quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Maharbal het volgende:Bandje verwisselen is een koekje (zie anders m'n project-topic in PTA, daar doe ik ook het één en ander aan m'n autootje

).
Het gesprek aan de telefoon was wel grappig. Ze wilde eerste even met Athlon bellen of de band vervangen diende te worden, toen ze mij terug belde: "Kun je dat zelf?" en vervolgens "Als het niet lukt dan moet je daar maar om hulp vragen". Ik moest wel even gniffelen, en als ik eerlijk ben vind ik je wel een beetje een sjakie als je niet een band kunt verwisselen (als man zijnde

). M'n grootste probleem was het schoonhouden van m'n nette kleding, m'n leren handschoentjes hebben het dus moeten ontgelden

.
Ik begin overigens altijd duidelijk met m'n achternaam. En met Joleen en Mandy is inderdaad dik lachen. Hang regelmatig aan de lijn lachend met die lui, die zien vaak de humor van bepaalde situaties wel in

.
edit; Deborah was wel heel medelevend en bezorgd over hoe ik thuis zou komen toen ik belde dat ik geen portemonnee mee had
.
Die had ik vandaag ook aan de telefoon. Is ook een prima meid.. Ik krijg haar altijd aan de telefoon als ik moet tanken. Ik vind de stem van Joleen altijd zo herkenbaar