Ik kan m'n ogen nooit van Olivia (quote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik ook!. Ik ben hele eps altijd maar bezig om Peter aan te moedigen. He's the man
.
Paaar posts terug heb ik een plaatje van hem gepost.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeft er iemand die kale dude gezien? Ik zie hem nooit.
Bij Fringe is het denk ik wat moeilijker om elke ep een tipje van de sluier op te lichten, omdat het verhaal van zo'n ep erg anders is dan de hoofdverhaallijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef Henno het volgende:
[..]
Mwah met Lost lukte Abrams dat ook aardig... daar werd in bijna iedere ep weer een klein tipje van de sluier opgelicht, en was het steeds weer uitkijken naar de volgende week omdat je wist dat dan weer iets anders duidelijk zou worden. Momentum. Dit heb ik met Fringe veel minder, waar 80% van de episodes aandoen als fillers (er gebeurt iets gruwelijks, Fringe team arriveert en lost de zaak weer op), zonder duidelijke progressie.
[..]
Je zorgt er alleen wel voor dat de kijkers van het eerste uur die wél de hele verhaallijn kennen op een gegeven moment afhaken, want dat gaat simpelweg gebeuren als er vragen te lang onbeantwoord blijven. Uiteindelijk gaat het toch om William Bell, de Observers, de shapeshifters en het hoe en waarom van het parallelle universum (en wanneer komt die vage ondergrondse boormachine weer eens aan bod?). De gruwelijke gebeurtenissen eromheen zouden een middel moeten zijn om dat verhaal te vertellen, geen doel op zich zeg maar.
Serieus? Ik vind haar echt niks, zo mannelijk. Matige actrice ook. Dan liever Astrid.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik kan m'n ogen nooit van Olivia () af houden.
Tja... jij vond Juliet van Lost ook leuk tochquote:Op zondag 24 januari 2010 17:51 schreef Symer het volgende:
Astrid is meer friend-zone type. Dan Olivia, die ogen, die symmetrie, die lach, als je haar aan de haak hebt geslagen zou dat echt een verovering zijn.
[ afbeelding ]
![]()
Correct, al scoort Juliet wat minder punten omdat ze een snaveltje heeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tja... jij vond Juliet van Lost ook leuk toch.
Wat een ontzettend charmante vrouwquote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Symer het volgende:
Dat lijkt alleen maar zo door dat pak wat ze altijd moet dragen.
Also, dat Australische accent
Die vind ik dan wel weer erg do-ablequote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Damn it, al de tweede Australische babe in een serie waar ik fan van ben (de ander is Yvonne Stahovski).
Hij was bijna dood geweest!quote:
Geloof dat William bell maar een rol had voor 3 eps. en geloof dat dat quotum al bereikt is.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef dapluiz het volgende:
Redelijke aflevering idd, van mij mag William Bell wel weer eens langskomen
Ik eigenlijk ook! Toffe powerbitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, ze hebben natuurlijk nog een flink aantal afleveringen over. Ik gok dat we nu nog een aantal fillers krijgen met wellicht een epi die naar de verhaallijn linkt en dat dan de storm losbarst. Spijtig, maar waar. Overigens vind ik de Fringe-fillers doorgaans goed te pruimen (zelfde heb ik bij Supernatural), alleen die aflevering van afgelopen week was een beetje jammer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp
heb net in 1.5 dag seizoen 2 (tot nu toe) er doorheen gejaagd, ik vond seizoen 1 boeiender maar het kan me zeker nog bekoren... ik ben gewoon benieuwd hoe ze alle losse eindjes tot nu toe aan elkaar gaan knopen...
Losse eindjes:
The Observer
The Otherside war
Peter's mother
Peter's death
Massive dynamic (moet haast ook nog wel iets mee gebeuren)
etc
en nu ga ik even op fringepedia lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |