Ik had 't niet eens doorquote:Op maandag 11 januari 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik wilde eigenlijk de lapo maar toen bedacht ik me dat ik geen TT wist. Dus dat.
quote:
Dat komt nog welquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker slapenKnuffel je Tux van me?
[..]
En eenzaam.
niet leuk. Ik wil Tux.quote:
Dat vind ik nou een goed idee.... (ondertussen al weer een SC verder)quote:Op maandag 11 januari 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
en lekker warm douchen niet te vergeten![]()
waaraan ?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:19 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een goed idee.... (ondertussen al weer een SC verder)
en dan in mijn bedje ... pfff... veel te lang gewerkt!
Geen idee, maar in de zomer ben ik in ieder geval niet verkoudenquote:
en dan ?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, maar in de zomer ben ik in ieder geval niet verkouden![]()
22 maart!![]()
soms ook wel de 21quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedoel, 22 juni. Dan is het officieel zomer. Toch?
Slaap lekker DWquote:
Ik ben er nog, in bed dat welquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef Belly76 het volgende:
wow is iedereen al weg? normaal zitten er wel wat posts ertussen !?!
Snel douchen (Trev?) en in bed.
Hasta mañana!
Nope, hier wordt de actie slapen bedoeld(linkje naar gebruiker?)quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef PownijN het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel, de gebruiker Slapen?
owja dat moet ik voorstellenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef PownijN het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel, de gebruiker Slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
Ik ken de gebruiker ook niet, maar Slapen met hoofdletter, dus ik dachtquote:Op maandag 11 januari 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, hier wordt de actie slapen bedoeld(linkje naar gebruiker?)
Ga op je bed liggen en doe je ogen dicht. Je merkt het vanzelfquote:
Ik heb geen problemen met de winterquote:Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef aight1 het volgende:
AANSCHOUW waarom winter stom is en zomer leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef aight1 het volgende:
AANSCHOUW waarom winter stom is en zomer leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
owja dat moet ik voorstellenWat moet je voorstellen? Of wij samen gaan slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suikertaartje O+!
Bij PownijN moet je zijn!
Denken laat op de avond is niet zo handigquote:Op maandag 11 januari 2010 23:46 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik ken de gebruiker ook niet, maar Slapen met hoofdletter, dus ik dacht!
Nee ik ben slapen (lees heerlijk )quote:Op maandag 11 januari 2010 23:46 schreef PownijN het volgende:
[..]
Wat moet je voorstellen? Of wij samen gaan slapen?
So truequote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denken laat op de avond is niet zo handig
Ik moest ook nog mijn been inpakken en werd nog afgeleid enzoquote:Op maandag 11 januari 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik zo lang doe krijg ik ruzie met mijn ouders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh ja, maar hoezo afgeleid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest ook nog mijn been inpakken en werd nog afgeleid enzo
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hey lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
suikertaartje O+!
Bij PownijN moet je zijn!
Omdat Thijs.quote:
Dat is een goede redenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat Thijs.
En ik heb ook de douche en het bad nog schoon en droog gemaakt
Ja he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een goede redenben ik blij dat ik alleen maar de ondergrond hoe droog te trekken
Was dat dan niet nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja he?
En dat heb ik dan weer niet gedaan...
Nee, de vloer was droog geblevenquote:
Dat krijg ik hier niet voor elkaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, de vloer was droog gebleven
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ST en Trev, blijven jullie nog wel even?
Ratel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vandaag is erg leuk tot nu toequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor jou altijd![]()
en wat mijn ogen toe laten
quote:
OH IK BEN NIET GEZELLIG GENOEGquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heb je on(s)(z) nog even nodig?quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je on(s)(z) nog even nodig?
Ik denk heeeel veel FOK!ken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
en heb jij deze dinsdag nog wat op de planning staan?
Wat is er dan meid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JaIk voel me een beetje rot
Oh meisje toch, wat is er dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JaIk voel me een beetje rot
Dat kanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk heeeel veel FOK!ken.
He das vervelendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik voel me gewoon kut, weet niet waarom.Mss winterdepressie.
Helaas nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ik zie jullie zaterdag. Toch?
Bluh!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik voel me gewoon kut, weet niet waarom.Mss winterdepressie.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bluh!
Dan..dan...bluh!
* suikertaartje bestelt een zonnetje voor morgen
Weet je wel... Kak enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag is erg leuk tot nu toe![]()
En met jou?
Iets met sneeuw, een zolder en vrijdagquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik ga ff dat meettopic opzoeken
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het ergste is dat ST en ik de aanzet waren voor deze meet
Ja, het is te erg, ik weet het..quote:
Kan ik je nog niet zien. En geldgedoe had ik de vorige keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is te erg, ik weet het..
Maar privédingen en geen geld enzo...
Sip he? Maar dat komt heus snel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan ik je nog niet zien. En geldgedoe had ik de vorige keer.
Dank PownijNquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:40 schreef PownijN het volgende:
Slaap lekker ratel, sorry dat ik er neit was![]()
Slaap lekker meisje!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja ik ga ook zo slapenThnx voor de opbeurende posts
Trusten allemaal
Haha zal ik doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker meisje!![]()
![]()
Niet teveel stomme dingen denken hoor, denk maar aan de troetelbeertjes en my little pony, dan slaap je zo
Moggeh schoonheid. Weer zo vroeg wakker?quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moggeh schoonheid. Weer zo vroeg wakker?
quote:
Nee?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Grappen als melatonine al geprobeerd?
Moet je eens proberen, gebruikte mijn ex ook wel eens. Ze had ook nog een of andere druppels voor op je kussen, ruikt lekker, en helpt ook nog. Zelfs als je er naast ligtquote:
NEE!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens een filmpje maken over mei stiertje
Wat voor filmpje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens een filmpje maken over mei stiertje
Over jou?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee maar er komt geen filmpje over mijn dochter.
En zo hoort het ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:40 schreef Paul het volgende:
Ik luister altijd goed naar mevr. Ratelslang
Dat klopt, jij bent een beleefde jongeman.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:40 schreef Paul het volgende:
Ik luister altijd goed naar mevr. Ratelslang
Mag ik wel daten met uw dochterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat klopt, jij bent een beleefde jongeman.
Weet je zeker dat je haar dat aandoet?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn toestemming heb je, maar ik ga haar niet dwingen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
ben ff douchen en boodschapjes halenlaterzzzz
Sterkte, have fun enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
ben ff douchen en boodschapjes halenlaterzzzz
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
Maar Erwin, nu ben ik nieuwsgierig, wat is het probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
UHUM WAT HEEFT DIT TE BETEKENEN ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Hij vraagt wat aan mijquote:
Mwah, hier is het bewolkt, valt nog wel meequote:
Gewoon thuis aan het werk zijn en niet naar school toe gaan. EZE, eat your heart outquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
Gewoon weer geen vertraging. Trev, eat your heart out
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon thuis aan het werk zijn en niet naar school toe gaan. EZE, eat your heart out
Mij levert het geld op, jou kost het geldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon thuis aan het werk zijn en niet naar school toe gaan. EZE, eat your heart out
Ik ben net wakker, kom ik beneden, zie ik dat de verwarming uitstaat. Het is hier binnen maar 18 graden.quote:
Airco ftwquote:
Niks airco, ik wil dat ;t warm is!quote:
Subsidie FTWquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mij levert het geld op, jou kost het geld
Hier is maar ruim 1 graat warmer maar vloerverwarming FTWquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, kom ik beneden, zie ik dat de verwarming uitstaat. Het is hier binnen maar 18 graden..
Ik zit hier gewoon in mijn t-shirt. Warm genoeg. Airco ftwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks airco, ik wil dat ;t warm is!
Ik gok zomaar dat mijn salaris wel een paar keer jouw subsidie isquote:
'maar' 18 graden...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, kom ik beneden, zie ik dat de verwarming uitstaat. Het is hier binnen maar 18 graden..
Ja hier is geen vloerverwarming, wel ijskoud linoleum.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is maar ruin 1 graat warmer maar vloerverwarming FTW
ja maar jij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon in mijn t-shirt. Warm genoeg. Airco ftw
Daar stond mijn kachel ook op dit weekend, en toen klaagde ze nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
'maar' 18 graden...
vrouwen...![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat mijn salaris wel een paar keer jouw subsidie is
Normaal staat dat ding op 21 ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
'maar' 18 graden...
vrouwen...![]()
Nee want jij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar stond mijn kachel ook op dit weekend, en toen klaagde ze niet
Ik heb mijn kachel overdag vrijwel niet aan (alleen 's ochtends als ik uit bed kom even en 's avonds 2 uurtjes hooguit), en het raam staat wagenwijd open...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Normaal staat dat ding op 21 ja.
Wat is er met mij?quote:
Oftewel, wie moet hier zijn hart uit eten?quote:
quote:
Ik ben een negert, ik ben niet gemaakt voor kou.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb mijn kachel overdag vrijwel niet aan (alleen 's ochtends als ik uit bed kom even en 's avonds 2 uurtjes hooguit), en het raam staat wagenwijd open...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een negert, ik ben niet gemaakt voor kou.
Go for it Ratelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben weer fris en fruitigMoet alleen nog booschappen halen en het is zo glad.
Duim voor me dat ik niet op mn bek pleur..
Bij mij normaal ook. Speciaal voor DW het raam dichtgedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb mijn kachel overdag vrijwel niet aan (alleen 's ochtends als ik uit bed kom even en 's avonds 2 uurtjes hooguit), en het raam staat wagenwijd open...
duimquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een negert, ik ben niet gemaakt voor kou.
Jij bent niet zo;n koukleum als ik.quote:
Lekker dingquote:[..]
En alsnogwas ;t stervenskoud injekamerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij normaal ook. Speciaal voor DW het raam dichtgedaan
Ik kom atm goed rond en dat doe ik liever niet, lijkt me zo pijnlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is er met mij?
[..]
Oftewel, wie moet hier zijn hart uit eten?
[..]
Succes!quote:
* Ezechielk duimen gaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
hihi het schijnt dat ikin m;n slaapnog duim.quote:
Jij bent weer heel lief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* kras
Je vindt mij gewoon lelijk emt m;n nietperfecte lichaam
En nu SC, anders wordt Jim boos!
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent niet zo;n koukleum als ik.
Haiquote:[..]
Lekker ding
Ik vond het juist warmquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En alsnogwas ;t stervenskoud injekamer
Pijnlijk, en dan zullen we je hier nog moeten missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom atm goed rond en dat doe ik liever niet, lijkt me zo pijnlijk
quote:
Bij een vrouw kan dat nog geil zijn...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihi het schijnt dat ikin m;n slaapnog duim.
Dus ik ga dat maar eens niet doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Hai
[..]
Ik vond het juist warm![]()
[..]
Pijnlijk, en dan zullen we je hier nog moeten missen
En lelijk.quote:
Ja heel druk.quote:
Je weet heo erg het is.quote:
Neuqen?quote:[..]
Hai
Ik vond ;t op de wc ook heel warm steeds.quote:[..]
Ik vond het juist warm![]()
Ik bedoel natuurlijk ERWIN.quote:
Nu maar hopen dat deze geen brieven weg gaat gooienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel druk.![]()
Morgen moet ik een nieuwe uitzendkracht gaan inwerken en daar heb ik helemaal geen zin in.
Geil nog wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bij een vrouw kan dat nog geil zijn...![]()
Dan is hetgoed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zul je mij niet horen zeggen..
Mjahquote:
Vrijdag. WE MOGENquote:[..]
Neuqen?
Goh, je zit dan naast een kachelquote:[..]
Ik vond ;t op de wc ook heel warm steeds.
Jijgaat zodra je thuis bent de hele tijd lady gaga luisteren?quote:
Ik kan er niksaan doen.quote:
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat ik nog steeds bij dehuppels moet slapen.quote:[..]
Vrijdag. WE MOGEN
I know.quote:[..]
Goh, je zit dan naast een kachel
* DevilsWhore huppelt achter erwin aanquote:
van wie mag jij vrijdag,zaterdag welkomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah
[..]
Vrijdag. WE MOGEN
[..]
Goh, je zit dan naast een kachel
Hahahaha nee inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat deze geen brieven weg gaat gooien
Ik heb sinds dit weekend de CDquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jijgaat zodra je thuis bent de hele tijd lady gaga luisteren?
Dat weet ik.quote:
quote:
Jij bent niet gebouwd voor kou, ik weet het.quote:
Je moet nietsquote:[..]
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat ik nog steeds bij dehuppels moet slapen.
Hm, vandaar.quote:[..]
I know.
Maar even zonder dollen, de verwarming staat heir ook altijd op 18 graden, maar ikwoon in een veredelde broeikas, dus het is hier meestal een graad of 21 a 22.
Ik rijd met Erwin mee, die gaat vrijdag al begreep ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef Psalms het volgende:
[..]
van wie mag jij vrijdag,zaterdag welkom
Lady Gaga luisteren?quote:
dan moet je naar het gemeentehuisquote:
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent niet gebouwd voor kou, ik weet het.
Jawel. Ademen.quote:[..]
Je moet niets
Goed punt he.quote:[..]
Hm, vandaar.
Dat kan ik niet.quote:
Dat doe ik nu al.quote:
Tennissen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
[..]
Dat doe ik nu al.
Jankfilms kijken en chocola eten natuurlijk
Ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:20 schreef PeZu het volgende:
wie luistert er vrijwillig naar lady gaga
Tennis is niet leuk.quote:
niet altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig is NL je rijbewijs ook geldig
oi, dat vind ik niet zo leuk van jequote:
De keren dat ze bij mij vragen dan vragen ze daarom en niet om mijn IDquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet altijd![]()
[..]
oi, dat vind ik niet zo leuk van je
wow nu ik dit weet kan ik eindelijk vredig stervenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
De keren dat ze bij mij vragen dan vragen ze daarom en niet om mijn ID
Lees, paultje pisnicht.quote:
Ja maar Lady GaGaquote:
Sorry mevrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lees, paultje pisnicht.
[..]
Ja maar Lady GaGa
Dat kan ook voor je gedaan wordenquote:
Doe je mee? Moet je wel chocola meenemenquote:
En op jou leeftijd is dat ook geen schandequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow nu ik dit weet kan ik eindelijk vredig sterven
ik weet dat ze kan zingen maar dat overdreven gedoe van haar is gewoon een beetje heel erg jammerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lees, paultje pisnicht.
[..]
Ja maar Lady GaGa
Liever niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kan ook voor je gedaan worden
Ziekjes?quote:
Nee, ik heb rare verhalen over jou gehoordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe je mee? Moet je wel chocola meenemen
Is geen pretje neequote:
dood verwensing banquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op jou leeftijd is dat ook geen schande![]()
copulerenquote:
Choqueren is leuk. En het maakt me geen fuck uit wat ze allemaal doet, ze maakt leuke nummers IMO. Ze heeft alleen een grafhoofd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet dat ze kan zingen maar dat overdreven gedoe van haar is gewoon een beetje heel erg jammer
Zoals?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, ik heb rare verhalen over jou gehoord
Ervaring mee dan?quote:
quote:
ik kan iemand die een paraplu van haar op der hoofd heeft niet serieus nemen hoor, shoquren my ass, attention whorequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Choqueren is leuk. En het maakt me geen fuck uit wat ze allemaal doet, ze maakt leuke nummers IMO. Ze heeft alleen een grafhoofd.
welke ga je kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Jankfilms kijkenen chocola eten
Wat is er zo leuk aan jankfilms, vind er geen zak aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Welke jankfilms? *ik kijk graag jankfilms als ik weer eens last heb van het maandelijkse monster waar wij vrouwen last van hebben*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet persoonlijk, wel gezienquote:
Een paraplu nog welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan iemand die een paraplu van haar op der hoofd heeft niet serieus nemen hoor, shoquren my ass, attention whore
Ja maar jij bent een man die houden meestal niet zo van jankfilmsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan jankfilms, vind er geen zak aan
10 things I hate about you wantheath ledger.quote:
Daar moet jevrouwelijkvoor zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan jankfilms, vind er geen zak aan
Waar denk je dat ik last van heb?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke jankfilms? *ik kijk graag jankfilms als ik weer eens last heb van het maandelijkse monster waar wij vrouwen last van hebben*
Baggerquote:
Dat zou het zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man die houden meestal niet zo van jankfilms
2cv kan het uit ervaring vertellen, als ik mij niet vergisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
BaggerMario kan metj e meepraten.
Dank je!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2cv kan het uit ervaring vertellen, als ik mij niet vergis
Trouwens, ik zou zijn topic opzoeken, bij deze: Ik ben het zat! #4 Ga ik sporten ? :'(
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10 things I hate about you wantheath ledger.
[..]
Maar dat is toch geen jankfilm?
Waar denk je dat ik last van heb?
nonsens een goede film is een goede filmquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man die houden meestal niet zo van jankfilms
Het is ook niet zo dat ik niet naar zo'n film kan kijken, geen problemen mee maar als ik zelf een film zou kiezen dat het dan toch wat anders zou zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nonsens een goede film is een goede film
je bent nog jongquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik niet naar zo'n film kan kijken, geen problemen mee maar als ik zelf een film zou kiezen dat het dan toch wat anders zou zijn.
Ik kijk ook meestal als ik een film op heb staan gewoon af omdat ik nieuwsgierig ben naar het verhaal van hoe en wat.quote:
bwehehe weet je hoe coolquote:
Jawel.quote:
uhm neequote:
Bij mij nu ook niet meerquote:
Jij zou the Notebook zelfs nog afzetten zeker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik niet naar zo'n film kan kijken, geen problemen mee maar als ik zelf een film zou kiezen dat het dan toch wat anders zou zijn.
Ik heb hem nog niet gezien, maar als er een goed verhaal in zit dan kijk ik hem wel af gewoon om te weten wat het verhaal isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij zou the Notebook zelfs nog afzetten zeker?
Dat is echt een tyfusgoede film.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar als er een goed verhaal in zit dan kijk ik hem wel af gewoon om te weten wat het verhaal is
Neequote:
Ik zou het niet weten, heb hem nog niet gezien dus ga er ook niet over oordelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is echt een tyfusgoede film.
Ga ;m zien danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb hem nog niet gezien dus ga er ook niet over oordelen
Niet gevallen dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben ik weerHet was toch niet zo glad gelukkig.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben ik weerHet was toch niet zo glad gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |