Welke blonde, jongeman?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk dat ik voortaan net als die blonde jongeman ga praten en tevens net zo uit mijn ogen ga kijken. En dan zien wat er gebeurt!
bestaat ook nog gewoonquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág nou weer voorbij zag komen..... En het is eigenlijk heel erg dát ik het voorbij zag komen, maar enfin.
Wat een walgelijke spot, wat een onzin-product en hoe dóm of wanhópig moet jezijn om daadwerkelijk iets op te sturen?
Die Mr. Hot uit die spot!quote:
Ja, dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bestaat ook nog gewoonhad het gevoel dat ik naar zo'n slechte zelfverzonnen nasynchronisatie zat te kijken
Nou... niet overdrijven. 't is niet dat we al samenwonen en allesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou??Je hebt 24 uur per dag een Stieve!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou... niet overdrijven. 't is niet dat we al samenwonen en alles
Dankje voor de tip!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja maar als je straks je pand hep ingericht dan is er eindelijk tijd voor samenzijn zonder omstanders!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik!
Ik moet misschien weer gaan bloggen!
Doodop, maar voldaanquote:
Reality show op mtv, Jersey Shore, de trailer is echt hilarisch, de sarcasme ookquote:
Gaat jou dat überhaupt iets aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is inhaalseks heftig?
Oh wacht, dat weet je nu nog niet.
Ik ken je, Waxquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon hop d'r op zeg maar?
Grapje hoor sorry man.![]()
Ik vind het wel iets voor jou om zoiets tijdens de seks ineens te zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Je hebt het ontdekt?Je heet niet voor niets Stieve, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |