Iedere nieuwe DJ heeft dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet zeggen Hanneke zit nog in de fase waar Kristel ook zat toen ze begon , onwennig , format zoekende.
Ja, dat ben ik!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mensen die hun 3fm dj nieuws niet bij houden
Ze zijn allemaal niet nieuw , het zijn geen rookies , want ze hebben allemaal ervaring bij andere zenders. Je mag daar toch van verwachten dat je de zender kent en format bedenkt wat bij de luisteraars past.quote:
Ja, dat wel. Maar ik hou niet al het dj-nieuws bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Boef jij bent een nacht luisteraar
Wordt 99,9 % van de keren toch wel in de topics gegooidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik hou niet al het dj-nieuws bij.
Ik begrijp helemaal niets van je zinquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet nieuw , het zijn geen rookies met ervaring bij andere zenders, je mag daar toch van verwachten dat je de zender kent en format bedenkt wat bij de luisteraar past.
Klopt inderdaad weinig meer vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niets van je zin
Die kerel heeft net zo'n nekhaarovereindbrengende stem als Dinand van Kanequote:
Ik vind 'm echt vreselijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
Ik word bloednerveus van "jazz" bewerkingen van Jamie Cullum
HEEEEEEEEEL verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
Ik word bloednerveus van "jazz" bewerkingen van Jamie Cullum
Hallo Bol_Wan !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG
hoopte dat zonder Sander Coen wat minder zou praten.. neee dus
Joah zag ik net op de sitequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Over dat lied? Was geloof ik Bjorn van der Doelen...
3fm, het nieuwe 538quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Noortje. het volgende:
Dit is een van de meest te veel gedraaide nummers op 3fm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 12-01-2010 17:46:37 ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Noortje. het volgende:
Rammstein is leuk hallo! Alleen luister ik Electric op repeat.Album van Rammstein dat Electric heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, die van Go Back To The Zoo, jeweet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Album van Rammstein dat Electric heet?
Aha, ik dacht alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neen, die van Go Back To The Zoo, jeweet.
en dit is de rss link http://www.mevio.com/feeds/ekstraweekend.xmlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef themauster het volgende:
Via Michiel Veenstra: Nu ook te vinden in #iTunes: de Ekstra Weekend podcast! http://bit.ly/4XI8Du #3FM
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Noortje. het volgende:
Rammstein is leuk hallo! Alleen luister ik Electric op repeat.die Pm wil ik ook wel, kan niet eens een torrent van de single vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Helemaal fantastisch, als dat inderdaad je voorkeur is dan weet ik dat jou overtuigen zinloos is. Doe m de groeten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Paul het volgende:
Ohnee Veenstra komt eraan, snel naar Kicken
Paul -> Kicken -> Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch, als dat inderdaad je voorkeur is dan weet ik dat jou overtuigen zinloos is. Doe m de groeten!
Ach wie neemt hem nou serieusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch, als dat inderdaad je voorkeur is dan weet ik dat jou overtuigen zinloos is. Doe m de groeten!
haha.. kijk dat is nog es omgaan met kritiekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |