Zal ik nu maar even happen danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef gothic-blackie het volgende:
nou hier is de kaart dan
http://www.snirc.nl/fotos/trouwkaart.jpg
en ja zus (me zus leest stiekem mee) je mag best reageren
thanks zusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zal ik nu maar even happen dan
Lief kaartje hoor Zus en ach die spelfout die onthouden we voor op het feest zelf![]()
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor! Wij zijn 9 april 2009 getrouwd, we zijn ook in jan. pas begonnen met plannen maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:23 schreef RvLaak het volgende:
nah... Ik zal me dan ook maar melden... Gisteren hebben mn vriendin (verloofde nu...) en ik besloten te gaan trouwen. In al onze "wijsheid" hebben we besloten dit op 8 april as te doen...
Vandaag komen we er achter dat er toch "iets" meer te regelen is dan we dachten
Tis nogal wat zeg.. 1000 euro!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef Mr_Moon het volgende:
Onze locatie/traiteur wil alvorens we "voorproeven", dat we het contract tekenen en een aanbetaling doen van 1000 euro... Is dat normaal in dit wereldje?
Hoe hebben jullie dat "zo snel" met de locatie geregeld dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:21 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor! Wij zijn 9 april 2009 getrouwd, we zijn ook in jan. pas begonnen met plannen maken.
Veel plezier!
Da's wel zo makkelijk ja... En het feest?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:15 schreef IJzercookie het volgende:
Wij hadden als lokatie voor lunch een restaurant hier in de straat. Niet specifiek een lokatie voor bruiloften. Wellicht scheelt dat. Zal waarschijnijk ook in prijs en in mogelijkheden gescheeld hebben. Geen vaste arrangementen maar alles kon.
a, dat maakt het geheel wel heel makkelijkquote:Op zondag 17 januari 2010 13:22 schreef IJzercookie het volgende:
Wij hebben geen feest gedaan![]()
's ochtends getrouwd in het stadhuis, daarna met zijn alleen naar het restaurant gewandeld. Koffie/thee met tiramisu en daarna lunch. Wij zelf zijn nog foto's gaan maken...
Sorry, maar wij willen geen fotograafquote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef IJzercookie het volgende:
ach, heel makkelijk was het niet, maar wel heel erg leuk.
8 april is nog vrij in mijn fotografie-agenda
Zowel mn vriendin als ikzelf hebben een bloedhekel aan foto-sessies. Ook kunnen schoonva & va beide ontzettend goede foto's maken.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:44 schreef IJzercookie het volgende:
Oei, ik zou toch echt een fotograaf inhuren.
Ik heb van een aantal bruiloften de resultaten van wegwerpcamera's gezien.. dat is niet echt super.
Voor het feest 's avonds kan dat prima, maar voor de herinnering zou ik zeker een prof inschakelen!
Ik ben ook niet zo dol op foto's maar voor mijn trouwerij wilde ik het zeker weten!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:53 schreef RvLaak het volgende:
Wij maken ons niet druk over de kwaliteit van de "papieren" herinneringen
we hebben geboekt! We zitten een week lang in dit schattige huisje in Brecon. Lekker motorrijden van daaruitquote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ja, MB, gaan jullie ook trouwen?![]()
![]()
enneh, wij zitten lekker naar huwelijksreisopties te kijken. Zouden eerst 'gewoon' gaan kamperen in Wales, maar zit nu toch naar particuliere huisjes te zoeken en heb echt de meest geweldige gevonden daarneten wellicht doen we dan een weekje lekker dat huisje en van daar uit lekker rondrijden en dan als het lekker weer is ook gewoon nog wat dagen kamperen
![]()
Is inderdaad wat handiger om duidelijk te zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:04 schreef Artbij2 het volgende:
Ik ga ook trouwen, in mei. Ik ben nu bezig met het regelen van de feestzaal en zit met het volgende. Wat is een normale prijs voor een feest? Wat moet je rekenen per persoon? En is het voordelig om drank af te kopen?
??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Is inderdaad wat handiger om duidelijk te zijn.
-knip-
Er word benieuwd door 2 personen.
Zou kunnen, maar 100 gasten bedienen door 2 personen lijkt mij aan de zeer magere kant. Is er dan ook nog iemand die de drank inschenkt?quote:
Is niet aan de magere kant denk ik. Maar dat is de vraag niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar 100 gasten bedienen door 2 personen lijkt mij aan de zeer magere kant. Is er dan ook nog iemand die de drank inschenkt?
Ik denk dat het heel moeilijk is om hier antwoord op te geven. Om je een voorbeeld te geven, de locatie waar wij trouwen neem je standaard voor een feestavond een feestavond drankarrangement (waar ook wat zoutjes enzo bijzitten) van 34,50 pp. En je kan dit nog upgraden met bepaalde soorten wijn of buitenlands gedistilleerde dranken waardoor het uiteraard duurder wordt... Het is dan overigens 4,5 uur onbeperkt drinken.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:04 schreef Artbij2 het volgende:
Ik ga ook trouwen, in mei. Ik ben nu bezig met het regelen van de feestzaal en zit met het volgende. Wat is een normale prijs voor een feest? Wat moet je rekenen per persoon? En is het voordelig om drank af te kopen?
Dat ligt er natuurlijk aan watvoor 'publiek' er komt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:54 schreef Artbij2 het volgende:
De locatie die we op het oog hebben vraagt 25,- voor bier/wijn/fris/binnenlands en dat 28,50 voor alles. Dit is als het afgekocht word. Daarbovenop komt nog de kosten voor hapjes e.d.
We betalen niets extra`s voor zaalhuur. Licht en geluid zit ook bij de prijs in.
Dan de moeilijkste vraag, is afkopen interessant?
idd... En ik maar denken dat wij weinig tijd hadden...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef _aurum_ het volgende:
wow! Da's nog eens doorpakken
Succes met alles!
tnx!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef _aurum_ het volgende:
wow! Da's nog eens doorpakken
Succes met alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |