Too bad.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
True storyiedereen ziet wel in dat het useless to try is geloof ik
!
Dit dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geloof er geen vliegende fuck van.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
deze spoiler is wel noodzakelijk jaHoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou wd, ik kan je vertellenquote:
Eng he? Ik weet teveel, ik denk het ook wel eens.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat het echte gemiddelde is?
Zoo faya om dit ook te vertellen he.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou wd, ik kan je vertellenondanks dat het dingetje maar een centimeter of 9 was kon hij z'n kleine snoezige zwellichaampjes ook niet langer dan enkele seconden gezwollen houden, dus van neuken kwam niets terecht.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee op de condoom zelf. Wel eens gezien? Ik ken veel mensen die het niet hebben gezien hoor, dus maakt niet uit dat je niet hebt gezien.
Nee, ik zet hem op en rol hem af.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee op de condoom zelf. Wel eens gezien? Ik ken veel mensen die het niet hebben gezien hoor, dus maakt niet uit dat je niet hebt gezien.
Is dat wie ik denk dat dat is?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijkbaar! I've seen one
dat was traumatisch zeg.
BT heeft geen ex.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Mozy het volgende:
Lakitu, gebruik je skills en zoek de hyves van de ex van BT.
Dan mailen we dit topic.
Dan heb je nooit je condoom helemaal dus moeten uitrollen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Nee, ik zet hem op en rol hem af.
deze spoiler is wel noodzakelijk jaZulks om te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Is dat zo als je klein geschapen bent? Want toen ik 14 was zei mijn vriendje ook dat hem dat niet lukte (ik vond het onzin dat jongens in de klas condoom omdoen moesten oefenen, want dat konden ze ook wel thuis zelf oefenenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou wd, ik kan je vertellenondanks dat het dingetje maar een centimeter of 9 was kon hij z'n kleine snoezige zwellichaampjes ook niet langer dan enkele seconden gezwollen houden, dus van neuken kwam niets terecht.
Ja ik vind het ook jammer, maarja, doe je niets aan. Je kunt natuurlijk de perfecte kont én de perfecte borsten hebben.quote:
deze spoiler is wel noodzakelijk jaDan zou ik serieus sparen voor een operatie of als ik een arme sloeber was, monnik wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Mohhh.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
(ik vond het onzin dat jongens in de klas condoom omdoen moesten oefenen, want dat konden ze ook wel thuis zelf oefenen) .
Ik rol hem af, niet uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan heb je nooit je condoom helemaal dus moeten uitrollen.
Whehe ik weet wel dat het een fokker isquote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat wie ik denk dat dat is?
Gewoon vrouw worden. Kun je de hele dag speelgoedauto's in je kut stoppen en met je tieten spelen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zou ik serieus sparen voor een operatie of als ik een arme sloeber was, monnik worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |