Of een representatieve democratie, waar bestuurders gekozen worden, in plaats van het beleid zelf. Precies wat we nu hebben dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echter mag de burger ook fouten maken, en het is zijn land.
Wil je een ander systeem dan moet je eens gaan kijken naar liberale dictaturen of technocratieen
De post van speknek slaat wat mij betreft de spijker op de kop. Waarom direct spreken van een dictatuur als ik enkel stel dat de politiek niet teveel het oor naar de burger moet hangen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Echter mag de burger ook fouten maken, en het is zijn land.
Wil je een ander systeem dan moet je eens gaan kijken naar liberale dictaturen of technocratieen
Ik denk dat als puntje bij paaltje komt dat veel Wilders-roepers uiteindelijk niet op Wilders stemmen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar zolang geen andere partij een goed alternatief biedt voor Wilders, zal zijn aanhang niet slinken. Ongeacht de uitslag van de debatten.
Omdat zoals speknek het zegt niet is zoals het systeem bedoeld is, de tweede kamer zou een representatie moeten zijn van de NL bevolking en dus ook naar ze moeten luisteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De post van speknek slaat wat mij betreft de spijker op de kop. Waarom direct spreken van een dictatuur als ik enkel stel dat de politiek niet teveel het oor naar de burger moet hangen?
dat is politieke zelfmoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:49 schreef SilverBrooke het volgende:
zucht waarom springt ie in de verdediging...zeg gewoon ik zat fout.
Was hij aan het menstruerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:53 schreef Disana het volgende:
'Vindt u dat u niets verwijtbaar is.'
Balkenende heeft respect voor het rapport maar het was een moeilijke periode. Hij staat voor wat hij destijds naar voren heeft gebracht. Hij wil niet in termen van 'verwijtbaar' spreken.
Ik word zo niet goed van die man. Hij spreekt werkelijk alles tegen en werpt alles van zich af.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Was hij aan het menstrueren
hup weg er meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word zo niet goed van die man. Hij spreekt werkelijk alles tegen en werpt alles van zich af.
Ik denk dat alles weer zijn eigen dynamiek had gekregen, dwz, hij kon het niet aan.quote:
Het is een CDA-er he, die zijn dara meesters in. (echt een raadsel waarom just die partij altijd de grootste is)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag.
Ligt er eindelijk een rapport, begint het gesteggel van voren af aan.
Inderdaad, hetgeen mij vandaag ook al een ongenuanceerde uitspraak deed ontlokken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Het is een CDA-er he, die zijn dara meesters in. (echt een raadsel waarom just die partij altijd de grootste is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |