Ik heb de plek op Googlemaps opgezocht en bekeken. Duidelijk een ernstige fout van de chauffeur. Fietsers hebben op die rotonde namelijk voorrang. En hij had beter moeten kijken, of eerder moeten kijken en inschatten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:50 schreef badboynova het volgende:
Hier een foto voor de mensen die bekend zijn met de plek des onheils,hierop is te zien dat de broeders aan de zijkant van de bus nog bezig zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef genakt het volgende:
Het gebeurt zo vaak dat iemand word doodgereden waar om is dit dan zo speciaal
niet dat het niet erg is natuurlijk
Maar daar is hier toch helemaal geen sprake van. Het was geen kleuter en het had dus ook niks met slingeren te maken. De chauffeur heeft geen voorrang gegeven, omdat hij dacht dat er niks naast hem zat. Oftewel, hij heeft vantevoren niet gekeken wat er voor verkeer op de rotonde zit en waar die mogelijk naartoe moeten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef YazooW het volgende:
Elke ochtend als ik naar school fiets zie ik dus van die kleine kids hun vader/moeder achterna fietsen op die kleine fietsjes van hun waar nog net geen zijwieltjes meer aanzitten. Pa/ma heeft meestal nog een andere kleuter achter op de fiets zitten waar ze het zo druk mee hebben dat ze de andere kleuter die zelf fiets niet echt meer in de gaten kunnen houden. Die kids zie je dan ook alle kanten van de weg opschieten zonder te kijken, levensgevaarlijk. Heb al vaak zat "bijna-ongelukken" zien gebeuren, tsja, op een dag gaat het natuurlijk wel een keer fout. Sterkte aan de nabestaanden enzo...
Mijn god,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef badboynova het volgende:
Via een kennis gehoord( weet niet als het waar is) de jongen mocht vandaag voor het eerst alleen zelf naar school gaan
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef badboynova het volgende:
Via een kennis gehoord( weet niet als het waar is) de jongen mocht vandaag voor het eerst alleen zelf naar school gaan
dat is de nachtmerrie va iedere ouderquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
Vreselijk zeg, het zal je kind maar zijn.
Ook een nachtmerrie voor de bestuurder van de touringcar
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef badboynova het volgende:
Als je een kind van 8 jaar naar school brengt, krijg je als ouders commentaar dat het zo gevaarlijk is, al die auto's die af en aan rijden bij de school.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Onder het mom van daar worden ze zo zelfstandig van, en, je bent nu groot genoeg!
Je kunt het best zelf hoor. Ondertussen wetend dat het een gevaarlijke weg is.
Maar ja we zijn klootjesvolk en geen ministerfamilie, of koningsfamilie of een vipper..en met de auto naar school brengen is dan te decadent oid...
En dit overkomt je één keer en dat was het dan dus...
Dan sla je jezelf toch voor je kop....!!!!
![]()
OMG gruwelijk dit...het ergste dat een mens kan overkomen is dat.
Arm kind en ouders..
Damn ik reed pas nog op een fiets. Sterktequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:41 schreef Thomas B. het volgende:
Damn ik reed pas nog bij die rotonde. Sterkte
Dat is helemaal sneu, wil je je kind het geluk gunnen om alleen te mogen fietsen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:12 schreef badboynova het volgende:
Natuurlijk is het moeders schuld niet, maar als je goed luisterd naar je moederhart weet je zelf wel het beste, wat goed is voor je kinderen, ook al wil een overheid daar wel eens anders over denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je een kind van 8 jaar naar school brengt, krijg je als ouders commentaar dat het zo gevaarlijk is, al die auto's die af en aan rijden bij de school.
Een kind van 8 moet toch zelfstandig op de fiets naar school kunnen.
Het is absoluut niet moeders schuld en zeker niet die van het kind. De enige schuldige is de buschauffeur. Die heeft niet opgelet. Dode hoek of niet, je moet gewoon al eerder zien dat daar een kind fietst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |