nou ja als de pvda nu te makkelijk opgeeft hoeven ze volgende verkiezingen uberhaupt niet mee te doen denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nu gewoon jammer dat de PvdA zo laag in de peilingen staat.
De zaal loopt weer vol.
Nou ja, de PvdA krijgt wat ze verdient, maar in het licht van dit debat is het wel lastig ja. Nu is de kans dat ze zich laten piepelen om het kabinet maar niet te laten vallen een stuk groter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De zaal loopt weer vol.
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nou ja, de PvdA krijgt wat het verdient, maar in het licht van dit debat is het wel lastig ja. Nu is de kans dat ze zich laten piepelen om het kabinet maar niet te laten vallen een stuk groter.
Jup.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De wereld is niet zwart-wit. Het is zeker niet alleen maar ellende.
Het lijkt er op dat de linkse partijen zich wel vermaken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik heb beeld maar nog geen geluid.
Dank.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef Hukkie het volgende:
Geluid komt pas als het debat daadwerkelijk begint.
Tsja, waar is Maurice De Hond met z'n toverstafje als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De zaal loopt weer vol.
LOLquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Hukkie het volgende:
* Hukkie gaat zo even een paar diepvries sateetjes klaarmaken, dit soort zaken maakt me hongerig
Jep, met een beetje pech wel. Een poep en een plas en men gaat verder zoals het was, over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ze zijn er al uit hoor. Ze nemen het rapport Davids als leidraad voor de toekomst om lessen uit te leren.
De rijen zijn weer gesloten. Kijken of Balkenende zelf nog gaat spreken. Of ik kijk gewoon naar NOVA en P&W, moeilijk kiezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, met een beetje pech wel. Een poep en een plas en men gaat verder zoals het was, over tot de orde van de dag.
Politiek leedvermaak van de eerste orde voor deze heren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had je toch niet echt verwacht.
Oh wat is Pechtold boos.
Ja. Jammer dat het praten tegen een gesloten deur is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Politiek leedvermaak van de eerste orde voor deze heren.
Het ligt dan misschien aan mij, maar dit kabinet was toch niet verantwoordelijk voor het besluit van een vorig kabinet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, met een beetje pech wel. Een poep en een plas en men gaat verder zoals het was, over tot de orde van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |