Ik was dan ook niet thuis!!quote:
Prima hier, goed gesnaaid, geborreld en ik krijg binnenkort een rekening van de stomerij, ik heb wat slagroom "gemorst' op een vrouw die daar niet van gediend wasquote:Op zondag 17 januari 2010 22:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ahaaa, daarom was het zo stil!
Hoe is het?
Veel sterkte morn'! Ik ga, zols elke maandagochtend, uitgebreid epresso drinken, toedeloe 3xquote:Op zondag 17 januari 2010 22:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Gelukkig, haha..
Ik ga maar eens afsluiten zo, morgen weer vroeg uit bed! Kan de werkweek weer beginnen. Compleet met fit-test op de sportschool morgen, ben zeer benieuwd hoe het er mee gesteld is!
Helaas werk ik in Kampenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:01 schreef Sitethief het volgende:
Deventer is altijd nog beter als Kampen.
of Grafhorst![]()
.
De stad zelf is wel mooi. Maar een groot gedeelte van de inwoners kan me niet boeienquote:
Same herequote:Op maandag 18 januari 2010 10:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De stad zelf is wel mooi. Maar een groot gedeelte van de inwoners kan me niet boeien.
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef Sitethief het volgende:
Tis precies 2 kilometer met de fiets. Wel mooi dat de ANWB route planner 3 kilometer aangeeft, scheelt toch al gauw bij de kilometervergoeding.
En Kampen is me met dit weer ook iets te ver fietsen. Is toch 18,5 kilometer voor mij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |