zeg dat danquote:
Ik hoop dat ze op die avond gelijk even een flink deel van de line-up aankondigen.quote:
Tijdens LLaunche en de dag erna. Dus 20 en 21 feb.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Jos_ het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wanneer start de voorverkoop eigenlijk van Lowlands?
Is al uitverkochtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Jos_ het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wanneer start de voorverkoop eigenlijk van Lowlands?
Ah, die datum maar even noteren dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijdens LLaunche en de dag erna. Dus 20 en 21 feb.
Lady Gaga op Bravo. En of die tent uit z'n dak zal gaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op die avond gelijk even een flink deel van de line-up aankondigen.
Bv. Husky Rescue, C-mon & Kypski, Redman, Spank Rock, The XX, The Horrors, Nitzer Ebb, Combichrist, Massive Attack, Seasick Steve, Iron Maiden en Lady Gaga ofzo.
Ga eens richting festivalinfo ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef vault_tec het volgende:
Ik hoop op blink 182, limp bizkit, lady gaga, the xx, tool (GOD LAAT DIT GEBEUREN, PLZ) SOAD. tv on the radio, tegan and sara, gaslight anthem...
geef mij iets uit dit rijtje en ik zal blij zijn
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga eens richting festivalinfo ofzo.
Ergens eind Augustus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je al een datum geprikt voor MUZ in het park?
Ok. Nu nog even bands en bier regelen. Doe jij maar.quote:
Depeche Modequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ok. Nu nog even bands en bier regelen. Doe jij maar.
Je heb helemaal gelijk, heb ik toen gemist.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Laatste keer was 2008, na Junkie XL.
Maar a.u.b. niet meer zoveel Electro als vorig jaar en wat meer Techno, ik zeg Bas Mooy!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]Fake Blood moet komen ja, hij draait echt meesterlijk
Ik zie hem op de plek van JXL staan Headliner van bravo zaterdag. Na hem mag wat mij betreft Feed Me wel draaien (heeft ook gereleased op Mau5trap, verder is ie onder de DnB liefhebbers wat bekender onder de naam Spor welke eigenlijk ook nog best wel mag komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef RedGuy het volgende:
Grote kans dat Deadmau5 dus weer komt, en mogelijk zelfs vroeger gaat draaien.
Heeft al 2 'hitjes' op 3FM gehad.
Hardcorequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef GotC het volgende:
Zolang er maar niet teveel hardcore etc komt..
Maarrrr wel:
-Boemklatsch (ja, weer!)
-Interpol
-The Ting Tings
-Muse!
-Depeche Mode
-Fayboy Slim
Iets in die richting.
QFT.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef GotC het volgende:
Zolang er maar niet teveel hardcore etc komt..
Maarrrr wel:
-Boemklatsch (ja, weer!)
-Interpol
-The Ting Tings
-Muse!
-Depeche Mode <-- Zijn al bevestigd, surprise-act in de Bravo.
Iets in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |