En? Ze hebben geen nederlands bloed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Frollo het volgende:
Misschien waren ze wel in Nederland geboren.
Ik dacht ook al aan psygo_mocroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
Je typt je TT alsof je zelf een allochtoon bent
Ervaring? Valt me mee dat nog niemand "herkenbaar" heeft gepost btw. Ik woon ook wel in de buurt van zo'n allochtonenprobleemwijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef Nezz het volgende:
Volgende keer ga je klappen uitdelen? Deze keer ben je meteen naar huis gefietst om een topic te openen? Begrijp me niet verkeerd, de types die je beschrijft zijn zwaar irritant, maar doe er dan meteen wat aan. En dan heb ik het niet over slaan, maar gewoon even flink je stem verheffen. Negen van de tien keer is dit genoeg om die mini-posers af te schrikken.
Mensen met jouw taalgebruik verdienen dit gewoon. Die hebben zelfs reeds het respect van kleine jongetjes verlorend. Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Precizionist het volgende:
Ik fiets net rustig en vredig van school,
en er loopt zo'n groep kleine kankerjochies leeftijd 6-14 langs,
Ik doe niks wil er rustig langsfietsen maar zon kleine kankerdebiel van het groepje roept iets en stapt bijna voor mijn fiets. NOU, ik kan je zeggen, de volgende die dat waagt bij mij, krijgt zo'n kankerharde stoot voor ze bek dat ie niet eens meer wat kan roepen.
Natuurlijk waren deze klotejochies weer allochtonen, het zal es niet.
LEER TOCH ES DAT WIJ JOU IN NEDERLAND LATEN, DUS RESPECTEER ONS, STEL KANKERDEBIELEN.
Klacht: Kleine onopgevoede respectloze kankerjochies.
Subklacht: TS is boos en gebruikt scheldwoorden overmatig.
Excuus voor het gekanker, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef TUFKAL het volgende:
Ik als Nederlander schaam me voor je taalgebruik.
Hoe ziet dat eruit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Alib99 het volgende:
[..]
En? Ze hebben geen nederlands bloed.
Ze hadden gewoon hun kaak gesloten moeten houden in first place.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef BoemBats het volgende:
Jij beledigt ze nu ook, dus je bent geen haar beter.
Ik heb niet het idee dat men valt over het gekanker. Maar meer over het volledig negeren van alle basisregels aangaande grammatica, spelling en interpunctie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Excuus voor het gekanker, je hebt gelijk.
Probeer je eens bij de klacht te houden grammatica nazi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat men valt over het gekanker. Maar meer over het volledig negeren van alle basisregels aangaande grammatica, spelling en interpunctie.
Nu jij nog.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon hun kaak gesloten moeten houden in first place.
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Kapot maken die lui, serieus.
Ik ben ook nog eens een spelling en interpunctie nazi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Probeer je eens bij de klacht te houden grammatica nazi.
trollen is voor pussy'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Kapot maken die lui, serieus.
Hier is je antwoord, Ze moeten dood, nekschot.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef zovty het volgende:
Ze zijn hier geboren en getogen tjap.
Sowieso: gassies van 6-14 met dat soort maatschappelijke, culturele sociale problemen confronteren. Je bent niet goed bij je hoofd..
Ga toch geen mongol stompe, jonge!quote:
Praat eens Nederlands, pseudo-allochtoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon hun kaak gesloten moeten houden in first place.
Allemaal even lachen voor de lolbroek van KLBquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Praat eens Nederlands, pseudo-allochtoon.
Van kinderen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:58 schreef Precizionist het volgende:
Alsof jij er niet eens last van gehad heb?
Hej, hij durft er toch een topic over te openen?!?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar je was dus te laf om echt te slaan?
Had het dan gedaan joh poepert,....mensen als jij zijn een schande voor 'ons ras'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt.
Tokkies die geen respect hebben voor de Nederlandse taal, grammatica en interpunctie zouden ze het land uit moeten schoppen. Of naar een inburgeringscursus sturen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Probeer je eens bij de klacht te houden grammatica nazi.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef TUFKAL het volgende:
Die kinderen zien ook wel wie ze moeten hebben natuurlijk. Die pakken alleen echte kneuzenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef nozem het volgende:
Dat overkomt mij nu nooit. Ook niet in Schilderswijk in Den Haag of Woensel-West in Eindhoven.
Vooral bij gasten die reageren zoals TS. Maakt het extra leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef Pixie. het volgende:
Het zijn kinderen man![]()
Ik als kind liep ook altijd te klieren op straat
maak je er niet zo druk om zeg
He, kap eens, familie van mij is doodgegaan aan een ziektequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen die schelden met ziektewoorden
NAHA.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef Westerling het volgende:
Hij stapte voor je fiets?
Normaal gesproken roepen ze pas wat als je net voorbij bent en moet je omdraaien, en jij krijgt een uitgelezen kans om een tikkie te geven en je doet het niet?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef TUFKAL het volgende:
Een antiheldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef padlarf het volgende:
Argh, die kleine ventjes zijn echt het ergst. Je kunt gewoon niet winnen.
Of je laat je beledigen, of je slaat ze, maar ja, wat ben je dan voor held?
Ja hoor TS, veilig thuis achter je computerschermpje durf je wel hèquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Precizionist het volgende:
.....maar zon kleine kankerdebiel van het groepje roept iets en stapt bijna voor mijn fiets. NOU, ik kan je zeggen, de volgende die dat waagt bij mij, krijgt zo'n kankerharde stoot voor ze bek dat ie niet eens meer wat kan roepen.
Hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hahhahaha zie nu net dat TS tussen de mocro's werkt tijdens het vakkenvullen bij de AH.
UBERLOSER!
Precies ja jij snapt emquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef Charizma het volgende:
[..]
Vooral bij gasten die reageren zoals TS. Maakt het extra leuk
Klopt, als volwassen vent een jochie van 13 op zn neus stompen, dan ben je ook een ontzettende loser.quote:
Had er een topic over geopend joh!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:41 schreef Vono het volgende:
eens met de klacht.
ik had een keer een jochie die mij riep: Hey, skater!
dus ik: Ja, zeg het eens?
dus hij: EJ WAT DOE JE STOER.
dus ik:wat? is er wat
hij: mijn broek maakt je dood!
dus ik: dan gaat je broer naar de gevangenis!
hij: ejjjj kanker dit, kanker dat!
Dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die kinderen zien ook wel wie ze moeten hebben natuurlijk. Die pakken alleen echte kneuzen
Het is eigenlijk zo lachwekkendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:41 schreef Vono het volgende:
eens met de klacht.
Ja, hier heb je ook wel een punt. heb eigenlijk de afgelopen 4 jaar hier geen last meer van gehadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef afcajos het volgende:
TS kan niet eens een paar kleuters handelenJe zal er wel uit zien als een fragiel, mal autistje. Mensen die ook maar een beetje autoriteit/charisma uitstralen hebben hier geen last van.
zozoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:41 schreef Vono het volgende:
eens met de klacht.
hoe bang?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef Tamashii het volgende:
Nounou, ik ken ook vervelende jochies die geen allochtonen zijn.
Gast, toen ik die leeftijd had, durfde ik echt geen grote bek te hebben dan iemand die ouder was dan ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef zovty het volgende:
Ze zijn hier geboren en getogen tjap.
Sowieso: gassies van 6-14 met dat soort maatschappelijke, culturele sociale problemen confronteren. Je bent niet goed bij je hoofd..
Ik bedoel maar, ik weet wel waar mijn gezin op gaat stemmenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gast, toen ik die leeftijd had, durfde ik echt geen grote bek te hebben dan iemand die ouder was dan ik.
Als zo'n klein getint kutjochie zoiets durft te roepen op die leeftijd, dan zal ie dat ook doen als hij 10 jaar verder is.
God och god wat heeft Wilders een slecht beeld van de samenleving eh?
Als die taal in je OP volgens je eigen sociale gedragsregels is, dan vrees ik het ergste.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Precizionist het volgende:
Ho es effe al die mensen die zeggen dat ik volwassen ben? ik ben 16, en zelfs ik heb mezelf al sociale gedragsregels aangeleerd...
Doe dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als die taal in je OP volgens je eigen sociale gedragsregels is, dan vrees ik het ergste.
Maar je denk zelf wel dat je een fatsoenlijk opgevoed joch bent?quote:
Ja, maar ik heb mezelf zo ver laten zinken, die kleine paupers hebben nooit een kans gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar je denk zelf wel dat je een fatsoenlijk opgevoed joch bent?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef dionmaggot het volgende:
over die allochtonen dan heb je van die groenlinks ecoteroristen die van harte de alochtone verwelkome en je mag geen negerzoen of kameel zeggen maar hun mogen wel onze hollandse meiden verkrachten wat is er toch met dit land aan de hand?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
Je typt je TT alsof je zelf een allochtoon bent
Mensen open je ogenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef dionmaggot het volgende:
over die allochtonen dan heb je van die groenlinks ecoteroristen die van harte de alochtone verwelkome en je mag geen negerzoen of kameel zeggen maar hun mogen wel onze hollandse meiden verkrachten wat is er toch met dit land aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |