Arg, ik wil vanavond ook op stap. Maar ben de afgelopen maand iets te vaak opstap geweest waardoor ik voor de rest van de maand nog maar 10 euro heb en mijn huur niet meer kan betalen.quote:
Een sportschool waar je niet kan douchen is wel faal ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
Daar bij de Centrale, 15 eurie's per maandJe kan er niet douchen, maar dat fuckt niet. Ik ben in 30 seconden fietsen thuis
Zit er bij de centrale een sportschool dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
Daar bij de Centrale, 15 eurie's per maandJe kan er niet douchen, maar dat fuckt niet. Ik ben in 30 seconden fietsen thuis
Ah, dat is dus de nieuwe vestiging van de Healthclub, of niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Kvack het volgende:
Moet altijd zo lachen, fiets je langs dat nieuwe fitness centrum bij het kalverdijkje. Zie je allemaal mensen op zo`n nepfiets voor het raam net doen alsof.
Kijk je vervolgens voor de deur, staan er alleen maar auto`s.
Doe dan iets nuttigs met je geld en koop een echte fiets ofzo.
Geen idee, fietste er een paar dagen geleden ergens langs. Was niet druk maar waren wel mensen bezig binnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, dat is dus de nieuwe vestiging van de Healthclub, of niet?
Mooi, weet ik iig dat ik daar gratis kan parkeren met de auto. Geen zin om met dit weer naar de sportschool te fietsen, althans vaak ook minder tijd!
Wist niet dat die vestiging al open was.
Daarom is het goedkoop. En het maakt mij niet uit, voorheen heb ik bij Sports Inn gezeten, daar douchte ik ook niet ging thuis wel douchen. Die bij de Intertoys is Bodyshape tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een sportschool waar je niet kan douchen is wel faal ja.
Ik douch het liefst ook thuis, ik fitness op dit moment boven de Intertoys. Ik vergeet elke keer de naam van die sportschool en heb ook geen zin om het op te zoeken
Daar kan je wel gewoon douchen, maar daar komt me toch een miezerig straaltje uit de douche
Boven de Blokker zit een sportschool ja. Begeleiding heb ik ook niet, niet nodig. Ik train voornamelijk cardio en gebruik losse gewichten. Daarbij heb ik geen begeleiding nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zit er bij de centrale een sportschool dan?
Ik sport bij de Healthclub...ik heb serieus jaren €42 euro p/m lopen betalen...maargoed, tis er wel fijn.
Nu hebben ze de prijs verlaagd naar €16 ofzo. Het enige dat je dan niet hebt is persoonlijke begeleiding (...nooit gebruikt), computertjes die je vertellen hoe vaak je naar de sportschool bent geweest en dat soort onzin (...nooit gebruikt) en tv's bij de cardioapparaten (altijd gebruikt), sauna en dat soort onzin (ook nooit gebruikt).
Nou ja, scheelt €25 p/m!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |