Nah!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor jou om zoiets tijdens de seks ineens te zeggen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Vlarp het volgende:
Wax, kom je komend voorjaar met je man bij mij en m'n man op de koffie?
Ik hoop half februari alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]!
Nou, dat is een puik plan!Is alles dan al af?
Wat burgerlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor jou om zoiets tijdens de seks ineens te zeggen.
Dat is dus hier ook redelijk gebruikelijk. Snap er niks vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág nou weer voorbij zag komen..... En het is eigenlijk heel erg dát ik het voorbij zag komen, maar enfin.
Wat een walgelijke spot, wat een onzin-product en hoe dóm of wanhópig moet jezijn om daadwerkelijk iets op te sturen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je weer zitten cosplayfappen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nederlandsquote:
Stelletjesgedragquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Vlarp het volgende:
Wax, kom je komend voorjaar met je man bij mij en m'n man op de koffie?
Mijn drie beste eigenschappenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jaloezie, afgunst en zelfmedelijden.
Preciiiieees! Doettur mij ok zo inne!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar Tha_Erik, je hebt gelijk, ze kunnen jou minimaal er ook bij uitnodigen met een leuke single jongen als blind date voor jou erbij.
Jij hoeft maar te niezen in de AH om omringd te worden door een heel bataljon van gay hunks of twijfelhetero's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Preciiiieees! Doettur mij ok zo inne!
Dat is allemaal niet genoeg voor meneer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jij hoeft maar te niezen in de AH om omringd te worden door een heel bataljon van gay hunks of twijfelhetero's.![]()
En je bent al verloofd met je knuffelturk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jaloezie, afgunst en zelfmedelijden.
Nonsensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jij hoeft maar te niezen in de AH om omringd te worden door een heel bataljon van gay hunks of twijfelhetero's.![]()
Mja... nou uuuuh.... mja.quote:En je bent al verloofd met je knuffelturk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |