Maakt dat wat uit dan, veel melk drinken? Werkt dat laxerend of zo? Nooit last van normaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:24 schreef Teezie het volgende:
mensen die 4 liter melk per dag drinken
Ik vind het wel klachtwaardig als je als volwassen gozer in je broek schijt, omdat je aan de dunne bent en het door lopen/fietsen echt niet meer kan houden(Iedereen weet dat als je nodig moet je niet moet gaan rennen).quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:27 schreef trovey het volgende:
Nou smaakt mijn chocolademelk niet meer
Prima toch!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vind het wel klachtwaardig als je als volwassen gozer in je broek schijt, omdat je aan de dunne bent en het door lopen/fietsen echt niet meer kan houden(Iedereen weet dat als je nodig moet je niet moet gaan rennen).
Daarnaast kan ik om mezelf lachen, heb ik praktisch geen schaamte, en kunnen er vast mensen op lachen.
Reetpis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef larry91 het volgende:
Je bent wel gewoon zindelijk, wat je hebt heet diarree. In de volksmond ook wel racekak genoemd.
Normaal als ik diarree heb kan ik wel gewoon ophouden tot ik een wc vind. Zou ik straks ook al vervroegde dementie krijgen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef larry91 het volgende:
Je bent wel gewoon zindelijk, wat je hebt heet diarree. In de volksmond ook wel racekak genoemd.
Goed punt eigenlijk, ik heb pas nog een hoop nieuwe boxers.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:32 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Hoezo ga je die poeponderbroek nog dragen? Gooi weg viezerik
Iets van wasmachine en wassenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:32 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Hoezo ga je die poeponderbroek nog dragen? Gooi weg viezerik
Ofquote:
Ik drink eigenlijk zelden, en heb alleen soms de dag na speed last van diarree. Verder nog nooit in m'n broek gescheten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:42 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ach iedereen schijt wel eens in z,n broek na een avondje doorzakken.
WoWquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of [ afbeelding ], alleen ben ik niet ziek en speel ik geen Wow.
[..]
Sorry, ik zit wel altijd als ik thuis ben achter een pc, maar ik heb toch al een echt leven.quote:
Ohja, ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sorry, ik zit wel altijd als ik thuis ben achter een pc, maar ik heb toch al een echt leven..
Verder speel ik eigenlijk sowieso praktisch nooit games. Behalve poker dan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:25 schreef Frishe het volgende:
Waarom deel je dit met ons?
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vind het wel klachtwaardig als je als volwassen gozer in je broek schijt, omdat je aan de dunne bent en het door lopen/fietsen echt niet meer kan houden(Iedereen weet dat als je nodig moet je niet moet gaan rennen).
Daarnaast kan ik om mezelf lachen, heb ik praktisch geen schaamte, en kunnen er vast mensen op lachen.
Het is immers al uitgelegd.quote:
Van blowen moet ik meestal eerder naar de wc, denk van de tabak(Rook zelf niet) en van de relaxatie van de wiet. Speed soms ook maar meestal pas later, of na de eerste lijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat is het moraal van dit verhaal: Vaker onder invloed zijn zodat je niet naar de wc hoeft/kan.
Hmm zou je denken? Heb al wel een week last van slijm ophoesten/loopneus/ me zwak voelen. Maar echt griep denk ik niet, of het moet wel erg zwak zijn. Neem aan dat je mexiaanse griep bedoelt.quote:
Heey de MEX wie kent hem niet..!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hmm zou je denken? Heb al wel een week last van slijm ophoesten/loopneus/ me zwak voelen. Maar echt griep denk ik niet, of het moet wel erg zwak zijn. Neem aan dat je mexiaanse griep bedoelt.
Dat is dus een ja? anders ken ik hem dus niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:08 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Heey de MEX wie kent hem niet..!
Sorry, ik was een tosti aan het eten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:23 schreef pc-fr34k het volgende:
U kunt nu beginnen met mij uit te lachen,als je dat niet al aan het doen was..
Die is echt heel viessssss. Ouwe mensen ook, brrrquote:
MOM, TOILETquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of [ afbeelding ], alleen ben ik niet ziek en speel ik geen Wow. Ook ben ik niet dik, of een nazi etc etc
[..]
Ik drink eigenlijk zelden, en heb alleen soms de dag na speed last van diarree. Verder nog nooit in m'n broek gescheten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |