quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef BasEnAad het volgende:
Nog twee dagen wachten eerst maar eens.
Dat was op 11 septemberquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef poqpoq het volgende:
je wordt wakker in New York, een uur voor het gekaapte passagierstoestel American Airlines-vlucht 11 de noordelijke WTC-toren binnen vliegt.
Je weet wat er gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
Wat doe jij?
Hoe kom jij in dat vliegtuig dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef Tamashii het volgende:
hahahaha. het was 11 september hoor!
Maar goed. Ik denk dat ik dan mijn zogenaamde mes pak en de overvallers hun keel doorsnij!
Maar daarna komt het uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef BoemBats het volgende:
Net of iemand je gelooft als je dat gaat lopen verkondigen.
Djeez, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Maar daarna komt het uit.
Ik zou lekker veel weddenschappen afsluiten, niemand gelooft het toch
Weddenschappen zoals: hoe laat stort de eerste toren in?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Maar daarna komt het uit.
Ik zou lekker veel weddenschappen afsluiten, niemand gelooft het toch
Veel plezier op Guantanamo Bay!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef BoemBats het volgende:
Ik zou een bommelding maken zodat de twin towers worden ontruimd.
diablo 2 danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Dat was er ook nog niet. Call of duty 1 was nog niet eens gemaakt
Alleen komt je bommelding echt uit... en wie denk je dat ze dan als medeplichtige aanwijzen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef BoemBats het volgende:
Ja, dat is heel nuttig, 48 uur vantevoren.... vervolgens wordt er niets gevonden en voelt men zich op doomday veiliger dan ooit in de torensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef BoemBats het volgende:
Zo zou ik wel duizenden mensenlevens redden, maar het zou waarschijnlijk wel in de doofpot worden gestopt.quote:
Is wel een lastige ja. Je bent wel gelijk verdachte waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Zo zou ik wel duizenden mensenlevens redden, maar het zou waarschijnlijk wel in de doofpot worden gestopt.
Eén uur van te voren, 9 september was gewoon een foutje. 11 september dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is heel nuttig, 48 uur vantevoren.... vervolgens wordt er niets gevonden en voelt men zich op doomday veiliger dan ooit in de torens
Dan moet TS zorgen dat zijn TT gecorrigeerd wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Eén uur van te voren, 9 september was gewoon een foutje. 11 september dus.
Tijdig in- en uitstappen bij TomTom is ook wel een leukequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef Northside het volgende:
Zoveel mogelijk aandelen Google kopen. Een mooie film en fotorapportage van de aanslag maken en van dat geld nog meer aandelen Google kopen.
En je weet dat je je geld niet bij DSB of IceSave moet wegzetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:29 schreef Pinterman het volgende:
Tijdig in- en uitstappen bij TomTom is ook wel een leukeEn ik ken nog wel een paar aardige inzetten voor een voetbal EK of WK na 2001
Juist wel, je weet immers wanneer het eraf moet zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:36 schreef Northside het volgende:
[..]
En je weet dat je je geld niet bij DSB of IceSave moet wegzetten natuurlijk.
Het lijkt me waarschijnlijker dat jij tegen die tijd met je alu-hoedje op het einde van de wereld aan't verkondigen bent op Times Square.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Aangezien de FBI al op de hoogte was van de aanslagen op 9 September heeft iemand inlichten op dat punt niet eens zin.
Ik zou een uur of 2 van te voren het brand alarm af laten gaan, desnoods een fikkie stoken ergens. Als die torens maar leeg gaan.
geenstijl slang.quote:
En de aanklacht tegen nazis in Nuremburg, waarin ze beschuldigd werden van samenzweren jegens de mensheid? Dat zijn zaken waar je niet in moet "geloven" ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:35 schreef poqpoq het volgende:
[..]
geenstijl slang.
Houdt in dat je een persoon bent dat in samenzweringen gelooft. En dat de wereld in 2012 vergaat.
niet mijn mening overigens
nogmaals, ik vertel je alleen wat alu hoedje betekend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En de aanklacht tegen nazis in Nuremburg, waarin ze beschuldigd werden van samenzweren jegens de mensheid? Dat zijn zaken waar je niet in moet "geloven" ?
En dan krijg je van die standaard 'aluhoedje' reacties.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef RedFever007 het volgende:
Een topic op FOK! openen(op 11 september dan he
)
"Binnen een uur aanslag op WTC" in BNW
Lastig, aangezien het witte huis de aanslagen op haar geweten heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:09 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een praatjes heeft iedereen hier zeg. Iedereen zou, met de wetenschap van nu, natuurlijk de politie bellen en zeggen dat er aanslagen op komst zijn. Stelletje kleutertjes.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Lastig, aangezien het witte huis de aanslagen op haar geweten heeft.
Je weet hoe het is afgelopen met de vijf van Cuba die de regering in Washington waarschuwde voor een terroristische cel. Niet de terroristen zijn opgepakt, maar degene die waarschuwden.![]()
Rechtsysteem in V.S. is BIG FAIL.
wat ben jij een faalhaas, zucht....quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:14 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Lastig, aangezien het witte huis de aanslagen op haar geweten heeft.
Je weet hoe het is afgelopen met de vijf van Cuba die de regering in Washington waarschuwde voor een terroristische cel. Niet de terroristen zijn opgepakt, maar degene die waarschuwden.![]()
Rechtsysteem in V.S. is BIG FAIL.
Echt niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:09 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een praatjes heeft iedereen hier zeg. Iedereen zou, met de wetenschap van nu, natuurlijk de politie bellen en zeggen dat er aanslagen op komst zijn. Stelletje kleutertjes.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Pinterman het volgende:
Ik zou met m'n videocamera een mooi plekje uitzoeken bij het WTC en alles op tape zetten. Flink verkopen aan de nieuwszenders en binnenlopen.
Meer kan je toch niet doen. Als je echt een nobele ziel bent kun je bellen en een bommelding doorgeven, maar dan zit je wel de rest van je leven achter de tralies.
Nadat je eerst eens lekker onder handen bent genomen in Guantanamo Bay.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Politie bellen heeft geen zin. Die geloven je toch niet. Bommelding doen is het enige alternatief. En daarmee kom je niet in de problemen. Je wordt helemaal doorgelicht, maar ze kunnen je op geen enkele manier in verband brengen met de daders.
En dan? In eerste instantie is er niemand die je serieus neemt. Dan vinden de aanslagen daadwerkelijk plaats en zit jij 24 uur later in Guantanamo Bay.quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:09 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een praatjes heeft iedereen hier zeg. Iedereen zou, met de wetenschap van nu, natuurlijk de politie bellen en zeggen dat er aanslagen op komst zijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Politie bellen heeft geen zin. Die geloven je toch niet. Bommelding doen is het enige alternatief. En daarmee kom je niet in de problemen. Je wordt helemaal doorgelicht, maar ze kunnen je op geen enkele manier in verband brengen met de daders.
Natuurlijk, de VS kan je in Nederland zomaar meenemen zonder dat er ook maar enig bewijs is en je in Guantanamo stoppen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nadat je eerst eens lekker onder handen bent genomen in Guantanamo Bay.![]()
Wanneer ik een bommelding voor de lol doe, voor ik duizenden mensen het leven red, kan men daar wel overheen stappen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:19 schreef Northside het volgende:
[..]
![]()
Doe jij maar eens een bommelding voor de lol dan.
Yes they can, al is een geheime CIA-gevangenis ergens in Europa waarschijnlijker. Op dat punt hadden de hoedjes toch gelijk he, goedgelovig timmmetje?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Natuurlijk, de VS kan je in Nederland zomaar meenemen zonder dat er ook maar enig bewijs is en je in Guantanamo stoppen.
Heb je je hoedje wel gepoetst vanmorgen?
Beter dat dan andersom!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef Keesch het volgende:
Gaan schijten en weer terug in bed
Want Amerika heeft natuurlijk nooit iemand in Guantanamo gestopt waar ze nauwelijks bewijs tegen hadden. Het bewijs proberen ze er wel uit te slaan. Mensen die tegenwoordig overal hoedjes bij betrekken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk, de VS kan je in Nederland zomaar meenemen zonder dat er ook maar enig bewijs is en je in Guantanamo stoppen.
Heb je je hoedje wel gepoetst vanmorgen?
Nee, het zou mij een rotzorg zijn of ze me nou wel of niet serieus nemen. Bellen doe ik toch, al is het maar zodat ik mijzelf tevreden stel met de gedachte dat ik toch iets gedaan heb om het te voorkomen. Bellen doe ik dan wel anoniem. Desnoods storm ik de Twin Towers in met de mededeling dat ik bom bij me draag. Laat het pand dan maar ontruimd worden en ik een paar jaartjes in de cel vertoeven. Als ik daar duizenden mensen mee kan redden dan offer ik mijzelf daar desnoods wel op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan? In eerste instantie is er niemand die je serieus neemt. Dan vinden de aanslagen daadwerkelijk plaats en zit jij 24 uur later in Guantanamo Bay.
Je zou jezelf nooit op een geloofwaardige manier kunnen verklaren, hoe frustrerend dat ook zou zijn.
Je kan beter gaan speculeren op de beurs, aandelen AA en UA.
Met voorkennis handelen in aandelen en optiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef poqpoq het volgende:
je wordt wakker in New York, een uur voor het gekaapte passagierstoestel American Airlines-vlucht 11 de noordelijke WTC-toren binnen vliegt.
Je weet wat er gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
Wat doe jij?
Ik denk dat je dan nog beter op de wc een paar wcrollen in de fik kan steken en zo het brandalarm laten afgaan. Grotere kans om daarmee anoniem te blijven dan met een bommelding. Daar hebben ze je locatie zo te pakken, en daarna trekken ze iedere beveiligingscamera in de wijde omgeving na (en dat zijn er meer dan je zou denken). Als ze eenmaal beeld van je hebben ben je de lul.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef AryaMehr het volgende:
Nee, het zou mij een rotzorg zijn of ze me nou wel of niet serieus nemen. Bellen doe ik toch, al is het maar zodat ik mijzelf tevreden stel met de gedachte dat ik toch iets gedaan heb om het te voorkomen. Bellen doe ik dan wel anoniem. Desnoods storm ik de Twin Towers in met de mededeling dat ik bom bij me draag. Laat het pand dan maar ontruimd worden en ik een paar jaartjes in de cel vertoeven. Als ik daar duizenden mensen mee kan redden dan offer ik mijzelf daar desnoods wel op.
Capuchon over je hoofd, zonnebril op, bij telefooncel bellen. Vervolgens terug naar Nederland.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog beter op de wc een paar wcrollen in de fik kan steken en zo het brandalarm laten afgaan. Grotere kans om daarmee anoniem te blijven dan met een bommelding. Daar hebben ze je locatie zo te pakken, en daarna trekken ze iedere beveiligingscamera in de wijde omgeving na (en dat zijn er meer dan je zou denken). Als ze eenmaal beeld van je hebben ben je de lul.
Weet niet, misschien. Terug naar Nederland sowieso niet, want na de aanslagen is alle vliegverkeer boven Amerika voor 48 ofzo stilgelegd. Maar misschien kom je wel weg met je melding. Dat gesprek kunnen ze wel traceren, en op beveiligingscamera's een uur terugspoelen om te kijken wie er vanuit die cel belde is ook niet moeilijk natuurlijk. Of ze daarna via beelden kunnen traceren waar je naartoe bent gegaan en zo je locatie achterhalen weet ik niet, ken de cameradichtheid in NY niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Blackf1re het volgende:
Capuchon over je hoofd, zonnebril op, bij telefooncel bellen. Vervolgens terug naar Nederland.
Zou dat lukken?
Alsof dat een vereiste is om als schuldige aan 9/11 in het nieuws gebracht te wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Ja, CIA, FBI, NSA, AIVD, misschien de Mossad ook nog wel. Ze zullen je allemaal volgen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:13 schreef W1ckeDxt het volgende:
Twitter account aan maken genaamd: "We know the Truth" en dan ook iets Tweeten in de trant van: "Volgens mij gaan er zo 2 vliegtuigen ergens in vliegen"
En dan gebeurd dat, en dan heb ik heel veel followeeersss!!!111ONEZ.
En natuurlijk met mijn camera klaar gaan staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |