ik denk hetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buiten de bewoonde wereld.
ze willen die kreunende mensen niet in de buurt
dat lijkt me niet zo'n strak planquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon zelf wat lopen kutten met stukjes pijp.
dan zou de stroom er al eerder vanaf zijn geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of iemand heeft lopen kutten met de kabeltjes.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of iemand heeft lopen kutten met de kabeltjes.
Run like hellquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:07 schreef Klonk het volgende:
ik kom er net achter dat de buren twee weken op vakantie zijn.
twee weken Pink Floyd op standje orkaan en de subwoofer open
zet de koffiekopjes maar uit de kastquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:07 schreef Klonk het volgende:
ik kom er net achter dat de buren twee weken op vakantie zijn.
twee weken Pink Floyd op standje orkaan en de subwoofer open
hey GFquote:
The Wall is ook een super plaatquote:
LLquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:11 schreef Ladylike het volgende:
meurning
al druk bezig met verkopen typen
dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:15 schreef Ladylike het volgende:
GF
Rest
boh, net zo veel zin als gisteren
I knowquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor hem is het al bijna avond
Llquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:11 schreef Ladylike het volgende:
meurning
al druk bezig met verkopen typen
Nee, zeker nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:12 schreef Klonk het volgende:
Pink Floyd heeft geen slecht album gemaakt
succesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef cablegunmaster het volgende:
CGM is er weer vandoor.
College's en zulks
CGMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef cablegunmaster het volgende:
CGM is er weer vandoor.
College's en zulks
Mannekequote:
quote:
och, je kent mij, ondanks dat ik geen zin ben, doe ik mijn werk wel naar behorenquote:
Friemelquote:
Wat is er?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:37 schreef Symphonic het volgende:
De koffiemods kunnen zo bij de politie...
Normaal stikt het er hier van en als je er eentje dringend nodig hebt zijn ze nergens te vinden
aha koffie is dus genoegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
och, je kent mij, ondanks dat ik geen zin ben, doe ik mijn werk wel naar behoren
het kost de baas alleen wat meer koffie
MPGquote:
Niet altijdquote:
Mogguh MPGquote:
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet altijd
maar frans heeft niet meer te bieden
Bij jullie zuip ik alles op!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik al![]()
als jij hier alleen aan de koffie zou zitten.....
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef friemelaar het volgende:
![]()
België krijgt Tilburgse gevangenis niet vol
Sinds wanneer hebben ze wat te willen dan?quote:België vindt onvoldoende gevangenen die hun straf in Tilburg willen uitzitten.
als je goed leest gaat het erom dat gedetineerden die daarnaar toe verplaatst worden, voor hun familie en vrienden in het buitenland verblijven en dat brengt altijd problemen met zich mee (denk aan ex-criminele familie die het land niet uit mag en dus die gedetineerden niet kunnen bezoeken)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:46 schreef friemelaar het volgende:
Dat is niet zo verwonderlijk.
Het gaat om een voormalige militaire kazerne.
Die is voor veel geld omgebouwd tot asielzoekerscentrum, en nu willen ze er andere "buitenlanders" in opsluiten.
ik weet 1 drankje wat je iig niet meer zal zuipenquote:
de oude Willem II kazerne zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:46 schreef friemelaar het volgende:
Dat is niet zo verwonderlijk.
Het gaat om een voormalige militaire kazerne.
Die is voor veel geld omgebouwd tot asielzoekerscentrum, en nu willen ze er andere "buitenlanders" in opsluiten.
zij niet, de familie welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze wat te willen dan?
hey flessepesjequote:
Flashquote:
Jawel, alleen met mate(n)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet 1 drankje wat je iig niet meer zal zuipen![]()
[..]
de oude Willem II kazerne zeker
Word je goed verzorgd?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef friemelaar het volgende:
Klopt LL die familie is het grote probleem in dit verhaal.
Inderdaad de W II kazerne aan de ringbaan zuid GF
Maar.... wij hadden toch ook een cellen tekort ( in elk geval nog niet zo heel erg lang geleden) is dat inmiddels helemaal opgelost en hebben we nu een cellen overschot ofzo![]()
Ik denk stiekem dat de kazerne niet aan onze (luxe) eisen voldoet als gevangenis
wie zijn er dan verhuisd, de criminelen of de diendersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]er is momenteel een cellen overschot in Nederland en in Belgie een tekort
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wie zijn er dan verhuisd, de criminelen of de dienders
toch erg dat er met alles rekening gehouden moet worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je goed leest gaat het erom dat gedetineerden die daarnaar toe verplaatst worden, voor hun familie en vrienden in het buitenland verblijven en dat brengt altijd problemen met zich mee (denk aan ex-criminele familie die het land niet uit mag en dus die gedetineerden niet kunnen bezoeken)
en dat daarom mensen niet verplicht verplaatst kunnen worden
Het gaat niet om het complex...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |