Jaahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:03 schreef JanPiraat het volgende:
Oow ik heb het einde gemist was het nog spannend ?
Anders ga je slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:04 schreef Ticker het volgende:
Serieus.. gaan we nog langer door
Ik ben echt moe hoor.
Heeft ze jeuk?quote:
Picaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
mijn kontje is toch wel lekkerder dan die in de op
Al gepostquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef pumpkinsoup het volgende:mijn kontje is toch wel lekkerder dan die in de op
Ik wil ook niet meer maarja die pumpkin ging 2 uur geleden slapen en is nu nog bezig dus als ik eerder slaap dan haar dan verlies ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:04 schreef Ticker het volgende:
Serieus.. gaan we nog langer door
Ik ben echt moe hoor.
I WINquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:02 schreef MaddoxX het volgende:
neen kom maak deze vol: naamtopic 2: bosjebloemen??
Ik woon bij m'n vader, en als ik op mezelf ga moet ik of genoeg verdienen of ik ga kraken. Das nog met een doel ook, en het bespaard geld.quote:
Van wie is die platte shizzle?quote:
elleuuf.gif!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef pumpkinsoup het volgende:mijn kontje is toch wel lekkerder dan die in de op
Dit klinkt zooo bekendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer maarja die pumpkin ging 2 uur geleden slapen en is nu nog bezig dus als ik eerder slaap dan haar dan verlies ik
Dat is waar, we doen het voor onze eigen waardigheid!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer maarja die pumpkin ging 2 uur geleden slapen en is nu nog bezig dus als ik eerder slaap dan haar dan verlies ik
Dat mot nog ouder worden.. maarja dan ist meestal al gedaan met de hele hapquote:
quote:
Kzie in je fobo dat je webmaster bent, waarom ga je dan niet programmeren bijv. voor anderen of sites maken om wat bij te verdienen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n vader, en als ik op mezelf ga moet ik of genoeg verdienen of ik ga kraken. Das nog met een doel ook, en het bespaard geld.
Ah ok, omdat ik toestraks las dat je van je moeder naar huis ging. Maar zo zit het dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n vader, en als ik op mezelf ga moet ik of genoeg verdienen of ik ga kraken. Das nog met een doel ook, en het bespaard geld.
Ik verveel me elke nacht rond dit tijdstip, mn ritme in stand houden dus :p Kan het beter aan jou vragenquote:
T'is best lastig om je kunsten aan te bieden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kzie in je fobo dat je webmaster bent, waarom ga je dan niet programmeren bijv. voor anderen of sites maken om wat bij te verdienen?
Er staat al iig meer in dat topicquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kontjes zijn interessanter dan een bosje bloemen
Geen ideequote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik verveel me elke nacht rond dit tijdstip, mn ritme in stand houden dus :p Kan het beter aan jou vragen
Kijk bijv. eens op Sitedeals.nl, daar kan je redelijk anooniem een profiel aanmaken, tegenwoordig is achternaam geeneens verplicht meer volgensmij. En ga texten schrijven/programmeren/designen, ik weet niet wat je kan met sites? of wat heb je onder de knie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
T'is best lastig om je kunsten aan te bieden.
Je wilt ook weer niet betalen voor reclame en aandacht vragen van de belastingdienst.
Je baas zijn kont is lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Die kont in de op is trouwens wel echt baas lekker
bij mij zit t in mn middenbeentje....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:06 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb kramp in m'n rechterbeen
needs massage
Ben ik blij omquote:
iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Die kont in de op is trouwens wel echt baas lekker
Ik had het eigenlijk meer over computer diensten in het algemeen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kijk bijv. eens op Sitedeals.nl, daar kan je redelijk anooniem een profiel aanmaken, tegenwoordig is achternaam geeneens verplicht meer volgensmij. En ga texten schrijven/programmeren/designen, ik weet niet wat je kan met sites? of wat heb je onder de knie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |