Is inderdaad wat handiger om duidelijk te zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:04 schreef Artbij2 het volgende:
Ik ga ook trouwen, in mei. Ik ben nu bezig met het regelen van de feestzaal en zit met het volgende. Wat is een normale prijs voor een feest? Wat moet je rekenen per persoon? En is het voordelig om drank af te kopen?
??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Is inderdaad wat handiger om duidelijk te zijn.
-knip-
Er word benieuwd door 2 personen.
Zou kunnen, maar 100 gasten bedienen door 2 personen lijkt mij aan de zeer magere kant. Is er dan ook nog iemand die de drank inschenkt?quote:
Is niet aan de magere kant denk ik. Maar dat is de vraag niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar 100 gasten bedienen door 2 personen lijkt mij aan de zeer magere kant. Is er dan ook nog iemand die de drank inschenkt?
Ik denk dat het heel moeilijk is om hier antwoord op te geven. Om je een voorbeeld te geven, de locatie waar wij trouwen neem je standaard voor een feestavond een feestavond drankarrangement (waar ook wat zoutjes enzo bijzitten) van 34,50 pp. En je kan dit nog upgraden met bepaalde soorten wijn of buitenlands gedistilleerde dranken waardoor het uiteraard duurder wordt... Het is dan overigens 4,5 uur onbeperkt drinken.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:04 schreef Artbij2 het volgende:
Ik ga ook trouwen, in mei. Ik ben nu bezig met het regelen van de feestzaal en zit met het volgende. Wat is een normale prijs voor een feest? Wat moet je rekenen per persoon? En is het voordelig om drank af te kopen?
Dat ligt er natuurlijk aan watvoor 'publiek' er komt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:54 schreef Artbij2 het volgende:
De locatie die we op het oog hebben vraagt 25,- voor bier/wijn/fris/binnenlands en dat 28,50 voor alles. Dit is als het afgekocht word. Daarbovenop komt nog de kosten voor hapjes e.d.
We betalen niets extra`s voor zaalhuur. Licht en geluid zit ook bij de prijs in.
Dan de moeilijkste vraag, is afkopen interessant?
idd... En ik maar denken dat wij weinig tijd hadden...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef _aurum_ het volgende:
wow! Da's nog eens doorpakken
Succes met alles!
tnx!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef _aurum_ het volgende:
wow! Da's nog eens doorpakken
Succes met alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |