Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, die cellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wie zijn er dan verhuisd, de criminelen of de dienders
*proestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, die cellen natuurlijk.
Bij ons sturen ze de criminelen voortaan naar huis met een extra sieraadje aan hun enkel......quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je wel om lachen, maar hoe verklaar je het anders?
immerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De piemol is weer schoon idd
Nuecken?
ik ben gewoon snelquote:
dat er minder criminelen zijn in Nederlandquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je wel om lachen, maar hoe verklaar je het anders?
Dat is dan wel de bedoelingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij ons sturen ze de criminelen voortaan naar huis met een extra sieraadje aan hun enkel......
Net als een stout kind mogen ze een tijdje niet buiten spelen
opbrengst ga je verdelen onder de je armen ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga weer eens aan het tikken. gebruikersvoorwaarden, hoe en wat, betalingsinformatie... pfft... Maar goed, het is voor een goed doel.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga weer eens aan het tikken. gebruikersvoorwaarden, hoe en wat, betalingsinformatie... pfft... Maar goed, het is voor een goed doel.
whehehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
opbrengst ga je verdelen onder de je armen ?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Godver.. koffie koud geworden
dat zal me leren zo hard te werken
Voornamelijk onder mijn linker en rechter broekzak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
opbrengst ga je verdelen onder de je armen ?
drankmisbruik!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Godver.. koffie koud geworden
dat zal me leren zo hard te werken
erg hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je moet nog 3 dagen werken deze week
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef friemelaar het volgende:
Sommige mensen moesten ze de handjes afhakken.
Heb hier een XP labpie...
Gaat niet meer op internet, en maakt geen draadloze verbindingen weer, meneer had geprobeerd zijn nieuwe ADSL aan de gang te krijgen
quote:
anders ik wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog wel een job waar je minder dagen hoeft te werken
ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog wel een job waar je minder dagen hoeft te werken
daarom ben ik dus gestopt met dat soort klussen te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef friemelaar het volgende:
Sommige mensen moesten ze de handjes afhakken.
Heb hier een XP labpie...
Gaat niet meer op internet, en maakt geen draadloze verbindingen weer, meneer had geprobeerd zijn nieuwe ADSL aan de gang te krijgen
er zouden dan wel een hoop mensen werkeloos wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alle computers zouden standaard een "noob-slot" moeten hebben, net als vroeger de videorecorders een kinderslot hadden (waarvan mijn moeder aan mij moest vragen hoe ze het moest uitschakelen)
nee hoor, alleen de niet-IT mensen kunnen dan niet eraan klooienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom ben ik dus gestopt met dat soort klussen te doen![]()
[..]
er zouden dan wel een hoop mensen werkeloos worden
het moet wel een job in Europa zijnquote:
dan moet je daar ook gaan werkenquote:
Bengelquote:
dan hebben die toch minder werkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de niet-IT mensen kunnen dan niet eraan klooien
eerst een diploma en dan pas toegang tot het programma dat je noob slot eraf haalt
ik wijs ze gewoon door naar jou, moet hier geen concurrenten, pottenkijkers en ander van dat vreemdsoortig tuig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het moet wel een job in Europa zijn![]()
[..]
nee juist meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Bengel
[..]
dan hebben die toch minder werk
zegt wie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het moet wel een job in Europa zijn![]()
[..]
dan moet je daar ook gaan werken
en bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wijs ze gewoon door naar jou, moet hier geen concurrenten, pottenkijkers en ander van dat vreemdsoortig tuig.
dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Werk gepraat.Blijf wel op de achtergrond.
Ll. Goldi, iedereen.![]()
![]()
ik heb maar 1 baan in de aanbieding op het momentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wijs ze gewoon door naar jou, moet hier geen concurrenten, pottenkijkers en ander van dat vreemdsoortig tuig.
En die wordt vastgehouden voor mijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor![]()
[..]
ik heb maar 1 baan in de aanbieding op het moment![]()
dus stuur ze maar ergens anders naar toe
hoi Bquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Werk gepraat.Blijf wel op de achtergrond.
Ll. Goldi, iedereen.![]()
![]()
Soort van snack attack dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens een bak koffie met een punt walnoten-boterkoek
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee juist meer
mensen MOETEN hun wel bellen ...
laten we het hopenquote:[..]
zegt wie?
warm land is ook prima hoor
ligt er natuurlijk wel aan wat voor werk
Misschien snel ja
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou je denken.
er zal als het goed is geinstalleerd ook niks gemaakt moeten worden
[..]
laten we het hopen![]()
sloerie uit de slobbequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En die wordt vastgehouden voor mij
echt, ik voel me reuze vereerd
en donderdag wordt het snack attackquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
u riep mequote:
Dat moet wel lekker smaken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |