Ow wat leuk om te lezen dat iedereen weer druk is met de trouwplannen! Hier ook zo. Komt misschien toch een beetje door de feestdagen enzo denk ik dat iedereen even met andere dingen bezig was? Wij hadden ook steeds het idee dat we nog héééééééééél lang hadden, maar eigenlijk moet er toch ook best al veel gedaan worden!
Het eerste dat we gedaan hebben is 'Save the dates' gemaakt, en verstuurd nar alle buitenlandse gasten. Daarmee is gelijk ook de stijl voor bijvoorbeeld de uitnodigingen e.d. alvast bepaald, want ik wil dat alles op elkaar aansluit. Gelukkig al veel positieve reacties op gehad, dus dat geeft een lekker gevoel.
Verder hebben we (via Facebook) een pagina gemaakt waarop bruiloftsgasten kunnen discussieren over tickets, hotels, vakanties en andere vragen. Dat begint ook al leuk te lopen en iedereen helpt elkaar met tips, leuk!
Komende zaterdag hebben we een afspraak bij DE locatie waar we graag het hele gebeuren plaats zouden laten vinden, ik hoop zó erg dat dat lukt! ( Want als niet dan moeten we heul hard na gaan denken hoe we het dán willen).
We hebben een fotografe gevonden die he-le-maal precies foto's maakt zoals waar wij naar op zoek zijn ( en dat is niet eenvoudig, zeker niet hier!) en die ook nog eens binnen ons budget past en gewoon helemaal perfect is eigenlijk. Alleen.... ze wil zich nog niet vastleggen voor september, dus we moeten tot eind mei nog even nagels bijten (en ondertussen toch stiekem toch ook nog maar even rondkijken naar een ander voor de zekerheid)
We zijn bij de juwelier geweest om ontwerpen voor ringen te bespreken, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Op dit moment wordt er in ieder geval voor mij een 'proefring' gemaakt in zilver om eens te bekijken hoe dat model zit, en of het comfortabel is om te dragen. Zo ja, dan kunnen we van daar uit verder bekijken hoe en wat qua materiaal, stenen etc.
Ik heb een jurk besteld, HEUL eng via internet rechtstreeks bij een ontwerpster uit Amerika. Slechts twee plaatjes gezien, en dus nooit kunnen passen of het materiaal in het echt gezien, maar ik ben er gewoon verliefd op, dus ik ga de gok wagen. Druist helemaal tegen al mijn persoonlijkheid in, normaal ben ik de grootste twijfelkont die er is.... ENG!!!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...