En dat is dus een nee, jammer bang dat ik je weer versla?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:48 schreef Croli het volgende:
HMMM. ligt eraan hoe laat de eter naar huis gaat en of ik dan nog zin heb om door de kou die kant op te gaan.
Blijft een verassing voor jullie dus!
Had ik al op gerekend.. ik bedoel slapen of bier, slapen of bier.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan nu wel zeggen dat ik mijn slaap nodig heb en dus niet meer na school naar popfront kom morgen... maar ik kom toch wel.
Ik ben best verstandig. En één HJ-tje merk ik al extreem goed om 5:30 de volgende ochtend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef Codiac het volgende:
[..]
Had ik al op gerekend.. ik bedoel slapen of bier, slapen of bier.....
Je word oudquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben best verstandig. En één HJ-tje merk ik al extreem goed om 5:30 de volgende ochtend.
Jammer, ben ik een keer een dagje op Fok!, gaat heel Zwolle sociaal doen na 17:00quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef swollywood het volgende:
Na school/werktijd hebben sommigen schijnbaar nog een sociaal leven.
De een is sporten, de ander zit GTST te kijken en sommigen zitten op Fok!
Ik ben terug... Wie wil er a-sociaal doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef swollywood het volgende:
Na school/werktijd hebben sommigen schijnbaar nog een sociaal leven.
De een is sporten, de ander zit GTST te kijken en sommigen zitten op Fok!
Zo als prankcalls naar Haïti doen: "Hallo hebt u een dak boven u hoofd? Nee? Sorry man, wist ik niet"quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ben terug... Wie wil er a-sociaal doen?
Ja hoor prima hier en daar dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik neem zo ook even wat te snacken, helaas moet het een stuk fruit worden! En dan ook even lui op de bank....
Leuk op de campus, Codiac?
Winter maakt mij juist vrolijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Lekker warm. Het sporten was fijn, de sauna nog beter en het zonnebanken was super. Helpt tegen de winterdepressie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |