beginnen.. Zelf gok ik op de 2e Hardstyle Mixmasterz ofzo. Zou ook kunnen voor de Hard Bass 2010 CD ofzo, maar lijkt me onlogisch..
Ik denk dat B1 een remake is van Pau DJ - Hands up (Put your hands up for Madrid). Kan zo geen YT filmpje vinden, maar is n dikke plaat kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef T-Force het volgende:
Edit2: En dit ook:
VA - AVIO EP // Volume 3
A1: Geck-o & Phrantic - The Hard Way
B1: Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
B2: The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul
Ben benieuwd naar die andere 2![]()
Geck-O & Phrantic doen veel bij Theracords. Zou daar maar ff checken!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef T-Force het volgende:
Zo ook die klappert van Geck-O & Phrantic (al heb ik nog nooit gehoord van die kerels)
Zijn kicks lijken wat anders, het is nu echt een flinke tok geworden. Melodietje en dergelijke is allemaal wel over nagedacht, maar het is meer van hetzelfde met een matig kickje, dus inderdaad, kan mij ook niet zo trekken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:31 schreef NLS04 het volgende:
Wat ie vroeger maakt was wel vet maar sinds memento kan ik me geen plaat meer herinneren van BH wat me echt kon bekoren.. .
The R3bels hebben me vorig jaar erg verrast met een aantal sterke producties en zo te zien word die lijn in 2010 verder doorgezetquote:
Rubdownquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:48 schreef ElDani het volgende:
Rubdown blijft ook gewoon een track met een lading energie waar je bang van word!
Ze hebben hier wel wat leuke ideeen over maar daar zijn ze nog mee bezig. Als het doorgaat gaat het wel in de smaak vallen bij de liefhebbers, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Rubdown![]()
Misschien kan seth wat betreft J&W releases wat inside info delen? Ik had eigenlijk ook I've lost you van J&W en low-e als de nieuwe Avio verwacht maar die lijkt ook spoorloos verdwenen te zijn.
Spreek ze regelmatig jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef T-Force het volgende:
Hoezo weet Sethje dan veel van J&W af? Ben je een maat van hun ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |