Jaahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:03 schreef JanPiraat het volgende:
Oow ik heb het einde gemist was het nog spannend ?
Anders ga je slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:04 schreef Ticker het volgende:
Serieus.. gaan we nog langer door
Ik ben echt moe hoor.
Heeft ze jeuk?quote:
Picaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
mijn kontje is toch wel lekkerder dan die in de op
Al gepostquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef pumpkinsoup het volgende:mijn kontje is toch wel lekkerder dan die in de op
Ik wil ook niet meer maarja die pumpkin ging 2 uur geleden slapen en is nu nog bezig dus als ik eerder slaap dan haar dan verlies ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:04 schreef Ticker het volgende:
Serieus.. gaan we nog langer door
Ik ben echt moe hoor.
I WINquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:02 schreef MaddoxX het volgende:
neen kom maak deze vol: naamtopic 2: bosjebloemen??
Ik woon bij m'n vader, en als ik op mezelf ga moet ik of genoeg verdienen of ik ga kraken. Das nog met een doel ook, en het bespaard geld.quote:
Van wie is die platte shizzle?quote:
elleuuf.gif!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef pumpkinsoup het volgende:mijn kontje is toch wel lekkerder dan die in de op
Dit klinkt zooo bekendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer maarja die pumpkin ging 2 uur geleden slapen en is nu nog bezig dus als ik eerder slaap dan haar dan verlies ik
Dat is waar, we doen het voor onze eigen waardigheid!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer maarja die pumpkin ging 2 uur geleden slapen en is nu nog bezig dus als ik eerder slaap dan haar dan verlies ik
Dat mot nog ouder worden.. maarja dan ist meestal al gedaan met de hele hapquote:
quote:
Kzie in je fobo dat je webmaster bent, waarom ga je dan niet programmeren bijv. voor anderen of sites maken om wat bij te verdienen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n vader, en als ik op mezelf ga moet ik of genoeg verdienen of ik ga kraken. Das nog met een doel ook, en het bespaard geld.
Ah ok, omdat ik toestraks las dat je van je moeder naar huis ging. Maar zo zit het dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n vader, en als ik op mezelf ga moet ik of genoeg verdienen of ik ga kraken. Das nog met een doel ook, en het bespaard geld.
Ik verveel me elke nacht rond dit tijdstip, mn ritme in stand houden dus :p Kan het beter aan jou vragenquote:
T'is best lastig om je kunsten aan te bieden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kzie in je fobo dat je webmaster bent, waarom ga je dan niet programmeren bijv. voor anderen of sites maken om wat bij te verdienen?
Er staat al iig meer in dat topicquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kontjes zijn interessanter dan een bosje bloemen
Geen ideequote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik verveel me elke nacht rond dit tijdstip, mn ritme in stand houden dus :p Kan het beter aan jou vragen
Kijk bijv. eens op Sitedeals.nl, daar kan je redelijk anooniem een profiel aanmaken, tegenwoordig is achternaam geeneens verplicht meer volgensmij. En ga texten schrijven/programmeren/designen, ik weet niet wat je kan met sites? of wat heb je onder de knie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
T'is best lastig om je kunsten aan te bieden.
Je wilt ook weer niet betalen voor reclame en aandacht vragen van de belastingdienst.
Je baas zijn kont is lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Die kont in de op is trouwens wel echt baas lekker
bij mij zit t in mn middenbeentje....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:06 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb kramp in m'n rechterbeen
needs massage
Ben ik blij omquote:
iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Die kont in de op is trouwens wel echt baas lekker
Ik had het eigenlijk meer over computer diensten in het algemeen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kijk bijv. eens op Sitedeals.nl, daar kan je redelijk anooniem een profiel aanmaken, tegenwoordig is achternaam geeneens verplicht meer volgensmij. En ga texten schrijven/programmeren/designen, ik weet niet wat je kan met sites? of wat heb je onder de knie?
ik maak er graag soep van...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef pumpkinsoup het volgende:mijn kontje is toch wel lekkerder dan die in de op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die rechter in m'n spoiler heb ik echt respecthoe in vredesnaam kan je zo'n lange drol schijten zonder 'm af te laten breken
[ Bericht 8% gewijzigd door remlof op 12-01-2010 04:22:54 ]
Ik heb 2 keer een baantje gehad bij een mediabedrijf. 1 keer was via jongerenloket met een uitkering tot m'n MBO opleiding begon. Die opleiding faalde te hard en echt nodig had ik het toch niet, ik kan al coden ed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kzie in je fobo dat je webmaster bent, waarom ga je dan niet programmeren bijv. voor anderen of sites maken om wat bij te verdienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Ik niet hoor, die kont uit de OP en die van pumpkin zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:12 schreef JanPiraat het volgende:
waarom heeft iedereen haat aan die kontjes
-chill-quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het is pindakaas.. het is pindakaas... het is pindakaas...
Ja, maar moet half 9 opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:13 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Heul wel, t is belangrijk bij je eigen naam topq aanwezig te zijn :p
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:14 schreef Elmostyle het volgende:
ff nog een andere kont picca, die ik voor de veiligheid maar in een spoiler heb geplaatst:Dat wordt niet meer fappen vanavond dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die rechter in m'n spoiler heb ik echt respecthoe in vredesnaam kan je zo'n lange drol schijten zonder 'm af te laten breken
![]()
Owww oke, en met websites zelf te maken, hoe ben je daarmee? Hoe is je Nederlands, kan je texxten schrijven? Is altijd wel behoefte aan? Hoeveel zou je bijv. vragen voor een text a 400/500 woorden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over computer diensten in het algemeen.
Bijvoorbeeld het in elkaar zetten/knutselen met computers en verhelpen van problemen.
Heb eens wat op marktplaats geplaatst wat op pagina 17 beland en nooit gevonden wordt.. of je moet betalen maarja dat is ook maar voor even.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:14 schreef MaddoxX het volgende:
Doe ff in spoiler idioot, da kan ik hem tenminste nog wegklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 04:16:59 ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:14 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Ga er maar niet neuken danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wil graag de slaapkamer zo fris mogelijk houden
Jahwelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer fappen vanavond dankje
Lol.. waar wil je naartoe?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Owww oke, en met websites zelf te maken, hoe ben je daarmee? Hoe is je Nederlands, kan je texxten schrijven? Is altijd wel behoefte aan? Hoeveel zou je bijv. vragen voor een text a 400/500 woorden?
Ik zeg toch zo fris mogelijkquote:
Cool, dan ben je nog geen internet gewendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:18 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn maag draaide net 360 graden
WTF was dat, pindakaas of iets anders? Die vent kijkt ook apestoned uit zijn ogen...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:18 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn maag draaide net 360 graden
WTF was dat, pindakaas of iets anders? Die vent kijkt ook apestoned uit zijn ogen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Ohja nu je het zegt xdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:20 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Heeft ook alleen zin als je je boek kunt vinden ;p
En deze?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Die tieten zijn een beetje buiten proportie, jammer.
Mwah soms vraagt m'n pa wel of/wanneer ik weer werk ga zoeken. M'n ma "zeikt" er vaker over en m'n zus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ah ok, omdat ik toestraks las dat je van je moeder naar huis ging. Maar zo zit het dus.
Krijg je geen gezeik van je pa dan? Dat je niks uitvoert?![]()
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:22 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
xD Ik ga iig pitten. Succes morgen
Het is net of die tieten me aankijken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En deze?
[ afbeelding ]
ff 't gezicht wegdenken, 't gaat om de tieten
Als ze nog harder met dr armen knijpt heeft ze cup B.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En deze?
[ afbeelding ]
Die zijn beterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En deze?
[ afbeelding ]
Bloedneus..quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:26 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maddoxx, rot ff op met je ranzige afbeeldingen
Even door die zure appel heen bijten joh.. eens dan leer je het en heb je er nooit meer last vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:26 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maddoxx, rot ff op met je ranzige afbeeldingen
kanker gastquote:
Mag ik de tweede van rechts?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:29 schreef Elmostyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo ook maar is slapen
S5 voor hem dan...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:29 schreef SolidasRock het volgende:
Misschien is het zijn voorkeur wel
sorryquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:28 schreef kitao het volgende:
[..]
smerige smeerpijp , ben je mad geworden ?
quote:
Ik chat toch met je..quote:
Thanks for the memoryquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:39 schreef kitao het volgende:
ik krik dit topic wel effe naar een hoger nivo , heb er meer ervaring mee blijkbaar....
[ afbeelding ]
even gegluurd in je fobo (waarom weet ik ook niet) , je bent vrienden met Du_ke ?quote:
woon je in rotterdam ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Oké, nu ga ik echt slapen. Was nog wat lurken/kreeg een PM.
je gaat toch niet beweren dat je dit topic heb geopend om die soepkip te shockeren ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heeft het topic nu nog nutjah toch wel
?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:48 schreef kitao het volgende:
[..]
je gaat toch niet beweren dat je dit topic heb geopend om die soepkip te shockeren ?
Ik ook, truste!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Oké, nu ga ik echt slapen. Was nog wat lurken/kreeg een PM.
en die heeft Pumpkinsoup niet ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:48 schreef Elmostyle het volgende:nee niet echt eigenlijk
De tieten en kontjes zijn interessanter
eerst antwoord geven voordat remlof er een slotje opgooit voor de ochtendploeg....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:57 schreef Elmostyle het volgende:
Volgensmij is het topic nu dood, fijne avond nog iedereen, ik ga maffen
CIAAAO!
komt er nog een dan...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:58 schreef TwyLight het volgende:
Ja ik ga nu ook echt denkt ik, k luister alleen nog chillende muziek
voelenquote:
yep , ik ben ook een beetje quer aangelegd , ik ben dol op vrouwenkontjes en konten...quote:
moet niet , is eigen keuzequote:Op dinsdag 12 januari 2010 05:38 schreef SolidasRock het volgende:
ik moet over half uur naar buiten, bus pakken en reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |