Mja, hij heeft een zwakke blaas, zeker in emotionele situatiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. hij trok zich meteen terug in de wc toen ik dat doorgaf.
oh is dat het. Maar nu ga ik even rusten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, hij heeft een zwakke blaas, zeker in emotionele situaties
neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Milou__ het volgende:
Wordt er tegenwoordig geen linkje geplaatst naar het volgende topic
Nee, ik heb standaard een fles naast de tv staan, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh is dat het. Maar nu ga ik even rusten.
Zo'n reading vergt veel energie. Moet ik nog wat water voor je instralen ondertussen?
ah mooi.. succes met je stam dan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik heb standaard een fles naast de tv staan, dus dat zit wel goed
Komt goed, ik ga hem ff wakker schuddenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah mooi.. succes met je stam dan!
25 kilo..???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net uit gesprek bij AkzoNobel, super bedrijf, kreeg 25kg zout als welkomskado!! en ze bellen me aan het eind van de middag of het door kan gaan!
Aiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
mogge...
tentamens vandaag gingen niet puik![]()
en ik had echt goed geleerd, vond ik
nou ja, voor deel 1, en dat ging dus ook niet puik!
op naar grammatica morgen..
nee eigenlijk kreeg ik alleen maar 2 businesscards...quote:
zesjes mentaliteit!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
kan zijn dat ik ze gehaald heb, maar niet met de 8 die ik zou willenmaar dan met de 5,6 die ook voldoende is
dus dan ben ik aan het mierenneuken
als ik ooit een beurs wil krijgen voor een goede universiteit in de UK zal ik wel beter moeten doen dan zesjes..quote:
ja goed, maar de vraag is of je dat wil...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik ooit een beurs wil krijgen voor een goede universiteit in de UK zal ik wel beter moeten doen dan zesjes..
Lijkt mij niks iigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja goed, maar de vraag is of je dat wil...
QFT!!!!!quote:
Ik hobbel liever naar Denemarken of Zwedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |