abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76941408
ja, weetik
Ja doei.
pi_76954473
Ik ga ook trouwen, in mei. Ik ben nu bezig met het regelen van de feestzaal en zit met het volgende. Wat is een normale prijs voor een feest? Wat moet je rekenen per persoon? En is het voordelig om drank af te kopen?
pi_76955356
ligt eraan hoeveel mensen je uitnodigt, wat voor locatie je hebt, of je bediening wilt, etc.

prijs p.p. ligt aan soort drank (alleen bier, fris, wijn of ook gedistilleerd) etc.
Ja doei.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:41:40 #79
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_76960701
Oeps, ik was jullie kwijt.. tvp'tje dus
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_76961202
mezelf ff in de Wiki gezet
pi_76961428
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:04 schreef Artbij2 het volgende:
Ik ga ook trouwen, in mei. Ik ben nu bezig met het regelen van de feestzaal en zit met het volgende. Wat is een normale prijs voor een feest? Wat moet je rekenen per persoon? En is het voordelig om drank af te kopen?
Is inderdaad wat handiger om duidelijk te zijn.

Feest van 20:00u tot 1:30 op een vrijdagavond voor 100 personen. Iedereen mag alles drinken. Gaat om een zaal in een complex. Er word bediend door 2 personen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Artbij2 op 18-01-2010 16:53:18 (Vette typo.) ]
  maandag 18 januari 2010 @ 14:45:20 #82
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_76965632
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef Artbij2 het volgende:

[..]

Is inderdaad wat handiger om duidelijk te zijn.

-knip-
Er word benieuwd door 2 personen.
??
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_76965711
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

??
Bediend?
  maandag 18 januari 2010 @ 15:29:57 #84
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_76967572
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bediend?
Zou kunnen, maar 100 gasten bedienen door 2 personen lijkt mij aan de zeer magere kant. Is er dan ook nog iemand die de drank inschenkt?
pi_76972028
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar 100 gasten bedienen door 2 personen lijkt mij aan de zeer magere kant. Is er dan ook nog iemand die de drank inschenkt?
Is niet aan de magere kant denk ik. Maar dat is de vraag niet.
pi_76972402
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:04 schreef Artbij2 het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk is om hier antwoord op te geven. Om je een voorbeeld te geven, de locatie waar wij trouwen neem je standaard voor een feestavond een feestavond drankarrangement (waar ook wat zoutjes enzo bijzitten) van 34,50 pp. En je kan dit nog upgraden met bepaalde soorten wijn of buitenlands gedistilleerde dranken waardoor het uiteraard duurder wordt... Het is dan overigens 4,5 uur onbeperkt drinken.
pi_76973109
onze locatie is 24,50 p.p. voor alle drank en dan nog wat extra voor de hapjes, max 30 denk ik dat we kwijt zijn. Hebben zo'n 90 gasten
Ja doei.
pi_76999068
De locatie die we op het oog hebben vraagt 25,- voor bier/wijn/fris/binnenlands en dat 28,50 voor alles. Dit is als het afgekocht word. Daarbovenop komt nog de kosten voor hapjes e.d.

We betalen niets extra`s voor zaalhuur. Licht en geluid zit ook bij de prijs in.

Dan de moeilijkste vraag, is afkopen interessant?
pi_77020553
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:54 schreef Artbij2 het volgende:
De locatie die we op het oog hebben vraagt 25,- voor bier/wijn/fris/binnenlands en dat 28,50 voor alles. Dit is als het afgekocht word. Daarbovenop komt nog de kosten voor hapjes e.d.

We betalen niets extra`s voor zaalhuur. Licht en geluid zit ook bij de prijs in.

Dan de moeilijkste vraag, is afkopen interessant?
Dat ligt er natuurlijk aan watvoor 'publiek' er komt...
pi_77022244
Net even een gastenlijst gemaakt... 112 in totaal voor het feest... ik vind 100 wel een mooi rond getal, dus er gaat waarschijnlijk nog geschrapt worden. Misschien nog wel meer.
En eten met 24 personen.
Nu nog een locatie, binnenkort een stuk of 3 bekijken.

Ik ben bijna uit de keuze van mn jurk, dus daar kan ik deze week ook achteraan bellen.

Morgen gesprekje met onze ceremoniemeester.

Eindelijk zit er wat schot in de zaak. Gaat helemaal goed komen.
pi_77022727
wij hebben veel studenten en achterhoekers dus euh.. afkopen
Ja doei.
pi_77023199
*meldt*

op 28 december heeft m'n partner officieel mijn hand gevraagd...trouwdatum wordt 28 januari 2010

jaja, dat is iets wat kort dag, maar leg ik zo ff uit.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_77023320
Wij weten sinds kort dat we voor 4 jaar naar het buitenland (Kazachstan) gaan. Ik heb altijd geroepen dat ik niet ongetrouwd in het buitenland zou willen wonen, dusssss.

Ondanks de superkorte voorbereidingstijd is het ons dus wel gelukt om de trouwdatum op 28 januari 2010 te zetten! Dat is namelijk de dag dat we elkaar precies 18 jaar geleden hebben leren kennen

Ondertrouw was 14 januari.
Inmiddels ook:
Ring geregeld
Bruidssuite geregeld
Lunchlocatie geregeld
Getuigen geregeld (1 ervan moest met spoed een nieuw paspoort aanvragen, deze was verlopen )

Verder doen we geen feest op de 28ste, maar wel een bijeenkomst en diner in Schotland, ergens in mei. Hiervoor ben ik nu bezig het restaurant te regelen, maar daar hebben we nog even de tijd voor, gelukkig.

Zaterdag as naar de winkel voor een mooi bruidsboekpak of zo, een jurk wil ik niet
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_77034375
wow! Da's nog eens doorpakken

Succes met alles!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_77040427
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef _aurum_ het volgende:

Succes met alles!
idd... En ik maar denken dat wij weinig tijd hadden...
pi_77040461
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef _aurum_ het volgende:

Succes met alles!
tnx!

het scheelt natuurlijk wel, dat we geen groot feest geven. We doen het klein en pas later in mei geven we een feestdiner. Maar inderdaad....we zijn op zich best snelle beslissers met alles en dat komt in zo'n tijdspad behoorlijk goed uit
(Roos Vonk)
pi_77045612
Net de trouw-gemeente gebeld... Ze hebben plek . Nu nog ff het tijdstip kiezen...
pi_77046233
Zo Essebes, dat is inderdaad wel heel erg snel.

Ceremoniemeester is net weg hier. Hij gaat op zoek naar feestlocaties en een trouwauto + chauffeur (of in ieder geval iemand die in zo'n auto kan rijden).
Vriendlief gaat een afspraak maken voor het ontwerp van de kaarten komende week.
En ik ga zo weer naar mn werk haha.

We moeten nog veeeeeel doen in ieder geval... Owja... bloemen, bruidsuite, wat doe je met je mensen tussen het trouwen en het feest... en vooral de mensen die van buitenaf komen? etc etc...
pi_77047220
ga je niet zelf op zoek naar een feestlocatie? ik zou dat soort dingen echt zelf liever doen. Daarom hebben wij ook geen ceremoniemeester wrsch
Ja doei.
pi_77047482
Wij hebben net de offerte binnen gekregen voor de trouwlocatie, we zitten 500 euro onder de 'omzetgarantie', maar dat komt mijns inziens wel goed aangezien de drankjes bij het diner en aankomst op nacalculatie gedaan wordt. Maar ik vind het toch zo'n smak geld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')