abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 januari 2010 @ 12:56:13 #21
163650 Greys
pi_76716824
Vreselijk zeg, het zal je kind maar zijn.
Ook een nachtmerrie voor de bestuurder van de touringcar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:04:37 #22
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_76717098
Elke ochtend als ik naar school fiets zie ik dus van die kleine kids hun vader/moeder achterna fietsen op die kleine fietsjes van hun waar nog net geen zijwieltjes meer aanzitten. Pa/ma heeft meestal nog een andere kleuter achter op de fiets zitten waar ze het zo druk mee hebben dat ze de andere kleuter die zelf fiets niet echt meer in de gaten kunnen houden. Die kids zie je dan ook alle kanten van de weg opschieten zonder te kijken, levensgevaarlijk. Heb al vaak zat "bijna-ongelukken" zien gebeuren, tsja, op een dag gaat het natuurlijk wel een keer fout. Sterkte aan de nabestaanden enzo...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:06:15 #23
3542 Gia
User under construction
pi_76717155
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:50 schreef badboynova het volgende:
Hier een foto voor de mensen die bekend zijn met de plek des onheils,hierop is te zien dat de broeders aan de zijkant van de bus nog bezig zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb de plek op Googlemaps opgezocht en bekeken. Duidelijk een ernstige fout van de chauffeur. Fietsers hebben op die rotonde namelijk voorrang. En hij had beter moeten kijken, of eerder moeten kijken en inschatten.

Overigens vind ik het wel een zeer gevaarlijke rotonde. Er zit geen vluchtheuvel tussen fietspad en rijweg. Fietsers hebben niet meer dan hier en daar een betonrandje dat hun scheidt van het overige verkeer.
pi_76717189
Op welke school zat het jongentje? Ik kwam net aanrijden nadat het gebeurd was, wat een drama!
pi_76717234
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef genakt het volgende:
Het gebeurt zo vaak dat iemand word doodgereden waar om is dit dan zo speciaal

niet dat het niet erg is natuurlijk

Dat dus.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:09:03 #26
3542 Gia
User under construction
pi_76717240
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef YazooW het volgende:
Elke ochtend als ik naar school fiets zie ik dus van die kleine kids hun vader/moeder achterna fietsen op die kleine fietsjes van hun waar nog net geen zijwieltjes meer aanzitten. Pa/ma heeft meestal nog een andere kleuter achter op de fiets zitten waar ze het zo druk mee hebben dat ze de andere kleuter die zelf fiets niet echt meer in de gaten kunnen houden. Die kids zie je dan ook alle kanten van de weg opschieten zonder te kijken, levensgevaarlijk. Heb al vaak zat "bijna-ongelukken" zien gebeuren, tsja, op een dag gaat het natuurlijk wel een keer fout. Sterkte aan de nabestaanden enzo...
Maar daar is hier toch helemaal geen sprake van. Het was geen kleuter en het had dus ook niks met slingeren te maken. De chauffeur heeft geen voorrang gegeven, omdat hij dacht dat er niks naast hem zat. Oftewel, hij heeft vantevoren niet gekeken wat er voor verkeer op de rotonde zit en waar die mogelijk naartoe moeten.

Daarbij dien je als automobilist rekening te houden met jonge fietsers. Zij kunnen zomaar ineens een rare manoeuvre maken. Dus, altijd afstand houden en er ruim omheen.
pi_76717341
Via een kennis gehoord( weet niet als het waar is) de jongen mocht vandaag voor het eerst alleen zelf naar school gaan
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_76717547
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef badboynova het volgende:
Via een kennis gehoord( weet niet als het waar is) de jongen mocht vandaag voor het eerst alleen zelf naar school gaan
Mijn god,
pi_76717632
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_76717740
quote:

Damn...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:30:11 #31
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_76717978
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
Vreselijk zeg, het zal je kind maar zijn.
Ook een nachtmerrie voor de bestuurder van de touringcar
dat is de nachtmerrie va iedere ouder
Het zal je overkomen...
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_76719986
Het blijkt een collega van me moeder te zijn die haar kind is kwijt geraakt, het ergste is dat de vader voor ze werk in het buitenland zit. Volgens me moeder was die vrouw zo zuinig op haar 2 kinderen, en zal deze vrouw deze klap niet meer te boven komen omdat haar kinderen alles voor haar zijn.
pi_76721217
Is dat bij die rotonde bij de Opel Centrale dan?

Vreselijk. En dat in m'n hometown, jaaaaaren er gewoond tot 3 jaar terug
M'n ouders wonen er nog, vlakbij het die straat waar het is gebeurt
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:54:48 #34
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76721359
quote:
Onder het mom van daar worden ze zo zelfstandig van, en, je bent nu groot genoeg!
Je kunt het best zelf hoor. Ondertussen wetend dat het een gevaarlijke weg is.
Maar ja we zijn klootjesvolk en geen ministerfamilie, of koningsfamilie of een vipper..en met de auto naar school brengen is dan te decadent oid...

En dit overkomt je één keer en dat was het dan dus...
Dan sla je jezelf toch voor je kop....!!!!

OMG gruwelijk dit...het ergste dat een mens kan overkomen is dat.
Arm kind en ouders..
Snollebolt
pi_76721530
Even losstaand van de schuldvraag en dit ongeluk.

Ik heb een aantal keren reclame gehoord over dode hoekspiegels en de gevaren etc.
Nou moeten chauffeurs hier goed op letten, maar ook voetgangers en fietsers moeten natuurlijk opletten en er bij stilstaan dat ze niet altijd goed zichtbaar zijn.

Helaas gebeuren er nog steeds onnodige ongelukken op deze manier.

Sterkte aan de nabestaanden
M'n signature, wat doe je :{
pi_76722794
De school van de kinderen die in de bus zaten is tijdens oudjaarsdag door een stelletje debielen in de brand gestoken.
Daarom moesten ze per bus vervoerd worden naar een andere lokatie.
Conclusie is, dat de personen die de school in de brand hebben gestoken zich heel diep mogen schamen en ook vlink indireckt schuldig mogen voelen tot de wanhoop toe.
Mijn twee neefjes en een nichtje zaten in die bus en het was ook nog hun buurjongen ook ze die voor hun ogen stierf.
Dus ik doe een beroep op de personen die de school in de brand staken op oudjaarsdag als mans genoeg bent en een geweten hebt, GEEF JE ZELF AAN!!!!!
Ik wil de ouders van Luc en de familie heel en heel veel sterkte wensen met het verlies van een hun lieve manneke.

a.f.z Een vader van ook twee kinderen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:38:07 #37
3542 Gia
User under construction
pi_76723036
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Onder het mom van daar worden ze zo zelfstandig van, en, je bent nu groot genoeg!
Je kunt het best zelf hoor. Ondertussen wetend dat het een gevaarlijke weg is.
Maar ja we zijn klootjesvolk en geen ministerfamilie, of koningsfamilie of een vipper..en met de auto naar school brengen is dan te decadent oid...

En dit overkomt je één keer en dat was het dan dus...
Dan sla je jezelf toch voor je kop....!!!!

OMG gruwelijk dit...het ergste dat een mens kan overkomen is dat.
Arm kind en ouders..
Als je een kind van 8 jaar naar school brengt, krijg je als ouders commentaar dat het zo gevaarlijk is, al die auto's die af en aan rijden bij de school.
Een kind van 8 moet toch zelfstandig op de fiets naar school kunnen.

Het is absoluut niet moeders schuld en zeker niet die van het kind. De enige schuldige is de buschauffeur. Die heeft niet opgelet. Dode hoek of niet, je moet gewoon al eerder zien dat daar een kind fietst.
pi_76723156
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:41 schreef Thomas B. het volgende:
Damn ik reed pas nog bij die rotonde. Sterkte
Damn ik reed pas nog op een fiets. Sterkte
Death is just another state of mind.
pi_76724048
quote:
Dat is helemaal sneu, wil je je kind het geluk gunnen om alleen te mogen fietsen.
gebeurt er gelijk zo iets.
-
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:01:19 #40
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76724061
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je een kind van 8 jaar naar school brengt, krijg je als ouders commentaar dat het zo gevaarlijk is, al die auto's die af en aan rijden bij de school.
Een kind van 8 moet toch zelfstandig op de fiets naar school kunnen.

Het is absoluut niet moeders schuld en zeker niet die van het kind. De enige schuldige is de buschauffeur. Die heeft niet opgelet. Dode hoek of niet, je moet gewoon al eerder zien dat daar een kind fietst.
Natuurlijk is het moeders schuld niet, maar als je goed luisterd naar je moederhart weet je zelf wel het beste, wat goed is voor je kinderen, ook al wil een overheid daar wel eens anders over denken.

Ik bedoel als moeder zijnde gvd vergeef je het jezelf toch nooit meer dat ze hem net vandaag toevallig alleen naar school liet gaan toch?
Vreselijk gewoon.
Btw in Amerika heb je schoolbussen die kinderen gewoon thuis ophalen lijkt me ook een veiligere optie dan al die drukte op de weg omzeilen als kind zijnde.
En daarbij zou ik kinderen later naar school laten gaan, *regering* omdat ze dan net de spits voorbij zijn en het minder druk is op de weg.
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')