Gewoon een studentenhokquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat is waar.. Maar een zonnebankje maakt mij altijd wel blij
Heb je daar trouwens alleen kamer of een heel appartement?
Kak. Helemaal vergeten. Er is vanavond 'wie is de mol' op tv kan ik niet missen... misschien daarna maar naar pfquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Codiac het volgende:
Zijn er nog mensen in Popfront morgen avond?
zekerquote:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10492431&md5=535fc0ebd56a318f5beaaa1a82b7886bquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef Codiac het volgende:
[..]
Kak. Helemaal vergeten. Er is vanavond 'wie is de mol' op tv kan ik niet missen... misschien daarna maar naar pf
kun je nagaan hoe verwarrend ik het vindquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Croli had al vanaf het begin een ava
Ja je hebt idd uitzending gemist, maar ik zou het met mijn huisgenoten gaan kijken.... vandaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef Richfield het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10492431&md5=535fc0ebd56a318f5beaaa1a82b7886b
Zoals je mss wel had kunnen lezen Carola-mevrouw, ben ik vanavond wss niet in PF. Zaterdag bij mij pokeren dan? En Jasper jij mag ook komen hoor en ook wel meerdere mensen, kunnen we meteen kijken hoeveel mensen we op 17m2 kunnen proppenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:50 schreef Croli het volgende:
Conan-meneer, Als je nou vanavond dus zou willen pokeren in popfront (ik weet nog niet of ik kom, ik beloof niks)
Maaaaarrrrr dan zou je of zelf chips mee moeten nemen of zorgen dat Martijn er is. Anders kan t nie he!
Hier staat het eten al lekker te prutten. ruikt goed! straks smaakt goed!
Gezellig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef Codiac het volgende:
[..]
Zoals je mss wel had kunnen lezen Carola-mevrouw, ben ik vanavond wss niet in PF. Zaterdag bij mij pokeren dan? En Jasper jij mag ook komen hoor en ook wel meerdere mensen, kunnen we meteen kijken hoeveel mensen we op 17m2 kunnen proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |