abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76874207
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef Mallet het volgende:
Kentekenpapieren vervoeren dat heb ik ook een keer moeten doen als "2e rit". Binnen 1 minuut klaar en weer teruglopen en wachten op de bus.

Vandaag heb ik echt lopen vliegen.. Eerst van Aalten naar Meerkerk, dat ging gelukkig goed. Daarna naar Rotterdam. Ik ging met de 181 vanuit Meerkerk naar Vianen en daar op de 90 richting Rotterdam Zuidplein (want daar moest ik toch zijn). Ik zat alleen 2 uur in die bus . Ik heb me dorpen gezien.. Damn.. Nieuw-Lekkerland.. Kinderdijk ofzo.. Pff echt wat een godvergeten stukken land.

Met de Mercedes enorme file.. Ik EW gebeld dat ik 16.00 niet ging halen.. Eerst ff paniek maar later mocht ik 17.00 aanhouden. 3 voor 17.00 was ik in Barneveld, maar ik kon Dutchlease niet vinden.. Damn.. Ik bij de ESSO gevraagd.. Daarna echt keihard dat terrein opgescheurd. Uiteindelijk toch weer 11 uur gemaakt.

Maandag 1 rit.. Eerst reizen naar Wiuwert à 4 uur 13 met het OV (!!!) om daar de auto op te halen. Dan 2 uur terugrijden naar m'n woonplaats. Ben benieuwd of ik het allemaal kan vinden, het noorden is zo`n aparte hoek van NL. Die plaatsnamen alleen al.. Uitstapen bij Yndyk Boazum (ehhh)..
Ah nee man, niet op die onzin letten. Intercity naar Leeuwarden pakken -> vanuit Leeuwarden trein naar Sneek/Stavoren pakken en uitstappen op mantgum. Bellen naar wiuwert en ze halen je op. Vanuit Leeuwarden rijdt de trein naar Mantgum 2x in het uur (x. 03 en x.34).

Zo zie je maar hoe druk het is in het noorden, ze laten zelfs mensen 4 uur reizen om er een auto op te halen . Ik moet maandag hier zelf starten, dus ik start niet in Wiuwert (waar 90% van m'n ritten start).

edit: Ik mag maandag een Mini Cooper ophalen. Helaas geen Mini Cooper S (heb ik wel al 's gedaan, fantastische (ge)bakjes).
pi_76874397
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ah nee man, niet op die onzin letten. Intercity naar Leeuwarden pakken -> vanuit Leeuwarden trein naar Sneek/Stavoren pakken en uitstappen op mantgum. Bellen naar wiuwert en ze halen je op. Vanuit Leeuwarden rijdt de trein naar Mantgum 2x in het uur (x. 03 en x.34).

Zo zie je maar hoe druk het is in het noorden, ze laten zelfs mensen 4 uur reizen om er een auto op te halen . Ik moet maandag hier zelf starten, dus ik start niet in Wiuwert (waar 90% van m'n ritten start).

edit: Ik mag maandag een Mini Cooper ophalen. Helaas geen Mini Cooper S (heb ik wel al 's gedaan, fantastische (ge)bakjes).
Daar ga ik zeker gebruik van maken dan. Ik had ook het gevoel dat ze dit ritje gewoon niet op een andere manier kwijt konden.. Zoiets merkte ik aan de telefoon namelijk .
Ik heb ooit 1x een ritje met een Cooper gehad.. Had er helemaal zin in. Alleen is die toen vervallen omdat mijn eerste rit ontzettend uitliep.. Dat was echt balen.
pi_76874634
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef Mallet het volgende:
Met de Mercedes enorme file.. Ik EW gebeld dat ik 16.00 niet ging halen.. Eerst ff paniek maar later mocht ik 17.00 aanhouden. 3 voor 17.00 was ik in Barneveld, maar ik kon Dutchlease niet vinden.. Damn.. Ik bij de ESSO gevraagd.. Daarna echt keihard dat terrein opgescheurd. Uiteindelijk toch weer 11 uur gemaakt.
Lol? Ik moest daar een bestelbus met een dikke reet heen brengen, had geen problemen om het te vinden hoor Hing echt een enorm bord aan het hek.. Reed er alleen wel de eerste keer met 50 langs dus even crimineel omgedraaid vlak voor het spoor en teruggereden De esso zat er schuintegenover als ik het me goed herinner dus dan zat je echt al vlakbij xD
pi_76874724
Ik kwam al jaren bij BCA op de baron van nagellstraat in Barneveld, maar Dutchlease kende ik daar niet hehe. Ik moest er afgelopen week voor het eerst zijn...en ik reed er ook zo voorbij, maar zag aan het huis erna dat ik al wat nummers te ver was. Gewoon omgedraaid op het parkeerterrein van BCA en dan teruggereden whehe.

Kennelijk zijn ze dus niet ZO herkenbaar, als wij alle 3 het over het hoofd zien .
pi_76874779
Ik vermoed dat het inderdaad bij BCA was waar ik die dikke bus toen omgekeerd heb
pi_76874807
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Keuzer het volgende:
Ik vermoed dat het inderdaad bij BCA was waar ik die dikke bus toen omgekeerd heb
Nog nooit bij BVA autoveiling (Arval) geweest?
pi_76874833
Nope, eerste keer Barneveld was dat voor mij..
pi_76874938
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef Keuzer het volgende:
Nope, eerste keer Barneveld was dat voor mij..
Waarschijnlijk was het dan BCA inderdaad (aan de rechterkant een huisje...en een gigantisch parkeerterrein + hek en recht voor je neus het transferium + parkeergarage).
pi_76874964
Ja BCA kan ik echt dromen.. Daar ben ik al zovaak geweest. Het begon ook al te schemeren en ik zag dat bord echt niet. Ik heb daar echt rondgereden man.. Eerst er langs.. Daarna omgedraaid bij de Esso er schuin tegenover.. Teruggereden.. Rechts gedaan (domste beslissing ever).. Navi zei gelijk weer rechts.. Dus ik doorrijden.. Daarna weer rechts.. Loopt die straat dood! Ik ben echt met een noodvaart achteruit gegaan en met een bloedgang terug naar de Esso . Daar gevraagd en uiteindelijk toch net op tijd aankomen.
pi_76875062
Lol ja moet BCA geweest zijn dan, is ook echt de plek die meteen aanspreekt als je een groot voertuig wil keren

Achjaa iedereen kan het ooit welleens niet vinden, en zeker als je al haast hebt dan flip je gewoon door
Kon de eerste keer in Meerkerk Arval ook niet vinden
pi_76875186
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef Keuzer het volgende:
Lol ja moet BCA geweest zijn dan, is ook echt de plek die meteen aanspreekt als je een groot voertuig wil keren

Achjaa iedereen kan het ooit welleens niet vinden, en zeker als je al haast hebt dan flip je gewoon door
Kon de eerste keer in Meerkerk Arval ook niet vinden
Ja echt man. Gewoon door de haast zie je eigenlijk niks! Stom is dat hè.. Werd ik ook nog gebeld voor mijn ritje voor maandag (goede timing)..

Volgens mij ben ik de 1e keer in Meerkerk het eerste terrein opgereden.. Moet zeggen dat die borden ook niet echt heel duidelijk zijn (met welke bedrijven waar zitten).
pi_76875363
Which reminds me, even de resterende briefjes maken zodat de bende morgen op de post kan.
pi_76875428
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Waarom ga je niet vanuit Meerkerk met die kentekenpapieren naar Amersfoort om die auto te halen en vervolgens met die auto via Houten weer naar Meerkerk? Is toch veel relaxter?
Dat is eigenlijk wel een idee ja
pi_76876063
Worden veel postzegels deze keer
pi_76877040
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk wel een idee ja
Dat deed ik zelf ook vaak als ik dat soort dingen tussendoor had (en als het ook te doen was..). Beetje creatief denken zo nu en dan..
pi_76882096
Deze studentchauffer is ook eindelijk thuis van het werken, kruip nu mijn bed in.
Nee.
pi_76883648
Ook goedemorgen, 2 voor 6.
pi_76883811
Dat zou dus echt niks voor mij zijn hè.
pi_76886934
Lol, vraag me dan af hoeveel ritjes je hebt moeten maken, of anders waar je wel niet heen hebt gemoeten als je zo n lange dag maakt xD
pi_76887017
Werken jullie veelal met tom tom of kennen jullie de hoofdwegen goed uit jullie hoofd dat je redelijk blind overal naartoe kunnen rijden?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:55:30 #171
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76887047
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 05:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Deze studentchauffer is ook eindelijk thuis van het werken, kruip nu mijn bed in.
Jij hebt ook aardig uurtjes gemaakt

Ik was zelf al om 01:00 thuis.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76887722
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef rene90 het volgende:
Werken jullie veelal met tom tom of kennen jullie de hoofdwegen goed uit jullie hoofd dat je redelijk blind overal naartoe kunnen rijden?
Ik (nog) niet. Ik gebruik altijd mijn navi om er te komen. Meestal zet ik hem wel uit als ik eenmaal de goede afslag op de snelweg heb genomen. Dan weet ik het meestal wel.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:27:22 #173
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76888090
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef rene90 het volgende:
In bijna elke auto zit een navi, voor de snelwegen in NL heb ik dat ding niet nodig (of ik moet naar 't oosten gaan ). In de verschillende steden is het wel handig.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76888303
Ik heb altijd een tomtom bij me, maar na iets meer dan een halfjaar begin je snelwegen behoorlijk goed te kennen.. Als je ergens al eerder bent geweest dan vindt je t ook altijd wel weer terug. Maar voor die momenten dat je naar een nieuw adres moet of gewoon een omleiding of what not, dan is navi erg handig.
pi_76890965
Ik print de dag van te voren gewoon de route uit van google maps (tenzij ik naar Meerkerk moet ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')