Jij doet het met komkommers, jij bent niet degene die daar over kan oordelen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ze 4 partners heeft gehad wil niets zeggen over de hoeveelheid seks die ze heeft gehad.Je kunt met 4 partners alsnog uitgelubberd zijn.
Hebben ze niks te klagen over dikte.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij doet het met komkommers, jij bent niet degene die daar over kan oordelen.
Hebben jullie al een liedje samen?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maanden geleden misschien! En ja fijn is dat
!
Ja, Lamon.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
Wanneer komt die functie om gebruikers uit je topic te blokkeren
Dat antwoord van "Dan is het mijn droomvrouw/man niet" is ook zo dom om altijd te geven dus dacht doe het nu niet. Maar wat jij nu zegt is iets heel anders dan buiten proportie. Als mijn droomvrouw een kut had waar alleen een potlood in kon zou ik niet met haar kunnen leven.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet, als mijn droomman een mini-penis had was het mijn droomman niet!
Dan zou ik 'm de hele dag dwingen om voorbinddildo's te gebruiken enzo!
jajaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef PhifeDawg het volgende:
Whut ik ben er serieus 1! En heb hier ook geen meetding dus
of lengtequote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hebben ze niks te klagen over dikte.
BT en Lamon presenteren het liedje met de naam Ik Hou Van Penis, Ik Ben Een Penis.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben jullie al een liedje samen?
Ik zal het binnenkort wel doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |